Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект 33 1.7 8V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проект 33 1.7 8V

    Хайде и аз да издам малко от творението което правя че гледам колегите вече започнаха да показват тяхните пройзведения!!!

    Та става въпрос за тази 33-ка...


    Един ден и изтропах клапаните и вместо да сваля главите да ги сменя с Drigata решихме че е по-удачно да и свалим мотора и да се направи каквото може тази 33-ка да се засили и се започна...

    Като за начало главите се обработиха до неузнаваемост, сериозно портване, шлайфане, работа около клапаните... станаха перфектни! Нямам много снимки така че:

    След това дойде време на разпределителните валове!
    Беше ясно че с оригиналните неможе да се постигне кой знае какво и поръчах на едни приятели разпределителни валове, след около 3-4 седмици пристигнаха!
    Валовете ги поръчах по-сериозни и като пристигнаха се оказа че трябва да минавам на механични повдигачи, защото с хидравличните нестава! Направи се и тази интервенция, хем стана и по-лесно за зацепване!
    Това са валовете, сглобени към главите и блока:

    След това се наложи и раздвижни колела да се правят, те поне бързо станаха:

    Дроселната клапа беше сменена с по-голяма на ф65!
    Дюзите и те отпаднаха старите, вече съм с 300сс!
    Стария компютър на колата и той отпадна, с него просто нестава! Минавам на мека електроника!
    Маховика си ми остава стария, олекотен доста!
    Остана Генерацията да направя, но сега ще я паля така със старата и ако всичко е наред скоро ще има разходка до софия Drigata да направи каквото трябва и след това настройки и така...
    Attached Files
    Last edited by Събев; d.m.y г., 19:50.
    Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

  • #2
    Тази вечер ще видя за още снимки и ще постна...
    Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

    Comment


    • #3
      Супер работа сте свършили...евала!
      Коя е меката електроника? Предполагам, дебитомера отпада...стандартния всмукателен колектор ли ползваш и по него има ли нужда да се пипа или големия дросел е достатъчен?
      Каква е степента на сгъстяване и колко десети сте отнели от главите? Това на снимките са главите от 1.7 портнати и преправени с механични повдигачи, кожусите на спортните разпределителни валове и самите валове, нали така?
      Питам защото за пръв път я виждам тази конфигурация за главите...то друг вариянт май няма като се замисля, защото цели глави с механични има само за карбуратори(няма ги врязовете за дюзите) пък и там има разлики в горивната камера и диаметъра на клапаните ако не са от 1.7
      Валовете колко ти струваха?
      Поздрави и много да те радва този боксер
      Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 23:18.
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • #4
        Сетих се за още нещо
        С каква бензинова помпа е колата сега?
        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
        и делта

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
          Супер работа сте свършили...евала!
          Коя е меката електроника? Предполагам, дебитомера отпада...стандартния всмукателен колектор ли ползваш и по него има ли нужда да се пипа или големия дросел е достатъчен?
          Каква е степента на сгъстяване и колко десети сте отнели от главите? Това на снимките са главите от 1.7 портнати и преправени с механични повдигачи, кожусите на спортните разпределителни валове и самите валове, нали така?
          Питам защото за пръв път я виждам тази конфигурация за главите...то друг вариянт май няма като се замисля, защото цели глави с механични има само за карбуратори(няма ги врязовете за дюзите) пък и там има разлики в горивната камера и диаметъра на клапаните ако не са от 1.7
          Валовете колко ти струваха?
          Поздрави и много да те радва този боксер
          Колега значи, дебитомера е аут, електрониката е подобрена версия на ''мегата'' изпитана на доста коли, ако те интересува подробно ще ти дам саита на хората които е предлагат и поставят!
          Засега ще съм с оригиналния всмукателен колектор, нищо друго не му е променено освен дросела и смятам че няма да има нужда, но ако се наложи (което не вярвам) ще се направи друг!
          Степента е 11.2:1, да главите са точно така както си го помислил, преправени и така, всъщност това беше най-логичния вариант, за друго не се сетих!
          Валовете ми излезнаха 300евро плюс мойте!
          Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
            Сетих се за още нещо
            С каква бензинова помпа е колата сега?
            Сега е с нейната си, за модела!
            Нехрани ли, слагам друга на момента!!!
            Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

            Comment


            • #7
              Ето и още няколко снимки на главите, но поотблизо и на маховика!!!
              Attached Files
              Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

              Comment


              • #8
                аре и малко инфо и от мене,валовете са 328 градуса с лифт 12мм

                туй ще да е първият боксер без ниски обороти
                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                  аре и малко инфо и от мене,валовете са 328 градуса с лифт 12мм

                  туй ще да е първият боксер без ниски обороти
                  Ухаа...12 mm лифт на гърбиците
                  Оригинално най-много лифт имат смукателните гърбици на 1.5 105 к.с с механични повд. (10 mm), но...12 mm...и с тези градуси ще се реже много яко

                  Аз да питам възможно ли е да се храни този звяр с карбуратори? Предполагам да, и няма ли да е по-евтино отколкото със скъпа електроника...спора е голям и не пренебрегвам факта, че елктрониката е една крачка напред, но с правилна центровка на големи карбове кефа ще е същия...незнам...вие кажете дали би се получило нещо добро с тези модификации + карбове
                  Стана интересно, с нетърпение очаквам някое клипче или снимка
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #10
                    Ееех, тая 33-ка ми навява едни спомени от един предишен Италфест ... на една писта ... в Ст. Загора
                    Браво, колега - успех с проекта, и дано е на 200% успешен !!! Трента тре кърти !!!
                    Attached Files
                    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                      аре и малко инфо и от мене,валовете са 328 градуса с лифт 12мм

                      туй ще да е първият боксер без ниски обороти
                      От къде са тези валове, кой ги е правил?
                      Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщение
                        От къде са тези валове, кой ги е правил?

                        made in greece
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Jenata na Drigata Покажи съобщение
                          made in greece
                          Виж как знаеш...
                          Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                            Ухаа...12 mm лифт на гърбиците
                            Оригинално най-много лифт имат смукателните гърбици на 1.5 105 к.с с механични повд. (10 mm), но...12 mm...и с тези градуси ще се реже много яко

                            Аз да питам възможно ли е да се храни този звяр с карбуратори? Предполагам да, и няма ли да е по-евтино отколкото със скъпа електроника...спора е голям и не пренебрегвам факта, че елктрониката е една крачка напред, но с правилна центровка на големи карбове кефа ще е същия...незнам...вие кажете дали би се получило нещо добро с тези модификации + карбове
                            Стана интересно, с нетърпение очаквам някое клипче или снимка
                            Колега относно въпроса ти за карбовете, да може да се направи, но аз лично предпочитам с електроника да е при мен! Снимки ще направя утре и ще постна, за клипче...да може да се направи някое но предпочитам като я запаля! Утре ако имам късмета ще вкарам мотора където му е мястото и само остава окабеляването за електрониката, но за 2-3 дни ще е готово и това!!!
                            Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                            Comment


                            • #15
                              Днес вече оправихме разпределителните валове на точните градуси, приключих и с това, но като стана време да слагам капаците и не се получи нещо!!!
                              Застават накриво, единия тотално опира в ангренажното колело...
                              Най-малко ми беше минавало през главата че и тях ще трябва да оправям, но се наложи и след 2 часа мерене, рязане и донагласяне станаха, но сега едното колело е на показ така да се каже и ще се вижда като се върти!!!
                              Attached Files
                              Last edited by Събев; d.m.y г., 18:16.
                              Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                              Comment

                              Working...
                              X