Известие

Collapse
No announcement yet.

Настройка на сток валове за проект!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Настройка на сток валове за проект!?!

    Привет...
    Стигна се до там да се монтират турбини маркучи и каквото има да се слага... Системата се оживи но се самозатапва на около 5000 оборота!!
    След разни опити и тестове на нещата стигам до заключението че нещо има проблемно по газоразпределението!
    В момента двата вала са центровани на белези, явно това в случая не е правилното...
    На къде да ги "побутна" , предварение мисля че не е оферта да давам... Някои препатил ако има да сподели опит ще е добре...

    След някакви сметки които си правя в момент излиза, че трябва да "бутна" смукателния вал на закъснение а изпускателния на предварение... Има ли нещо вярно или грешно смятам!? Идеята ми е да се преборя с препокриването/застъпването (overlap)
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 17:22.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  • #2
    Как стигна до заключението, че се затапва а не е нещо друго? Когато искаш да решиш даден проблем първо се увери на 100% какъв ти е проблема, че да ти дойде и идеята как да го решиш.

    Каква е колата? Мотора? Сетъпа? Валовете градуси? Как са зацепени в момента (на какви градуси)?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Мимо, по горивната система какви тюнинги си правил и как точно се само затапва, смесите как са ?
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Мимо, по горивната система какви тюнинги си правил и как точно се само затапва, смесите как са ?
        Аа... Да помисля...
        Бензиновата помпа е сменена с такава от някакво бмв Х нещо си (абе близо 300 коня), за опит/тест беше с на Тренди регулатора пуснат на 4 бара (води се прогресивен) + дюзи с номер 0280156065 с и те са там 250 кубикови или нещо такова...
        В интерес на истината толкова неща съм сменил и пробвал че и аз се обърквам вече...

        Иначе си играх с валовете и видях какво се случва, но ми писна да отварям и затварям капака

        ---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Как стигна до заключението, че се затапва а не е нещо друго? Когато искаш да решиш даден проблем първо се увери на 100% какъв ти е проблема, че да ти дойде и идеята как да го решиш.

        Каква е колата? Мотора? Сетъпа? Валовете градуси? Как са зацепени в момента (на какви градуси)?
        Всичко по таз машина се прави само с цел експериментиране...
        Двигателя е разреден 2.0 8в, с турбина gt2871 и неините си валове..
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          240сс са дюзите при Крома 2000 турбо, тя е 155кс при 5250об/мин., и също при 164/GTV/166 2000 турбо, но 6 броя.
          Изпускателният колектор на фиата прилича на твоя по снимките от 155 раздела, но там Т3 фланецът е до 4-ти цилиндър и преди него в отливката след фланците към главата са дъги.
          Топлата част е с A/R .48 и изпускателният вал е с характеристики като за атмосферна жигула 65 кс.
          С колко зъба са разпределителните валове на алфата?
          Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 02:39.
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
            240сс са дюзите при Крома 2000 турбо, тя е 155кс при 5250об/мин., и също при 164/GTV/166 2000 турбо, но 6 броя.
            Изпускателният колектор на фиата прилича на твоя по снимките от 155 раздела, но там Т3 фланецът е до 4-ти цилиндър и преди него в отливката след фланците към главата са дъги.
            Топлата част е с A/R .48 и изпускателният вал е с характеристики като за атмосферна жигула 65 кс.
            С колко зъба са разпределителните валове на алфата?
            Колектора, освен фланците които се режат на лазер и се забавям с няколко дена, се прави за 2-3 часа така че може винаги да го променям/правя на ново
            Няколко снимки от "производството" а тази на вала изглежда все едно зъбите му са изпилени... От снимката е.
            Attached Files
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Почвам да имам някакви съмнения че трябва да преправям колектора, или направо да го сменя...

              Някои с опит с тоя вид колектор ако има, може да помага...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                22 зъба - през 16+ градуса е грубо.
                GT серията е модерна. Ще надува и около позицията на акумулатора.
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                  22 зъба - през 16+ градуса е грубо.
                  GT серията е модерна. Ще надува и около позицията на акумулатора.
                  След като не получих инфо за валовете... хванах се и ги позавъртях...
                  Пробвах, с по до един зъб и двата като направих и комбинации... Общо взето не ми харесва какво се получава...

                  Второто изречение " GT серията е модерна. Ще надува и около позицията на акумулатора" нещо не го схванах...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    GT2871 струва колкото колата и трябва отрано да се развърта от 2.0
                    Можеш спокойно да предвидиш изпускателен колектор с дълъг път до турбото.
                    Предницата при теб има достатъчно място за различни конфигурации.
                    Фиатовите 2000 турбо просто са със ретро турбини и проектирани по предницата на Делта 831.
                    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                    и делта

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=mitaka_cs;1552038]GT2871 струва колкото колата и трябва отрано да се развърта от 2.0
                      Можеш спокойно да предвидиш изпускателен колектор с дълъг път до турбото.
                      Предницата при теб има достатъчно място за различни конфигурации.
                      Фиатовите 2000 турбо просто са със р%


                      Чак сега ми светна за какво GT става въпрос... За съвсем различно нещо си мислих аз и за това не те и разбрах...
                      В началото на темата питах за валовете, с цел ако може да се "изцеди" след настроиката им още малко тяга. След опити и презацапвания установих че няма да ги мърдам!
                      Колектора го направих възможно най-минимален с идеята да имам по-малко нещо което да загрява под капака.
                      Машината иначе е зглобена и има проблем, при около 5000об/м се получава едно прекъсване все едно я гася и паля наново.. Имам някакви опасения че колектора нещо я спъва... Така си мисля защото не останаха вече много неща...
                      Attached Files
                      Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:42.
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        Да не те бъзика гейт-а в тоя момент?
                        Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                          Да не те бъзика гейт-а в тоя момент?
                          Всичко е възможно.
                          Колата я правя лека полека когато имам време...
                          Ще го проверя и геита какви ги върши, защото турбината си доиде регулирана за някакво неизвестно налягане...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #14
                            За жегата виж варианти за отвори по капака, а стойности можеш да хванеш с EGT уред.
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                              За жегата виж варианти за отвори по капака, а стойности можеш да хванеш с EGT уред.
                              Едно от нещата на които държа особенно много е да не променям по никакъв начин външния вид на возилото...
                              Може и да се изложа но това EGT уред за мерене на температурата на изгорелите газове ли беше!?
                              Сега съм спрял производството защото ще сменям сондата че си е за там...

                              А с тоз ЕГТ ако е това което си мисля, какви стоиности трябва да дава градуси там или каквото е...
                              (може и да се бъркам изцяло де)
                              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 20:04.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment

                              Working...
                              X