Известие

Collapse
No announcement yet.

ПРОЕКТ 145 2.4ЖТД до към 250++

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Премести ли акумулатора отзад- поне малко да балансираш, макар , че пак ще е с тежка предница. Евала с петака вече ще е дизелова драг машина
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #77
      преместен е,но мисля че няма голяма разлика в килограмите,пък и поолекотих малко отпред,ако не е добре ще товаря отзад,примерно ще сложа музика като на колегата,kopeldaka,,на авенсиса 90кг тогава със сигурност ще е добре
      SPRINTAUTO service
      0893277773

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
        90кг тогава със сигурност ще е добре
        Абе допълнителните кила никога не са добре, независимо дали са за баланс.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #79
          Отпред от смола ли я направи?
          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

          Comment


          • #80
            Малко нови снимки от вчера



            Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
            Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

            Comment


            • #81
              днес приключих с окабеляването, но отново няма да работи километража,не мога да го направя не знам от кои пин на абс да взема сигнал и дали изобщо абс на 145та има извод за километраж,оригиналният взема от кутията а 6 степената няма място за дачик,наи вероятно трябва да сменя и целият абс от 156ца та да си пасне с километража,тогава пък дачиците на колелата няма да отговорят на абс от 156.и маи отново ще е без скоростомер,мноооооооооооого гадно но няма как,ако някои има няква идея по случая може да я сподели
              SPRINTAUTO service
              0893277773

              Comment


              • #82
                единият от вариантите е да се обработи капака на диференциала и да се сложат колелата на привода за километраж
                ако сложиш АБС от 156 няма проблеми
                датчиците дават един и същи сигнал, просто трябва да смениш куплунгите
                Last edited by голямата риба; d.m.y г., 01:40.

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
                  примерно ще сложа музика като на колегата,kopeldaka,,на авенсиса 90кг тогава със сигурност ще е добре
                  Добре ще е само за да ти падат ламарините, за драг излишните кила нали знаеш че не са за предпочитане, освен ако не ти дойде прекалено мощна и да трябва да я скопяваш.

                  Comment


                  • #84
                    Много интересен проект! Евала за начинанието.

                    Колкото до мощноста на колата :

                    Rado145QV + намаляване на мощността (скопяване) = НЕВЪЗМОЖНО!
                    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
                      днес приключих с окабеляването, но отново няма да работи километража,не мога да го направя не знам от кои пин на абс да взема сигнал и дали изобщо абс на 145та има извод за километраж,оригиналният взема от кутията а 6 степената няма място за дачик,наи вероятно трябва да сменя и целият абс от 156ца та да си пасне с километража,тогава пък дачиците на колелата няма да отговорят на абс от 156.и маи отново ще е без скоростомер,мноооооооооооого гадно но няма как,ако някои има няква идея по случая може да я сподели
                      Радо послушай Рибата мойта кола е с дупчен капак и слаган привод и си има километраж
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #86
                        да ама на мен таблото вътре ми е от 156ца и привод в капака на диференциала пак не ми върши работа, 156та взима сигнал от АБС,а моят абс няма извод за километраж,работата е ясна за сега ще е без километраж по нататък ще мисля нещо
                        SPRINTAUTO service
                        0893277773

                        Comment


                        • #87
                          Радо в такъв случай пляскай АБС-а от 156-ца
                          като ползваш твоето окабеляване, може да се наложи да пренаредиш някой друг пин и да вземеш сигнал за километража
                          ако те мързи може да смениш само платката

                          ако пък решиш да го правиш с привод на кутията, то няма проблем сигнала от датчика на кутията да го вържеш директно за километража на 156-цата
                          графиката на сигнала който праща АБС-а и датчика на кутията са едни и същи
                          Last edited by голямата риба; d.m.y г., 01:40.

                          Comment


                          • #88
                            ако сложа АБС от 156 няма да отговорят датчиците на колелата,не мога и привод да сложа на Q2та няма зъби за да предадат движение на привода,филма е пълен за сега ще е без скоростомер докато не намеря някво решение
                            SPRINTAUTO service
                            0893277773

                            Comment


                            • #89
                              Радо не четеш
                              още по преди бях писал, че разликата в сигнала от датчиците на АБС-а на 156 и 145/6 със бош 5.3+ЕБД, няма
                              това с куплунгите, се появи и при мен като проблем
                              и към АБС-а и от датчиците са мъжки
                              просто режеш и запояваш на едната страна женски куплунг и си ти

                              относно зъбното колело на диференциала, това от отвореният си пасва идеално за Q2-ката
                              така е при Григор на 164-ката

                              П.П. ако идваш към София се обади да го решим проблема
                              Last edited by голямата риба; d.m.y г., 01:39.

                              Comment


                              • #90
                                Е тва е дизел POWER

                                Comment

                                Working...
                                X