Евала пич ,кои си е грамотен ,знае как ,мерси много мисля че 12 кубика прецизно измерени ще е добре,да има един кубик повече.В този ред на мисли излиза че и колегата БО е бил прав и го е сметнал прецизно което му прави чест,аз просто реших да проверя пак .
Известие
Collapse
No announcement yet.
ТУРБО,КОМПРЕСОР И КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениедребни пари ... перфектна интервенция ... надеждна и здрава ...
няма все още успял такъв проектsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеЕвала пич ,кои си е грамотен ,знае как ,мерси много мисля че 12 кубика прецизно измерени ще е добре,да има един кубик повече.В този ред на мисли излиза че и колегата БО е бил прав и го е сметнал прецизно което му прави чест,аз просто реших да проверя пак .Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
-
Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщениеДобре а по чуждите фирми няма ли гарнитура,или не си гледал.За тоя в София дето ги прави не съм чул добри отзиви а тоя вариант с две гарнитури на мен лично не ми допада,иначе Мимо как си ги стегнал по зададеното усилие или си дал и от тебе?sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Значи аз 1000 коня не гоня ,после искам само 50 коня,понеже един тунинг колектор за 155 за атмосферен тунинг е 1000 лева и я ти даде 5 коня я не ,реших да сложа турбо,да си докарам 50 евтини коня.При мене трябва всичко да стане много по лесно,понеже мисля да направя всичко със стокови части без да преправям нищо или много малко ,ако се наложи.Монтирах маслен радиатор за 35 лева ,ма ще удари в земята половината от радиаторите кадето се продават по тунин магазините,кадето са боядисани метализе и струват по 350 лева .На моя радиатор не виждам каде са му забележките ,площ много по голяма от тази на коли по 3000 кубика стоково ,поставянето му детска игра ,оригинална планка си има за монтаж към купето ,място за него си има понеже е правен за там,маркучите оригинал Алфа Ромео ,пасват перфектно дебели масивни маркучи,не като тия от саитовете,има си въздухосборниче малко за него и си пасва перфектно на колата ,във подложката под филтъра си има и маслен термостат.Та не виждам защо да не е надежден ,и какви забележки има,освен че не е китайски и не е 500 лева.Интеркулер същата работа площ голяма, пасва перфектно,пак е правен за тази кола,и голяма част от бензиновите италиански коли 2000 кубика са с него,пласмасов е отстрани ,ма той ще работи на бар бар и половина таван .Забележките са ,че е оригинален за алфа 155 2.0 турбо,и не се налага да режеш половината кола ,броня,и да си слагаш предния номер на тавана понеже няма каде другаде,и струва 40 лева.Въздуховодите пак така оригинални за алфа 146 жтд,пасват перфектно,от дебитомера до турбината ,и от турбото до кулера,от кулера до колектора пак става,имат си точната форма,за това купе,има си от каде да минат без да трее да влизам в лудница.Забележките малко,черни са на цвят,а не като френски бардак от 17 ти век,и стуват 40 лева,понеже не са китайски за 400.Колектор и турбина пак така оригинални алфа ромео,максимум да се наложи една преходна планка,между колектора и турбото,ма не е задължително,вярно е, че този колектор не е като тези тунинг колектори кадето се продават и като загрее не се криви ,и да скубе шпилки на ляво и дясно,ма за сметка на това струва 46 лева.Турбото още не съм решил твърдо какво ще е ,но ще бъде от италянска кола 2000 кубика,лошо че не е китайско,и за жалост само 100 лева струва.Като цяло това е евтин проект за 50 коня ,без да имам Дино бележка с 500 коня на нея,и колата няма да може,като истинските турбо зверове да се строши веднага като и дадеш газ ,ами ще трее се помъчиш повече с натискането на педала,но за тези пари толкова,проектите,кадето късат полуоски ,съединители,и колелетата на скоростната кутия,и биелите,ги мятат по асфалта,са скъпо удоволствие.Ето сега обяснявам добре що за проект е ,и за да не спамим повече темата нека говорим по проекта ,и ако няма с какво да ми помогнете,то тогава не ръсете мозък и дивотии,за надежност и прочие.
Сега по същество.Аз знам много добре ,че един мотор с турбо ,трее да е на 8 или 8.5 степен,затова много време ,не предприемам нищо свързано с турбо интервенция,нямам условия ,нито време,за отваряне на мотора,и подмяна на буталата,с турбо бутала,а колата на маистор никога не бих я оставил,понеже ще я усерат яко,а тези кадето знаят как да я пипнат,ще поискат доста пари,което си е нормално,понеже да разглобиш до гол блок Алфа 155 2.0 16к и после да почистиш измиеш и прогониш грамотно всеки един детаил си е пребиване от бач.Това ме спираше доста време,но наскоро пак мислих ,как да засиля малко мотора,понеже аз искам 200 коня кола не повече,ма 200 коня атмосферен мотор,ще излезе около 8000 евро,и колата вече не става за нормална употреба,и така ми хрумна една идея ,която е разковничето.Ако тази идея проработи,макар ,че аз съм убеден ,че ще сработи,тогава ще съм много доволен,понеже не ми се пипа нищо по мотора,и нямам доверие на дебели гарнитури.На Мимо варианта е най приемлив,но пак трее се вади главата,а на 2.0 16 махането на главата е много трудно без условия ,и като се стигне до там ,то по добре да се свали блока и да и се сложат турбо бутала.Ето защо ако моята идея се окаже удачна работата заспива,ако ли не ,и духне гарнитурата,тогава вече по принуда ще сложа и бутала .Не ,че нещо крия и се правя на интересен,а просто не искам да ми се смеят и подиграват колегите,затова не съм писал още какво мисля да правя,искам да го направя и тогава да се види ,а не да почнат както обикновенно пророчества и камара други дивотии.
Я Сега кажете за мене кое е по добро според вас 8,5 към 1 или 8,0 към едно за степен на сгъстяване.Утре ще напиша и за горивната система и запалването какви са ми плановете,и ако можете да помогнете с някоя идея ще е добре.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Колега всеки си има глава на раменете и си решава за себе си, но поне ще ти дам съвет. Да турбинраш 16тс дори без една ревизия на мотора е безумие. Не е най-здравия мотор на света. Особено както искаш да го направиш буквално без пари. Ако го събереш така няма да кара дълго. Меко казано. Ако искаш тази кола да изкара повече от 1000 километра трябва коренно да промениш концепцията и да отделиш доста повече пари. Освен проблемите с железата трябва на намериш кой да го мапне мотроника после. Няма да се навият много хора. Ако решиш да сложиш мега - то мапа и мегата струват повече от всичките железа, които си изброил. Правилния вариант в случая е да намериш един донор 16ВТ от купе и да го пуснеш в коша без да се занимаваш да взривяваш мотори и 100левови турбини. Не искам да те засегна, все пак всеки от нас решава колко пари би отделил за един проект, но това, което си тръгнал да правиш хем няма да го бъде дълго, хем ще те върне доста назад.Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър)
Fiat Brava JTD
Comment
-
Благодаря ти колега ,но имаш много пропуски в поста.Първо нищо няма да се взривява.Второ мотора ми е ревизиран преди 2000 км,и е чисто нов.Трето точно от купе турбо или нещо подобно мисля да сложа турбина,и точно такава турбина струва 100 лева.Четвърто мега няма да слагам и подарък да ми я дават.Запалването и гориво подаването ще си ги настроивам аз и дали маперите ще се навият да ми правят колата ми е през чепа.На времето разбирачи като тебе на Ауди 100 сс като му се прецакаше бензиновата помпа,и неискаше да запали му слагаха газова уредба ти обаче надмина всички целия мотор вика смени.Пари съм отделил много ,ма за ядене и пиене след като си направя колата как аз искам.Още не съм споделил как ще си разреда мотора и вече почнаха да пишат дивотии и да дават съвети .Само технически инвалид колега би засрал една кола да не може да иде никаде с нея и да сведе стоиноста и до нула ,като и сложи друг мотор,за в бъдеще въздържай се да ръсиш подобни бисери,понеже ако се върна с нещо на зад ,ще се върна заради гении като тебе понеже модераторите ще затворят темата,и няма да мога да питам на колко бара трее настроя 100 левовата ми турбина.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
За ревизията ок. Не знаех. За останалото ... ще се въздържа да пиша повече бисери и ще гледам бисерите, които ще сътвориш. Успех!Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.
Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър)
Fiat Brava JTD
Comment
-
Едно въпросче към знаещите ,щот мож да е от полза на автора на темата ,както и на всички които решат да правят подобно турбиниране като това на колегата nicola 59
Има ли разлика предварението на запалването според натоварването на мотора с турбо и 8,5/1 сгъстяване спрямо това на атмосферен с 10/1 и горе долу за какво иде реч?
Бензин колко октана е препоръчителен при тази степен на сгъстяване и 1 бар над атмосферно налягане надув?
Съотношението гориво / въздух как се променя при натоварване за да не троши ?
То станаха повече въпросите ,но се надявам да науча нещо ново за мен ,а и за колегите предполагам ще е интересно.Last edited by 546; d.m.y г., 17:27.
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеБлагодаря ти колега ,но имаш много пропуски в поста.Първо нищо няма да се взривява.Второ мотора ми е ревизиран преди 2000 км,и е чисто нов.Трето точно от купе турбо или нещо подобно мисля да сложа турбина,и точно такава турбина струва 100 лева.Четвърто мега няма да слагам и подарък да ми я дават.Запалването и гориво подаването ще си ги настроивам аз и дали маперите ще се навият да ми правят колата ми е през чепа.На времето разбирачи като тебе на Ауди 100 сс като му се прецакаше бензиновата помпа,и неискаше да запали му слагаха газова уредба ти обаче надмина всички целия мотор вика смени.Пари съм отделил много ,ма за ядене и пиене след като си направя колата как аз искам.Още не съм споделил как ще си разреда мотора и вече почнаха да пишат дивотии и да дават съвети .Само технически инвалид колега би засрал една кола да не може да иде никаде с нея и да сведе стоиноста и до нула ,като и сложи друг мотор,за в бъдеще въздържай се да ръсиш подобни бисери,понеже ако се върна с нещо на зад ,ще се върна заради гении като тебе понеже модераторите ще затворят темата,и няма да мога да питам на колко бара трее настроя 100 левовата ми турбина.
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеБлагодаря ти колега ,но имаш много пропуски в поста.Първо нищо няма да се взривява.Второ мотора ми е ревизиран преди 2000 км,и е чисто нов.Трето точно от купе турбо или нещо подобно мисля да сложа турбина,и точно такава турбина струва 100 лева.Четвърто мега няма да слагам и подарък да ми я дават.Запалването и гориво подаването ще си ги настроивам аз и дали маперите ще се навият да ми правят колата ми е през чепа.На времето разбирачи като тебе на Ауди 100 сс като му се прецакаше бензиновата помпа,и неискаше да запали му слагаха газова уредба ти обаче надмина всички целия мотор вика смени.Пари съм отделил много ,ма за ядене и пиене след като си направя колата как аз искам.Още не съм споделил как ще си разреда мотора и вече почнаха да пишат дивотии и да дават съвети .Само технически инвалид колега би засрал една кола да не може да иде никаде с нея и да сведе стоиноста и до нула ,като и сложи друг мотор,за в бъдеще въздържай се да ръсиш подобни бисери,понеже ако се върна с нещо на зад ,ще се върна заради гении като тебе понеже модераторите ще затворят темата,и няма да мога да питам на колко бара трее настроя 100 левовата ми турбина.
Аз върта сукам мисля и не мога да измисля как ще се случи това!
Не е зле и за един bluuoff да помислиш,както и за по големи дюзи,помпа горивна и т.н и т.н......!
Comment
-
Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщениеКолега на мен принципно ми е интересно каква ти е идеята за разреждане на мотора без да сваляш главата!
Аз върта сукам мисля и не мога да измисля как ще се случи това!
......!
Comment
-
Мисля го и аз и то няма много опции, ако нее отгоре, тоще е отдолунякоя нинджа може и да извади буталата отдолу , да наниже по-къси Биели (евентуално де) или бутала с по-ниско чело (ако мога така да гокажа) и пак да ги наниже отдолу,ама си е баси гимнастиката....
Така и така ако ше се отваря отдолу , то нее ли добре да се сложат (ако може де) маслените пръскалки на буталата отдолу,че нали при 2.0 липсват доколкото помня, а при турбо конверсия ще си требе охлаждане.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
При монтиране на духало няма как да се размине разреждането! Главата се сваля и се подлага там кои каквото си иска, другия вариант е да се сложат по-ниски бутала биели вал или пак каквото си иска собственика, идеята е да се разреди двигателя а как ще се постигне това и кои от тея начини е най-надежден всеки си преценява. Аз разредих с 2 гарнитури и тенекия и това решение работи при мен! Наистина е възможно поставянето на турбина и то за никакви пари това е факт, но трябва човек сам да си прави нещата ( и да разбира малко от малко какво прави де)sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
Comment