Историята започна с една нелепа катастрофа през март, която директно ме тласна към изпълнение на по-ранните ми леко налудничеви идеи за сериозен силов и оптичен тунинг 
След като тенекиджията си свърши работата веднага преминах към изпълнение на основните силови доработки на мотора, а именно:
1.Замяна на оригиналната турбина Garret GT1749V с Garret GT2256V от 175 коньово 2.4 JTD.
2.Изграждане на съответните усилени турбо пътища с помоща на силиконови колена Самко, стоманена тръба и усилени T-скоби Wurth.
3.Поставяне на необходимия челен интеркулер с размери 700/180/65 мм. и обем от около 3.5 литра.
4.Изработка на даунпайп и пускане на стоманена тръба с диаметър 63 мм. от изпускателния колектор до края.
5.Монтиране на щуцеров маслен радиатор от Фиат 1.9 TD 100 к.с.
6.От огромно значение за мен рзбирасе бе, колата освен да е бърза, да може и да спира качествено.
За целта се сдобих с 4 бутални спирачни апарати Брембо в комплект със задните такива от 166 2.0 турбо +330 мм. дискове АТЕ за отпред и 276 мм. дискове Щайнхоф за отзад.
7.Поставяне на 6 степенна ск.кутия от GT 2008 г.
8.Подмяна на диференциала с такъв с ограничено приплъзване тип Q2.
9.Подмяна на стандартния интейк с еърбокс YET.
10.Всичко това, неможа разбира се да мине без запушване на ЕГР-а и премахване на катализаторите.
11.Смяна на стоковите пружини със спортни Eibach 30/30 мм.
12.Монтаж на разпънка Wiechers, препоръчвам я!
13.Замяна на стандартните тампони по окачването с полиуретанови тип PowerFlex.
14.Сдобиване с измервателни уреди DTS за бууст, температура и налягане масло +изграждане на съответната конзола в заводската лява колонка.
15.Два никелирани ауспуха на задната броня-моите бебчета
След като завърших силовия, светкавично се зачекнах и с оптичния:
1.Добавка предна броня-взаимствана от AMG.
2.Добавка задна броня с дифузьор-всеобщ избор.
3.Прагове-тип GTA, ма не точно...
4.Анти крило-оригинално, с доставка от чужбина.
След всичко последваха и на 2 пъти НЕуспешните поради НЕкомпетентност, опити за боядисване в тунинг център Пловдив (на цариградско шосе зад Шел-а), където определено, НЕ ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ ДА ХОДИТЕ!!!
Като всеки ентусиазиран младеж с обещаващи намерения и нетрезви помисли и аз, обаче преминах през една камара небивалици, премеждия и тежки изпитания, за да се получи нещо красиво, свежо и наистина различно...
Накрая разбира се остана пипкавия момент с оптималното настройване на софтуера с оглед хардуерните промени по мотора, която бойна задача се падна на Тони(Келеша) от Варна.
Прилагам нагледно събраните снимки, очаквайте продължение скоро...




След като тенекиджията си свърши работата веднага преминах към изпълнение на основните силови доработки на мотора, а именно:
1.Замяна на оригиналната турбина Garret GT1749V с Garret GT2256V от 175 коньово 2.4 JTD.
2.Изграждане на съответните усилени турбо пътища с помоща на силиконови колена Самко, стоманена тръба и усилени T-скоби Wurth.
3.Поставяне на необходимия челен интеркулер с размери 700/180/65 мм. и обем от около 3.5 литра.
4.Изработка на даунпайп и пускане на стоманена тръба с диаметър 63 мм. от изпускателния колектор до края.
5.Монтиране на щуцеров маслен радиатор от Фиат 1.9 TD 100 к.с.
6.От огромно значение за мен рзбирасе бе, колата освен да е бърза, да може и да спира качествено.
За целта се сдобих с 4 бутални спирачни апарати Брембо в комплект със задните такива от 166 2.0 турбо +330 мм. дискове АТЕ за отпред и 276 мм. дискове Щайнхоф за отзад.
7.Поставяне на 6 степенна ск.кутия от GT 2008 г.
8.Подмяна на диференциала с такъв с ограничено приплъзване тип Q2.
9.Подмяна на стандартния интейк с еърбокс YET.
10.Всичко това, неможа разбира се да мине без запушване на ЕГР-а и премахване на катализаторите.
11.Смяна на стоковите пружини със спортни Eibach 30/30 мм.
12.Монтаж на разпънка Wiechers, препоръчвам я!
13.Замяна на стандартните тампони по окачването с полиуретанови тип PowerFlex.
14.Сдобиване с измервателни уреди DTS за бууст, температура и налягане масло +изграждане на съответната конзола в заводската лява колонка.
15.Два никелирани ауспуха на задната броня-моите бебчета

След като завърших силовия, светкавично се зачекнах и с оптичния:
1.Добавка предна броня-взаимствана от AMG.
2.Добавка задна броня с дифузьор-всеобщ избор.
3.Прагове-тип GTA, ма не точно...
4.Анти крило-оригинално, с доставка от чужбина.
След всичко последваха и на 2 пъти НЕуспешните поради НЕкомпетентност, опити за боядисване в тунинг център Пловдив (на цариградско шосе зад Шел-а), където определено, НЕ ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ ДА ХОДИТЕ!!!
Като всеки ентусиазиран младеж с обещаващи намерения и нетрезви помисли и аз, обаче преминах през една камара небивалици, премеждия и тежки изпитания, за да се получи нещо красиво, свежо и наистина различно...
Накрая разбира се остана пипкавия момент с оптималното настройване на софтуера с оглед хардуерните промени по мотора, която бойна задача се падна на Тони(Келеша) от Варна.

Прилагам нагледно събраните снимки, очаквайте продължение скоро...

Comment