Известие

Collapse
No announcement yet.

Бургаските "инжове" полудяха

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
    Скоростната кутия е от 164-ката. Главините ще се сменят също със цялата им система - дискове накладки... от 164-ката. Задните главини също ще се сменят и ще са си с петте болта.
    Скоростната кутия ще е с 2 щанги, без никакви жила.
    Старото магаре е отрязано, и магарето от 164-ката е точно напаснато, заварено и подсилено към старото. Твърдят, че е станала отлично.
    Иначе Диференциала е обикновен... засега. Няма шпер. Но няма да остане дълго така. Предполагам, че до Италфеста ще го направят Q2.
    Електрониката се доработва от Петко и Киро в момента.
    Много ми е интересно какво ще излезе и какво ще покажат дино тестовете, ако я закачат.

    След малко отиваме на калабалък в сервиза им. После ще пускаме снимки

    Също ми е интересно и за проекта с Пунтото какво ще стане, но там нямам много поглед над нещата, че го правят на едно друго засекретено място
    Благодаря за инфото

    П.С.М/у другото в София има такова Пунто,на него обаче са му удължавали коша,защото не са могли да съберат всичко
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #47
      Ооо, нашите са го събрали. Всичко, до последния кабе. Днес даже го запалили. Всичко било нормално засега. Турбинката надувала добре, мотора се държал прекрасно.

      Не само това, ами и 145-цата запалила днес. Поръмжала само на место за минутка, да се изкефи тима на саунда. Самоче това ми се казва в последствие.

      P.S. Нено днес беше там и я видя, час-два преди да запали.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #48
        Колеги, 145 3.0 V6 вече е в движение. Има още много работи да се правят по нея, но като цяло я подкараха малко. Шумна е, защото няма хубава генерация. В момента е със стандартната за 145, но с преработени колектори. Скоро ще влизат оригиналните, с нови меки връзки. Намерени са и халогени за маската, нови спортни пружини...
        Оборотомера вече работи, остана скоростомера и още някои работи по електрониката - за налягане на маслото и темподобни "глезотийки" Трябва да се сменят и задните главини. Има още около 2 месеца работа, докато се доизкосури всичко.
        Леле, луда е тази кола. Оборотомера полудява. За един миг отива от 1000 до около 8000 оборота. Самоче съседите са нервни и негодуват като мърмори мотора със тази генерация.

        Ето и малко пресни снимки:
        Attached Files
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • #49
          идва и ред на следващият проект 145 1.9 QVD утре я започвам,та да видим колко коне ще изкараме от 1.9 jtd,от 116 мисля поне до 200 но това ще стане благодарение и на колегите от JTD POWER.
          SPRINTAUTO service
          0893277773

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
            идва и ред на следващият проект 145 1.9 QVD утре я започвам,та да видим колко коне ще изкараме от 1.9 jtd,от 116 мисля поне до 200 но това ще стане благодарение и на колегите от JTD POWER.
            Смятай че сме ги подминали Вече е тествано
            Fiat Punto 1.9 JTD
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD
            sigpic

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
              Също ми е интересно и за проекта с Пунтото какво ще стане, но там нямам много поглед над нещата, че го правят на едно друго засекретено място
              Колега, какво стана с пунтото как вървят нещата, много ми стана интересно. Знаеш ли какво точно са преправили та да вкарат 2.0 турбо 16-ка в коша на ГТ-то.(захващане на мотора ,на скоростите ,полуоските дали са рязали та да паснат и окачването от пунтото ли са оставили) ?
              Fiat Punto GT '96 131 hp

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Mitko_155 Покажи съобщение
                Колега, какво стана с пунтото как вървят нещата, много ми стана интересно. Знаеш ли какво точно са преправили та да вкарат 2.0 турбо 16-ка в коша на ГТ-то.(захващане на мотора ,на скоростите ,полуоските дали са рязали та да паснат и окачването от пунтото ли са оставили) ?
                Колега, захващането на мотора е доработвано. Тампоните му почти идват на оригиналните, но има няколко, които са доработвани.
                Скоростите са преправяни също. Ако не се лъжа на GT-то са със жила, а на купето са били с течност.
                Относно полуоските - рязана е само едната, за да може да влезе мотора.
                Окачването си е от пунтото. Все пак е GT и си е много добро спортно окачване. По-добро от на Купето.
                Засега знам, че колата запали преди седмица още, но има работа по нея с месеци.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
                  идва и ред на следващият проект 145 1.9 QVD утре я започвам,та да видим колко коне ще изкараме от 1.9 jtd,от 116 мисля поне до 200 но това ще стане благодарение и на колегите от JTD POWER.
                  Бая требе се потрудите за да постигнете 200 коня от 1.9 8в ЖТД,за мен това е невъзможнокаквото и да направите аз си мисля че неможе да ги постигнете.Ако успеете,искам да качите графика от дино,иначе няма как да повярвам.

                  П.С.Изказвам се така,защото знам на какво беше подложена колата на Пух,за да достигне 208 коня на колелата,колата е 1.9 16в ЖТД-140 коня

                  Окачването си е от пунтото. Все пак е GT и си е много добро спортно окачване. По-добро от на Купето.
                  Тук нищо не каза,окачванте но Пунто ГТ е меко казано смешно в сравнение с това на Фиат Купе турбо
                  Last edited by Mury; d.m.y г., 22:05.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Бая требе се потрудите за да постигнете 200 коня от 1.9 8в ЖТД,за мен това е невъзможнокаквото и да направите аз си мисля че неможе да ги постигнете.Ако успеете,искам да качите графика от дино,иначе няма как да повярвам.

                    П.С.Изказвам се така,защото знам на какво беше подложена колата на Пух,за да достигне 208 коня на колелата,колата е 1.9 16в ЖТД-140 коня



                    Тук нищо не каза,окачванте но Пунто ГТ е меко казано смешно в сравнение с това на Фиат Купе турбо
                    пунтото е с окачване koni fsb регулируемо така че няма проблем.а що се отнася за дизела 200 коня смятам да стане с смяната на турбината , колера и малко дачици и много помощ от петко и киро
                    SPRINTAUTO service
                    0893277773

                    Comment


                    • #55
                      аз само едно неразбрах защо сменяте двигателя на пунтарата - конете ли не стигат или какво
                      има едни много лош проблем сега с големия мотор
                      центъра на тежастта е много напред и задницата остава много лека , в завойте ще е мноого нестабилна независимо дали ще е с кони или не
                      проекта веднъж вече е пробван в англия и това са отзивите
                      Но за Драг ще е адска машина ако я напънете до към 300 кончета
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #56
                        ..

                        До два дни трябва да почнем да слагаме мотора от купето в алфата (16 клапановият 190 коня) , засега си го оставям напълно сток ,така че може да я пробваме с печката . Поздрави за добрите проекти
                        BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                          аз само едно неразбрах защо сменяте двигателя на пунтарата - конете ли не стигат или какво
                          има едни много лош проблем сега с големия мотор
                          центъра на тежастта е много напред и задницата остава много лека , в завойте ще е мноого нестабилна независимо дали ще е с кони или не
                          проекта веднъж вече е пробван в англия и това са отзивите
                          Но за Драг ще е адска машина ако я напънете до към 300 кончета
                          ... тежести ...
                          ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                          Comment


                          • #58
                            аз им казах че акъл нямат ама кой ли има. Яд ме е че можеше да се хванат да направят една 75 например. А иначе за проектите, нямам думи, замъглени мозъци действат там... дано да се карат колите. Аз 145 3.0 съм сигурен че всичко повече от 10 градуса на завой ще е опасно. НО пък е уникално нещо.
                            Незабравяйте че всяка кола си има предназначение.
                            Интересно е и дезелчето.
                            И не сравнявайте колите по бързина що е грешно. И незабравяйте че говорите единствено и само за права линия

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                              аз им казах че акъл нямат ама кой ли има. Яд ме е че можеше да се хванат да направят една 75 например. А иначе за проектите, нямам думи, замъглени мозъци действат там... дано да се карат колите. Аз 145 3.0 съм сигурен че всичко повече от 10 градуса на завой ще е опасно. НО пък е уникално нещо.
                              Незабравяйте че всяка кола си има предназначение.
                              Интересно е и дезелчето.
                              И не сравнявайте колите по бързина що е грешно. И незабравяйте че говорите единствено и само за права линия
                              как не се сетихме бе - правят я за дрифт
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                                как не се сетихме бе - правят я за дрифт
                                колега ншето xоби е да правим алфи не да се пускаме някаде си а като xоби за занимание.това 3.0 го направиxме за наше удоволствие да видим какво ще стане.не е за дрифт нито за драг,а за каране по нормален път като нормална 145
                                SPRINTAUTO service
                                0893277773

                                Comment

                                Working...
                                X