Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 146 2.0тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    здр.колеги
    днес започна разглобяването по 146-цата ми и подготвяне за слагане на 2.0тс на мястото на 1.4.А 2-та мотора са със различна инсталация по инжекциона.На 2.0-та там където стои компа му има още 2- букси които най вероятно отиват към инсталацията на купето,а на 1.4тс където ще отива по-големия мотор не видях да имам такива 2-е букси.Това ме кара да мисля,че ще трябва да да прекарам цялата исталацията от купето и инжекциона на 2.0-ката на новото купе.Ще съм благодарен да разбера как точно да постъпя,защото се забави покупката на другата кола и трябва да остана без кола.2.0-та е с М2.10.4,а 1.4-ката е с 1.5.5
    Очаквам сигурни мнения

    Comment


    • #77
      А що не вземеш едно ЕКУ 1.5.5 и да не си тровиш нервите? Секса с инсталацията ще е голям. Ще се наложи да махнеш таблото вътре. Общо взето ще се наложи да я разкостиш цялата кола. Вземаш едно ЕКУ за 2.0 ТС 1.5.5 прави му се иммооф и си си свиркаш. Слагаш и по-евтиния дебитомер с него
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от lokara Покажи съобщение
        колеги искам да попитам някой който е правил и знае как стоят нещата да каже.Значи нещата са следните:искам да сложа предни и задни главини с 5 болта на 146-ца,освен главини друго трябва ли да се сменя и колко излиза цялата работа
        Слагаш от GTV заедно с шенкелите, системата е plug&play, демек си влиза като у дома си на мястото на стария.
        Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
        Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
        BMW 328i

        Comment


        • #79
          здр.ОЕМ
          ами колега какво да ти кажа и аз исках да я направя тако,но 5 човека ми казват,че става други не и вече незнам какво да мисля,пък и като смятам за да си закупя фазов сензор,ЕКУ-то,дебитомер и можеби още някой сензор и тя каква става колкото един ремонт на мотора,но несе знае още какво ще направя може и да те послушам ще види.Макар,че по твоя начин спестявам страшно много работа,но ще трябва да налея поне едни 700лв. за комп. и датчици.
          За сега ще извадя железата и ще я мисля,но да кажем ако остане фейстлифт инсталацията на мотора(ако става де) колко ще ми е цената за твое ЕКУ за да си правя сметката защото по добре ще да си ревизирам мотора макар да няма нужда за сега.Доверяявам се понеже си мисля,че няма напразно да ми да давате съвети да оставямс тази инст. с М1.5.5. Пиши едно ЛС какво и колко струва компа и всички датчици и какви са те
          Last edited by lokara; d.m.y г., 11:50.

          Comment


          • #80
            Мисля, че само един дебитомер ще трябва да смениш. Даже на първо време може и да не го сменяш. Фазовия датчик за какво да го сменяш? Той е същия.

            А за ЕКУ с 200 лв. може да минеш.

            Даже не знам с коя версия е твоето, но може и да може да му се смени софтуера с на 2.0. Но за това не съм сигурен. Трябва да се види.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #81
              ето

              още една придобивка
              Attached Files

              Comment


              • #82
                Аз неразбрах какво не му харесвате на турбо свин спарка
                Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
                Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

                Comment

                Working...
                X