Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект 147 1.9 JTD 8V Z-Еdition до към 200++

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
    Ми на обикновен феродов, обикновен претискател ще да сложи, ти кво очакваш да сложи...

    Аспаруховият комплект до колкото съм чувал от все разбирачи, бил преработен такъв за наще кутии от известна немска марка
    Нищо вярно не е обикновен притискател и не е от немска марка
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • Първоначално публикувано от oem
      Издай де, издай
      Кво да издам 240мм от ивеко съм му сложил
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • След известни терзания по намеренията ми да заменим хидравличната серпентина с радиатор, премествайки го в срещуположния край и след немалко ситуации тип "циганка" днес бях осенен от чудесна идея!

        Действайки си по задачки, внезапно съзнанието ми бе обременено от силна мисъл за размяна местата на сегашния ми маслен с изграждащия се в момента хидравличен радиатор, а заради директния и широк въздухопоток на мястото на бай Добри му трябваха точно 2 сек. преди шеметно да вземе инженерното ми хрумване присърце...

        ACTION!
        Attached Files
        Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 09:51.
        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

        Comment


        • Тези маркучи които си ги ползвал за масленото охлаждане до колко бара държат? Аз бях сложил такива до 10бара, но издържаха едва два дена... сега са със външна армировка...
          Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

          Comment


          • Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
            Тези маркучи които си ги ползвал за масленото охлаждане до колко бара държат? Аз бях сложил такива до 10бара, но издържаха едва два дена... сега са със външна армировка...
            При мен е ниско налягане колега, нема нужда от изхвърляния...
            SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
            SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
            SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

            Comment


            • Змеи не налягането им ебава мамата на маслените маркучи а температурата.(покараи па ше разбереш)
              SPRINTAUTO service
              0893277773

              Comment


              • До къде стигна Змей, вади графика вече
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
                  Змеи не налягането им ебава мамата на маслените маркучи а температурата.(покараи па ше разбереш)
                  Бачко кви температури кви 5 леа e майно, аз за къв чеп ги прая мислиш всичките теа халви с охлаждането и радиаторите...

                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  До къде стигна Змей, вади графика вече
                  Скоро негро, всяко нещо по реда си, то ти немаш търпение, а предстааш ли си на мен кво ми е...от юли месец на сам сън не ма фаща, вече майна....

                  п.п. Утре ко успее да изрови Змиътъ, бай Добри обеща да монтира дифузьоро на масления радиатор, който така прилежно стъкми тия дни...
                  SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                  SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                  SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                  Comment


                  • не забравяи че радиатора охлажда маслото което идва вряло и там се охлажда. Следователно единия маркуч е мн. по горещ от другия.Минал съм по тоз път вече
                    SPRINTAUTO service
                    0893277773

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
                      не забравяи че радиатора охлажда маслото което идва вряло и там се охлажда. Следователно единия маркуч е мн. по горещ от другия.Минал съм по тоз път вече
                      Добре е брат ми кат искаш да споделиш опит, ми звънни ми, кажи Змей тука тва е хубаво така да се направи, онова пък еди как си...вместо да разтягаме локуми у форума майна нали...?!
                      SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                      SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                      SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                      Comment


                      • Преработване на генерацията от бай Добри и нови ауспуси за Змиътъ
                        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                        Comment


                        • Преработване на генерацията от бай Добри и нови ауспуси за Змиътъ

                          Одисеята с радиаторите също приключи, следва тест на системите, а когато Келеша отмрази сервизо ще изприпкам за да видим, колко аджеба си може Змиътъ...

                          п.п. Междувременно съм се замислил за решаване проблема с малкия дебит на дюзите, който си е доста наболял...
                          Attached Files
                          SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                          SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                          SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                          Comment


                          • Супер става колега евала за ентусиазма и вложените средства
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD + Remap

                            http://vbox7.com/play:74e1033b0c

                            Comment


                            • Непубликуваните до момента последици от големият взрив при Келеша мин.година...
                              Attached Files
                              SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                              SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                              SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
                                п.п. Междувременно съм се замислил за решаване проблема с малкия дебит на дюзите, който си е доста наболял...
                                Змей, малкия дебит на дюзите, достатъчен за 250-260-270 коня ли?
                                FIAT Bravo 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X