Бай Феро, по принцип има един долен шарнир много удобен за твоите начинания. Конусът му пасва в шанкела на 156/166. От Сааб 900 е, но не знам дали се намира лесно. Ето го: http://www.amazon.com/Saab-79-94-Joi.../dp/B00CO0N18M
Известие
Collapse
No announcement yet.
Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6
Collapse
X
-
Мда, взех си един такъв готиното е че работи на натиск както при 156цата макар че изглежда доста нифилив - 8 паунда е бройката из иБея.......кофтито е че не пасва нито на долния конус, нито на горния край на шенкела......
Но пък пасва идеално на горния конус на шенкела от Рекстъна......със сигурност ще се ползва някой ден........"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
В сравнение с преди нещата се развиват с шеметна бързина, днес направих кормилни накрайници, нагласих височината на рейката така че при движение на гумата нагоре надолу да има минимален "bump steer", сложих волана и вече можем да завиваме.......
Започнах и конзолата на педалите, трябва да определя най - оптималното положение спрямо волан и седалка......
Волана ще може да се наглася нагоре и надолу, напред и назад както е при 156ца да речем.......остарявам и трябва да се глезя.......
Седалката е малко куча порода, но има отвори за 6 точков колан, тежи 6 кила само, и на тоя етап съм предоволен.......
Полуоската е малко под кофти ъгъл, но гурутата на тия кочини казват че до 10 градуса наклон е е порблем........налага се тъй като исках двигателя да е опасно близко до земята, нищо не дава такова предимство както ниския център на тежеста......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Батка тука не мога да намеря кой да ми огъне на 90 градуса 43 на 3 безшевна тръба, ти мислиш че е много лесно да си претеглиш кочината когато ти кефне, колкото си пъти искаш.......
Днес хванах най - предната греда и отлепих със собствена сила предните гуми от земята........като се има впредвид че предните джантари са 19 оки бройката, мисля че засега е добре......
Принципно очаквам не повече от 70 - 80 кила да се прибавят до финала.......
Както в началото казах всичко под 700 кила ще е успех......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеБатка тука не мога да намеря кой да ми огъне на 90 градуса 43 на 3 безшевна тръба, ти мислиш че е много лесно да си претеглиш кочината когато ти кефне, колкото си пъти искаш.......
Днес хванах най - предната греда и отлепих със собствена сила предните гуми от земята........като се има впредвид че предните джантари са 19 оки бройката, мисля че засега е добре......
Принципно очаквам не повече от 70 - 80 кила да се прибавят до финала.......
Както в началото казах всичко под 700 кила ще е успех.......
Па 700 кг. си е идеално. Ще хвърчи по пистата. Верно е, че не ти остава много, резервоар, акумулатор, ала бала. Нещо някакви панели от алуминий или нещо друго ще има ли около теб?
Или стъклопласти някакви?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеМоже да пали с външен а да има малък бордови акумолатор.
Примерно Феро кара на Серес. Поради причината Х излиза от пистата и му гасне колата. Тогава някой трябва да обикаля пистата с акумулатор и т.н. за да отиде до него да запали. Безсмислено е.Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:27.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеПа 700 кг. си е идеално. Ще хвърчи по пистата. Верно е, че не ти остава много, резервоар, акумулатор, ала бала. Нещо някакви панели от алуминий или нещо друго ще има ли около теб?
Или стъклопласти някакви?
За акумулатор си взех това - http://www.ebay.co.uk/itm/1309546764...%3AMEBIDX%3AIT
20 ампер часа може да изглежда несериозно, но туйнспарка ми запали с тоя акумулатор, хем го закачих с некви смотани кабели.......мисля че повече няма да ми е нужно, два пъти все ще има ток да запали, ся като се замисля по писта не съм гаснел, с изключение на свършен бензин и изтекло масло........"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Нещата се развиват доста добре, вече имаме огъната в подходящата форма рол бар, 45х3 безшевна тръбица, пуснах два колеца от нея назад за да е по здраво ако нещата отидат на кавачене........
Днес почти завършихме водоснабдяването и канализацията, намерихме място и на резервоара за бенза, при тия коли където и да го сложи човек все е опасно, затова го боднах зад мен, от към страната на ск кутия че да е по далече от генерацията.......
Седалката вече е захваната, няма да има подвижна шина.....директно на 6 болта........
Волана няма да има това лостче дето го има по принцип и с него се регулира височината и близоста му, ще го махна, тъй като точно на него ще е оборотомера и ще пречи......така или иначе ако трябва да си го регулирам ще отвивам 1 гайка, не е болка за умиране......
Днес се чесах малко по скафандъра и отново реших скоростите да са както си бяха, тоест наобратно.......и без това съм им свикнал, ще е филм да ги правя нормални, а аз нямам чак толкова време и нерви.......
Водния радиатор е малък и симпатичен на фона на големия контейнер от преди, събира поне двойно по малко вода, от Хонда дел Сол е по принцип, разликата е че цялата му площ ще е изложена на насрещния вятър, затова мисля че може и да е достатъчен......ако не е просто ще сложа този от 156цата.......
Тия дни ще правим с лицето Трайко спирачната канализация.......
Утре може би ще намеря точното място за конзолата на скоростния лост, че чувам много се вадели тия жила на скоростите......след като я фиксирам ще търся удачния начин да я свържа с жилата.......
И ще дойде любимия ми момент когато ще трябва да се оправям със екута, жици, рязането им и прочее......без АБС и километраж ще има какво да си поизрежа......
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеКак е баланса и разпределението на масите?
От снимките изглежда, сякаш двигателя е на практика върху задната ос.
Принципно двигателя лежи педя пред задните гуми, въпреки че изместих задните гуми малко напред тъй като исках по късо междуосие......малко, малко 26 см е по къса тръбарката спрямо 156цата......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Нещата продължават да се развиват, скъсих малко задните колектори щото заради шасито някак си не пасват нещата, ще ползвам оригиналното гърне от фиат купето, ще излиза странично зад лявата гума.......
След кратка драма спирачната канализация е прекарана, два регулатора за двата кръга, отделно и баланс бар между двете помпи.......
Със съединителя има някаква закачка, или помпата не прави достатъчно налягане за да мръдне вилката както трябва, или цилиндъра се ебава, или не съм обезвъздушил като хората.......
Водата също е прекарана.....
Бензиновия резервоар е захванат......
Реглажните щанги за задните гуми са на линия......
Изкопах си от боклуците капаците на агренажа, и с леки припилвания ще ги ползвам че се очаква доста камънак да хвърчи от предните терлици.......
Прекарах жилата за скоростите който се оказва че отново ще са наобратно както преди, което като цяло е без значение за мен вече.......
Специално за лицето Зашев си поръчах ню, шайни енд полишед уотер експандинг танк, ако случайно дойде на тракдей или нещо от сорта, ако му скимне да се избръсне да има свястно огледало......ако трябва ще карам и с вода вместо антифриз за да може да ползва топла такава директно от него.......пък и с антифриз да е кво толкова......
П.П - почваме една от най - противните части - жиците......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ся бях разпънал двете останали снопчета с кабели, едните от двгто към екуто, другите от и към оборотомер и прочее.......
Стигнах до болезнения извод че трябва да ги скъся, щото някой са по метър и половина дълги че и повече, и ще пречат.......
Въпроса ми най - вече към жичкаджиите(било то и безработни) - запоени кадърно проблем ли ще е за част от кабеляците че ще са срязани и запоени......
Принципно тия на запалването, бобини, свещи и дюзи няма да пипам, те така или иначе не са голям проблем, а и снопа им е компактен......
Ама страшно ненавиждам с жици да се разправям......Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:23."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment