If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Мотора си е 6 С водата се заблуждавате от гарнитурите, а за буталата - този мотор по принцип работи чисто и няма нищо ненормално. Скоро ще стане чисто нов
Днес Добри разглоби долнището на мотора и сичко е екстра. Буталата светят. Жалко, че не можах да ги снимам, но тия дни ще ги снимам. Там имаше и един 2.0 16В Туин Спарк и до тоя мотор изглежда като детска играчка. Вала е по малък, лагерите са по-малки, блока е на половината на стария и е с 10-15 коня повече, просто няма как тоя мотор да е здрав и да не се троши. Очаквайте снимки!
Мисля че двигателя е отварян, защото до кокото знам от завода излизат с едни пръстени на ризите и гарнитурата е само отвън, за да не протича, но да ме поправи някой ако знае.
П.П. Няма да сбъркате ако вземете един фланец за маслено охлаждане от 155 2.0 тс 8клапана както и масления радиатор, защото за състезания ще е доста добре да имате охлаждане.
При туин спарка няма двукомпонентни гарнитури! Da_fuse, не си гледал внимателно. Пропуснал си да видиш, че мотора с пръстени върху ризите и V-образен . Поздрави, на всички ризничари!
като гледам имате доста далавера от тоя донор,особено задните дискове,така като ги гледам са си чистак нови.Гледам че и главата е в добро състояние,ако може да се съди по снимките.
П.П. що не направите на Добри ГТВето за пистата доста по добре ще стои на пътя от Жулиетата.ГТВто е по късо и с доста по нисък център на тежеста,а и като килограми е доста по леко във сток варянт от Жужата ,а да не говориме за на Добри колата която е толкова нарязана,че едва ли има и 500 кила
След почти две години работата по колата започна. Моторът е почти готов. Има направен изпускателен колектор, в момента се прави къстъм всмукателен колектор, унибали, режат се горните носачи, за да минават койловерите и още много други все готини работи Амтортисьорите са регулируемо кони от рено еспейс, което в момента претърпявя бясно преправяне, снимал съм ги. И уж след месец колата ще е вече в движение. Ааааа и купето няма да е Жужа, с ще е една легендарна русенска 75-ца
Comment