Известие

Collapse
No announcement yet.

МЕГАСЕКУРИТ-СПРИНТ 1,716V и има ли почва у нас

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • МЕГАСЕКУРИТ-СПРИНТ 1,716V и има ли почва у нас

    колеги ,в началото на март месец започна ЪП-грейдването на мегата върху боксер мотора,с помоща на лисан,алфиста,мариан,disc и аз естествено
    както следва ,преработка на инсталацията(мариан ,алфиста и аз),монтиране на широколентова ланда(иновейт с котролера,lc-1),инсталиране и първоначални настройки(аз,лисан,и най вече disc),oт там на 8 март патуване до провинцията( димитровград),от там на малево,по най бързият начин доработка на настройките

    15.2 по гтк,една кола зад ситроена,терминална скорост 158км/ч

    и след малево ,веднага при бай тенио ситроена,двамата с найден направиха елементарни сметки и се оказа че оригиналните дюзи идват много малки(187сс),трябвало да са минимум 240сс


    след известно пренастройване и максимално напъване на дюзите(3,5-3,7 бара),горе долу закрепихме нещата до смянатана дюзите

    тест-мазда мх5 1,8 v6 vs спринт 1,7 16v 2 коли и малко за спринта-14,9 по гтк,първото засичане беше без настроен лънч контрол

    скоро и снимков материал и малко клипчета
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

  • #2
    Браво Добри само така давай снимки да гледаме браво ,че си намерил Мегаскуърт трябва да се види браво
    EX 156 1.6 TS

    Comment


    • #3
      скоро,много скоро
      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от DJraceman
        Браво Добри само така давай снимки да гледаме браво ,че си намерил Мегаскуърт трябва да се види браво
        Абе аз що си мислех, че Дригата се казва Драго???
        А иначе ще ми е интересно да видя клипчетата.
        ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
        ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
        ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
        ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

        Comment


        • #5
          едно питане , ламбдата към мегаскуирта ли върза или си с външен уред
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #6
            направо на мегата,а по усмотрение може да се сложи и външен уред за афр
            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

            Comment


            • #7
              Най-накрая нещо наистина ИНТРИГУВАЩО !!! Успех
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #8
                Защо реши точно мегаскуирт да сложиш? И аз имах такъв мерак по едно време, но доста хора, които разбират повече от мен ме разубедиха, като ми казваха че не ми трябва, и че един добре направен чип може да свърши доста по-добра работа. Освен това Мегаскурта мисля че по-подхожда за турбинирани двигатели? Успех все пак в начинанието и дано докажеш че "разбирачите" са сбъркали
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Comment


                • #9
                  аре че имам бас с Боби 33 ...... тва 15.2 много сериозно..... дали е истина ?

                  Успех!

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от DJ_STIVAN
                    Защо реши точно мегаскуирт да сложиш? И аз имах такъв мерак по едно време, но доста хора, които разбират повече от мен ме разубедиха, като ми казваха че не ми трябва, и че един добре направен чип може да свърши доста по-добра работа. Освен това Мегаскурта мисля че по-подхожда за турбинирани двигатели? Успех все пак в начинанието и дано докажеш че "разбирачите" са сбъркали
                    имаше един виц за една жаби където трябвало да качат един много висок връх
                    и единсвено глухата се качила на върха ,защото не чувала тълпата как и викат да се откажат че било много трудно
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #11
                      НЕО,това е по гтк,и нали знаеш че времената на божура и гтк-ка се разминават ,но сменям дюзите,нови настройки и ще видим на божура колко ще даде

                      а облога за какво е????????????????


                      сега двг-то е с паяка и airbox bmc и над 5000об сместа обеднява,а ддюзите са на 109 процента,нали ме разбираш

                      а що се отнася до разбирачите които плюят по адрес на мегата явно не е тяхна работа
                      според теб кое по добре,да си сложиш чип и да си оставиш бъгавия клапанов дебитомер който ти ограничава постъпването на въздух в мотора или да поставиш мека електроника която използва само три датчика(темп.вода,въздух и тпс) и ти позволява да си поиграеш с сместс и предварението както на теб ти харесва

                      щом оригиналните дюзи идват малки това означава че в двигателя постъпва много повече свеж въздух,а от там можеш да вкараш повече гориво ,ИЗГАРЯНЕТО НА ПОВЕЧЕ ГОРИВО ЗА ЕДЕНИЦА ВРЕМЕ ПОВЕЧЕ ОТДЕЛЕНА ТОПЛИНА И ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ И КПД НА МОТОРА
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от drigata
                        НЕО,това е по гтк,и нали знаеш че времената на божура и гтк-ка се разминават ,но сменям дюзите,нови настройки и ще видим на божура колко ще даде

                        а облога за какво е????????????????


                        сега двг-то е с паяка и airbox bmc и над 5000об сместа обеднява,а ддюзите са на 109 процента,нали ме разбираш

                        а що се отнася до разбирачите които плюят по адрес на мегата явно не е тяхна работа
                        според теб кое по добре,да си сложиш чип и да си оставиш бъгавия клапанов дебитомер който ти ограничава постъпването на въздух в мотора или да поставиш мека електроника която използва само три датчика(темп.вода,въздух и тпс) и ти позволява да си поиграеш с сместс и предварението както на теб ти харесва

                        щом оригиналните дюзи идват малки това означава че в двигателя постъпва много повече свеж въздух,а от там можеш да вкараш повече гориво ,ИЗГАРЯНЕТО НА ПОВЕЧЕ ГОРИВО ЗА ЕДЕНИЦА ВРЕМЕ ПОВЕЧЕ ОТДЕЛЕНА ТОПЛИНА И ПОВЕЧЕ МОЩНОСТ И КПД НА МОТОРА
                        ако искаш мога да ти дам мойте дюзи да покараш с тях да видиш как е пък като си купиш ще ми ги върнеш
                        да те питам слагал ли си регулатор на горивото , щото ако си е хубаво да сложиш да вдигнеш малко налягането ако може помпата да смогне разбира се
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #13
                          колега,става,но ме интерисува дали са високоомни

                          а за регулатора ,мисля че някъде по горе съм писал ,че сегашните работят на 3,5 ,а помпата е от мерцедес 2,3 16v,има адският дебит и налягане

                          трябват ми дюзи 315 или 330сс но да са високоомни,купувам
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от drigata
                            колега,става,но ме интерисува дали са високоомни

                            а за регулатора ,мисля че някъде по горе съм писал ,че сегашните работят на 3,5 ,а помпата е от мерцедес 2,3 16v,има адският дебит и налягане

                            трябват ми дюзи 315 или 330сс но да са високоомни,купувам
                            тука само за високоомни говорим де
                            за расови италянки
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • #15
                              аз намерих,от ланчата обаче се оказа че са нискоомни

                              утре снимки и малко клипчета
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment

                              Working...
                              X