Известие

Collapse
No announcement yet.

Project 156 V6 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от nkn66
    Първоначално публикувано от Grigor
    A с каква електроника ще управляваш тези 360 кончета ? И с оригиналното турбо ли си ?
    Турбото е внос директно от братята Японци, казва се IHI или нещо такова, електрониката е шведско производство и е най- скъпата на пазара, в нея е включено АБСОЛЮТНО всичко и решава АБСОЛЮТНО всички проблеми от този род и цената и съответно е 2500лв, но аз искам не много яка кола, но да мога да си пътувам спокойно, пък и само на предно предаване повече от това дето каза колегата Стефан е много, иначе аз исках малко над 420кс, но засега толкоз! Но докато не видиме диното нищо не е със сигурност!
    Няма ли начин да се направи 4х4, на тая мощност само с предно до 80-90км няма да можеш да я настъпиш
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #32
      Значи колегата рибока излезе голям пич и разясни как може да стане и без това жило и сега я прават по този начин. Значи скоростите са готови, остават само турбо пътищата и окабеляването, другата седмица се надявам да започнем с настройките по електроника и живот и здраве по следваща на дино Само дано няма още непредвидени глупости, че вече мноо време съм на брат ми с машината
      156 V6 turbo

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от nkn66
        ... електрониката е шведско производство и е най- скъпата на пазара, в нея е включено АБСОЛЮТНО всичко и решава АБСОЛЮТНО всички проблеми от този род и цената и съответно е 2500лв, но аз искам не много яка кола, но да мога да си пътувам спокойно, пък и само на предно предаване повече от това дето каза колегата Стефан е много, иначе аз исках малко над 420кс, но засега толкоз! Но докато не видиме диното нищо не е със сигурност!
        Колега,я кажи каква е тази шведска електроника дето била най-скъпата на пазара Аз съм чувал и за два пъти по-скъпи ,ама нейсе.
        Кажи как ще караш 360 коньова кола ,а като я направите и 420 коня както искаш,та как ще остане ежедневка и ще си я караш нормално,замислял ли си се?
        И не на последно място какво е сменяно по мотора за да извадите тез коне,щото ме съмнява оригиналните железа (някои де) да издържат
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Amorphis
          Ако може да си позволи да си сипва бензин, много ясно че ще е ежедневка.Това че ти не можеш по никакъв начин не може да наложи мнението ти.Аман от хейтъри и спамери
          Колега,недей да коментираш работи които не разбираш Тук въобще не се касае за разход на гориво а за управление на самия автомобил който ще стане много агресивен и разък при тези коне които иска да постигне колегата И недей ми коментира какво мога и какво не мога като не ме познаваш
          Пет мнения ще пусна и все се намира някой тарикат да се направи на разбирач.Айде като толкова разбираш ти ми отговори на въпросите защото има за какво да са зададени.Колегата не е пуснал нищо конкретно свързано със силовия проект който пуснал,нито параметри на мотора,нито точно каква турбина ще ползва,какви гарнитури,лагери,сегменти,правил ли е нещо по-главата,на какво налягане ще работи турбото.Може и да не бута нищо,но да го напише да се вижда.Това си е просто съвет как да си водиш темата колега
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Comment


          • #35
            Ми колега аз съм написал къв е мотора, а ако се вгледа човек даже има и снимки! 2,0 V6 TURBO от GTV (204к.с сток), мотора е рефрешнат напълно и са му сменени всички карантии, помпи, дюзи, горивна помпа, кулер, радиатори, гарнитурки и т.н. и както споменах единственото сток са капаците аз НЕ съм майстор и немога да опиша всичко в детайли и затова съм споменал по- нагоре в темата, че ще има снимки и инфо като се завърши проекта. Това че има и по-скъпи електроники е ясно, но на нашия пазар в БГ се съмнявам, хората който слагат по-скъпи ел. се броят на пръстите на едната ръка. Ако е толкова важно да се знае ел. ще питам как точно се казва и къв е модела и ще ти го пратя на лс А има и нещо дето пропускате, има някой неща който искам да останат в тайна, а относно това как ще си карам и поддържам колата, не се притесняваите аз и досега съм карал бързи и скъпи коли, ще се справя. Относно мощността на колата, не исках да споделям но казах на няколко приятелчета и то взе че се разчу и затова споделям ква мощност се ОЧАКВА, а след диното ще го кача и него за хората който мислят че се филмирам, но аз говоря за 300к.с на колелата, което е 360 на мотора, а не за 360 на колела , то при такова положение няма тръгване . Но основната идея беше точно това, да има най-после вървяща 156ца, а не само EVO и STI, иначе това беше по-лесния вариант!
            Надявам се да съм отговорил на всичките ти въпроси, колега! Поздрави!
            156 V6 turbo

            Comment


            • #36
              И един въпрос. След като пишеш, че разбираш от тези неща, откъде да намеря турбо гарнитура за мотора (метална), че сега не намирам и е с неква сток, подсилена, но си е друго с турбото, може да се надуе доста повече, а сега незнам къв надув ще издържи тази
              156 V6 turbo

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от nkn66
                ... аз говоря за 300к.с на колелата, което е 360 на мотора...
                20% загуби от двигателя до колелата
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от nkn66
                  И един въпрос. След като пишеш, че разбираш от тези неща, откъде да намеря турбо гарнитура за мотора (метална), че сега не намирам и е с неква сток, подсилена, но си е друго с турбото, може да се надуе доста повече, а сега незнам къв надув ще издържи тази
                  Spesso или Nava Linea нямат ли?
                  Ако не намирате готови, може да направите пълна спецификация и да поръчате къстъм на Кометик, едва ли ще откажат.

                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube
                  evo2 600

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ICI
                    Първоначално публикувано от nkn66
                    И един въпрос. След като пишеш, че разбираш от тези неща, откъде да намеря турбо гарнитура за мотора (метална), че сега не намирам и е с неква сток, подсилена, но си е друго с турбото, може да се надуе доста повече, а сега незнам къв надув ще издържи тази
                    Spesso или Nava Linea нямат ли?
                    Ако не намирате готови, може да направите пълна спецификация и да поръчате къстъм на Кометик, едва ли ще откажат.
                    Е неква ориентировъчна цена? Дай ми телефона си, ако не съм доволен от диното да ти звънна да измислиме нещо!
                    156 V6 turbo

                    Comment


                    • #40
                      Нямам идея за цените на поръчковите гарнитури.
                      http://cometic.com/custom.aspx
                      http://www.spesso.com/racing/main.html
                      http://www.navalineasport.it/eg/guarnizioni.htm
                      Не вярвам да не останеш доволен от диното, нали в Драг пауър се прави.
                      Иначе телефона ми е 0889 867 546 Илиян

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • #41
                        Колата е готова от миналата седмица, но не съм взел снимките от Волен и затова исках към края на седмицата да пиша и да кача снимки, иначе двигателя може да се види на страниците на Maxi Tuning. Резултатите на автомобила са много добри, но не идеални. Ще кажа само че на двигател конете са над 300, но не искам да казвам точни коне, ще се разбере и това по- късно! Най- съм доволен от разхода на колата, при пълна газ дава приблизително 10л/100км, по- малко от преди
                        156 V6 turbo

                        Comment


                        • #42
                          Кви джанти съм и взелл!!! Made in USA Борда им е над 5см
                          156 V6 turbo

                          Comment


                          • #43
                            Ето ги и тях! Търся ги от сума време, на първата снимка на 147цата
                            http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... 0%ED%F2%E8
                            156 V6 turbo

                            Comment


                            • #44
                              Мерси за пожеланията колеги, отдал съм се на други неща и напоследък не влизам често във форума, но сте прави трябва да кача снимки, че много се говореше за тая кола и като стана аз я покрих. Утре обечавам да кача някои и друга снимка!
                              156 V6 turbo

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от code
                                Да бе в цялата тема няма една снимка да се надъхаме и ние само на спомени
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=1787&page=192 ето бе колега. Малко но от сърце.

                                Comment

                                Working...
                                X