Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект 147 1.9 JTD 8V Z-Еdition до към 200++

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
    Много добре разбирам аз от какво са ''люпките'' а сега помисли над автомобили карани целогодишно в сякакви условия...
    Както и да е колата е много красива, успех в възстановяването и в 100% вид
    Бацка не, че се изтъквам нещо, ма от скоро автопарка ми набъбна на 9 бр. автомобила...е мислиш ли, че незнам що е то целогодишно каране при всякакви условия?!?

    Иначе ти благодаря за пожеланията, скоро Змията ще избухне както никога до сега...
    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

    Comment


    • Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
      Колега ти явно разбираш от авто бои, колкото аз от ядрени електроцентрали....

      Изяденото на бели точки, което се вижда е от камъните завихряни между праговете и раздувките на задните калници...неприятен ефект, който не бяхме предвидили първоначално и заради който сега ще раздуем и предните по модел на GTA
      А може да взаимстваш от новите коли, където там им слагат прозрачно фолио и то пази боята!
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        А може да взаимстваш от новите коли, където там им слагат прозрачно фолио и то пази боята!
        Еми нема кво друго да кажа освен, че умното си умно майна и тва е

        Точно такова фолио на 3М съм си поръчал за проблемните детайли, еластично с висока якост и устойчиво на удар/бробив...
        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

        Comment


        • Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
          Еми нема кво друго да кажа освен, че умното си умно майна и тва е

          Точно такова фолио на 3М съм си поръчал за проблемните детайли, еластично с висока якост и устойчиво на удар/бробив...
          Тряяя си помагаме майна няма как
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
            Еми нема кво друго да кажа освен, че умното си умно майна и тва е

            Точно такова фолио на 3М съм си поръчал за проблемните детайли, еластично с висока якост и устойчиво на удар/бробив...
            Масово гърците миналата година карах с подобни фолиа миналата година.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • Имам една хитрина която може да приложиш следващия път като караш на писта и това е да облепиш детайлите по които може да удари камъче с някаква бандажна лента, която не оставя тонове лепило след това!
              Така хем ще караш спокойно, хем боята на тези места ще е защитена.

              Comment


              • ЗМИЯТАААААААА!!!



                ЕВАЛА НА ПИНКО, ОТЛИЧНА РАБОТА!
                SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                Comment


                • Браво, Змей!
                  Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                  Comment


                  • А от кое списание е статията?

                    Comment


                    • auto bild
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Поздравления за проекта колега и многото пари наляти в него.

                        Интересуват ме няколко неща, които съм много любопитен (а и не само аз) да разбера.

                        Не мислиш ли, че ако се смени тиквата с такава от 16v , ще промени нещо ?

                        Дюзите и разпръскачките оригиналните ли са ?

                        И последен въпрос - колко лев приблизително хвърли в машината ?


                        Пак поздравления за колата, наистина изглежда изчистено, много добре направено. Мотора е чук да държи, предполагам не ги го отварял... ))))

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от jimi69 Покажи съобщение
                          Поздравления за проекта колега и многото пари наляти в него.

                          Интересуват ме няколко неща, които съм много любопитен (а и не само аз) да разбера.

                          Не мислиш ли, че ако се смени тиквата с такава от 16v , ще промени нещо ?

                          Дюзите и разпръскачките оригиналните ли са ?

                          И последен въпрос - колко лев приблизително хвърли в машината ?


                          Пак поздравления за колата, наистина изглежда изчистено, много добре направено. Мотора е чук да държи, предполагам не ги го отварял... ))))
                          Да естествено, че ще се промени с поне 40-50 коня...но много по-смислено е вместо глава да се смени направо целия мотор за да се избегнат излишните филми и 555-те обстоятелства с които ще трябва да се съобразяваш след това, но като прибавим към това число и подмяната на цялата ел.инсталация + компютъра идеята ти съвсем губи своя смисъл, а инжекторие са ми със стоковите си разпръсквачи...

                          Колко пари съм дал до момента няма как да ти кажа, защото:

                          1.Не съм ги броил
                          2.Въобще не ме ебе, щот нали се сещаш за ония уеко изтъркан лаф за цената на кефа...
                          SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                          SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                          SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
                            Да естествено, че ще се промени с поне 40-50 коня...но много по-смислено е вместо глава да се смени направо целия мотор за да се избегнат излишните филми и 555-те обстоятелства с които ще трябва да се съобразяваш след това, но като прибавим към това число и подмяната на цялата ел.инсталация + компютъра идеята ти съвсем губи своя смисъл, а инжекторие са ми със стоковите си разпръсквачи...

                            Колко пари съм дал до момента няма как да ти кажа, защото:

                            1.Не съм ги броил
                            2.Въобще не ме ебе, щот нали се сещаш за ония уеко изтъркан лаф за цената на кефа...
                            Ясно.
                            Питах за цената, защото много хора се интересуват какво би им струвало да се докара колата до тва положение, ако не на оптика, поне на силовата промяна
                            Намерих темата случайно понеже и аз имам JTD Фиат и ме интересуваше струва ли си да се прави, или просто е по добре да избера друга кола,(точно , като твоята) защото е в пъти по слаба от алфите.
                            Иначе автомобила ти при сток вариант ми харесва в пъти повече от всички други немски конкуренти, колкото и фенове да имат те, съм сигурен , че е и по бърз от тях !

                            JTD е наистина феноменален мотор, над M-jet нямам наблюдения, но JTD-to всеки ден дет се вика "искам зорлен да го строша" и не става, италянците винаги немогат да изпипат на 100% нещата но специално двигателя е много голямо куче, твоята кола е пример, и аудитата и голфовете да не знаят много, защото се вижда за кво става въпрос. (повечето правени дизели са немски и да не се сърдят, просто е факт , че не само те вървят)
                            И съм сигурен, че над 10л нафта неможе да изяде тоя червен дявол (тва е голямото предимство на правен дизел)

                            Клип със ускорение ако сложиш ,клуба ще откачи )

                            ps. Келеша съм чувал,че е един от най печените, но не намерих начин да се свържа с него да ми чипоса печката. Просто в бургас нямаше (или аз не намерих) кой да ми направи ремап на колата, и ползвах ремапа на Ifidik от варна пак. Явно във Варна повече ги чуват нещата - доволен съм, като цяло от варненците!

                            Comment


                            • SPRINTAUTO service
                              0893277773

                              Comment


                              • дай някакви актуални снимки и инфо, шефе, че линковете не работят следим темата с интерес
                                sigpic
                                днес съм в почивка ---

                                Comment

                                Working...
                                X