Известие

Collapse
No announcement yet.

alfa romeo 156 2.0turbo 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега, аз съм си от Казанлък. Града на Калашниците........
    Дори не знам от къде да започна за двигателя, щото не е едно което съм правил. И така......двигателя си е от купе, това го знаете но карантиите му вътре не са съвсем негови. Буталата са от Ланчия Дедра турбо, понеже идеята беше да го разтоварим малко двигателя, и да намалим компресията(за по голямо турбо де). Сега е някъде 7:1 ,което за турбо двигател е отлично (за това ще пиша по-долу). Валовете са сменени с атмосферни, за по-бързо пълнене на въздух. Турбото за жалост (което си беше на купе) преди 2месеца издъхна....и сега е с турбина от Порше карера ГТ би-турбо!!! ККК К26 ако ти говори нещо.
    Всичко в двигателя е сменяно- сегменти, семиринги, втулки, лагери и прочее. Така че образно казано е равен на нов! Скоростната кутия си остана тази от алфата.Полуоски, всичко си е мое, няма смяна. Както стана въпрос по горе, с по-малка компресия имаш добра възможност да си играеш с турбината. Преди да пръсна турбината бях на 1.6 бара!!! Никак не малко, ако забележиш, по форумите се говори масово за 0.5, 0,8 или най-много до 1 бара!
    И така........ интеркулера ми е от Фиат Ивеко камион, идеален е, но се наложи да го изкарам пред бронята (стана едно рязане, една плескавица!) че се наложи да сложа друг по-малък и да седи мирен зад бронята! Беше станала една грозотия, че човек можеше да ме заплуе!
    Та нещата си пасват идеално, двигателя от купето си е със същото захващане, скоростаната кутия си пасва без проблем, дертове чак нямаше много толкова. Обаче ти трябва и ел инсталацията от купето, щото без нея си до...ай да не казвам! Паралелно се връзват и двата компютъра(от алфата и фиата) инак нищо няма да ти показва по таблото! Само едно мога да кажа, тая работа момчета не е за всеки!
    Този двигател го слагат и на Делта интеграле и на алфа 155 и може би на някои други.
    Някой попита кой е по добър: петака 20винтила или моя 16винтила? Само мога да кажа едно: 16винтилката е железен и е от старата ШКОЛА, така че вие преценяйте!!!

    С две думи: момчетаааааааа всичко става, всичко е възможно!!!!
    Който вярва да вярва!
    Снимки имам, но в момента не са в мен.
    Ако ме питате на колко е напомпана, ще ви кажа: с тия промени по двигателя,сега е някъде около 230кс.
    Мога по-нататък да пусна някой фишек за тия които ще говорят дъра бъра....

    Fuck the fuel economy

    Айде със здраве

    Comment


    • #17
      и аз имам малка намеса в проекта
      колко работи сменихме от мойта на тоя мотор
      колко мъка браво че най накрая стана
      alfa 164 t.s ex
      tipo 2,0 16v turbo ex
      opel astra amnesia ex
      megane 2 ex
      alfa 159 jtd ех
      audi A6/S TQ 330+
      audi a4 b5 1,8 TQ 500++
      alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от plameus Покажи съобщение
        Някой попита кой е по добър: петака 20винтила или моя 16винтила? Само мога да кажа едно: 16винтилката е железен и е от старата ШКОЛА, така че вие преценяйте!!!
        И аз уж изчетох доста преди да се спра на някой от двата 16 или 20, но понеже имаше плюсове и минуси и за двете, и ръчнах по правилото - Колкото повече, толкова повече......кофтито на петака е че трудно се намират да речем 5 свещи, или 5 дюзи, ама......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          До колкото разбирам от писаното,си с бутала от 8 клапанов мотор ?!? (дедра турбо) та наложи ли се някякво преработване на самите бутала?
          За обратния варинат знам че трябва преправяне,но ми е интересно в тоя случай как е-16в мотор с бутала от 8 кл..

          С тая степен на сгъстяване 7:1 на "вентилиран" мотор не е ли малко лагава.....а и не спомена на какъв надув караш с новото турбо и при кви обороти имаш full boost и до колко оборота я развърташ макс.

          Как е положението със сцеплението,с тея 230 коня и кутия от Т.спарк без блокаж ?

          чакаме снимки
          146 Turbo

          Comment


          • #20
            Колега честито за проекта,радостно е да се знае че има още една бърза италиянка по родните пътища
            Аз имам няколко въпроса,при все че съм доста запознат с този мотор и някои работи не ми изглеждат лично на мене правилни.
            Трябва д си отговориш на въпроса първо за какво ще я ползваш тази кола ,за драг,писта или ежедневка.От неговия отговор би трябвало да зависи какъв сетъп ще избереш за мотора,което вече си направил де.
            Само времето ще покаже дали е правилно толкова голямо разреждане от 8.0:1 на 7.0:1,понеже има доста силни Ланчи и Фиати които карат на 2 бара и нагоре със заводската степен на сгъстяване.
            Говориш за бууст от 1.6,МАП-а сменял ли си го,понеже 250кпа чете точно до 1,55 бара и оттам нагоре след забиване на муцуната,лично пробвано,мойта върви на тоя надув вече 2 години и половина.
            Идва и на най-важния въпрос , а именно как се справя съединителя и кой от двата сложихте,понеже от купето е обратен,на Алфата не знам какъв е а си е доста важно понеже при повечкото коне ще имаш сериозна грижа с него.
            Да спирам с въпросите че даже се обърках вече
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от plameus Покажи съобщение
              Буталата са от Ланчия Дедра турбо, понеже идеята беше да го разтоварим малко двигателя, и да намалим компресията(за по голямо турбо де). Сега е някъде 7:1 ,което за турбо двигател е отлично (за това ще пиша по-долу).
              С бутала от 8 клапанова ще се повиши степента на сгъстяване, мерил ли си обема в буталото и горивната камера за да може да се сметне степента?

              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
              YouTube
              evo2 600

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
                Колега честито за проекта,радостно е да се знае че има още една бърза италиянка по родните пътища
                Аз имам няколко въпроса,при все че съм доста запознат с този мотор и някои работи не ми изглеждат лично на мене правилни.
                Трябва д си отговориш на въпроса първо за какво ще я ползваш тази кола ,за драг,писта или ежедневка.От неговия отговор би трябвало да зависи какъв сетъп ще избереш за мотора,което вече си направил де.
                Само времето ще покаже дали е правилно толкова голямо разреждане от 8.0:1 на 7.0:1,понеже има доста силни Ланчи и Фиати които карат на 2 бара и нагоре със заводската степен на сгъстяване.
                Говориш за бууст от 1.6,МАП-а сменял ли си го,понеже 250кпа чете точно до 1,55 бара и оттам нагоре след забиване на муцуната,лично пробвано,мойта върви на тоя надув вече 2 години и половина.
                Идва и на най-важния въпрос , а именно как се справя съединителя и кой от двата сложихте,понеже от купето е обратен,на Алфата не знам какъв е а си е доста важно понеже при повечкото коне ще имаш сериозна грижа с него.
                Да спирам с въпросите че даже се обърках вече
                Здравей колега,
                Определено това не е често срещана стока.
                Значи, буталата от дедрата са престъргвани на фреза. Турбината е на 1.5 без да е бутан мапа щото самия ти каза какви са дертовете. Относно степента на сгъстяване не знам дали съм сбъркал, щото ония където карат с 2 атм. и нагоре са си с ковани бутала ибиели и т.н....според мен. На най-важния въпрос да отговоря: маховика си е от атмосферка купе, който пасва идеално на скоростната кутия на алфата. По този начин се избегна проблема с обратния съединител от купе турбо.
                Тези проекти са си много готини, но да имаш железни нерви и търпение......
                Винаги има некви бъгове, които да те спират, но най-важното е Духът! Всичко е един пъзел, нещата ги има и гледаш как да ги наредиш, за да получиш картината от пъзела.
                Най-важното което трябва да кажа, че проекта бе изпълнен от Костадин Миланов от Пловдив.

                Comment


                • #23
                  Браво колега! Единствено бих искал да ти препоръчам да потърсиш вариант за нови полуоски и скоростна кутия с шпер, защото на тези коне е задължителна екстра! Просто поведението на колата се променя коренно!
                  Другото, което не прочетох е какво се случва с окачване и спирачки? Там има ли промяна или още си със стоковите?
                  Last edited by bouncer; d.m.y г., 14:18.
                  няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                    Браво колега! Единствено бих искал да ти препоръчам да потърсиш вариант за нови полуоски и скоростна кутия с шпер, защото на тези коне е задължителна екстра! Просто поведението на колата се променя коренно!
                    Другото, което не прочетох е какво се случва с окачване и спирачки? Там има ли промяна или още си със стоковите?
                    За кутията съм абсолютно съгласен,за спирачките обаче не съм на съвсем на същото мнение.Ако колата е с 284мм дискове,просто и трябва една хубава спирачна течност и едни накладки които не са "купувани" от наще магазини.Лично аз си карам интеграле-то с 284мм Tarox дискове които са си оригиналния размер и накладки Феродо Рейсинг ДС Пърформанс и нямам никакви ядове ,включително и тормоз на Калояново със сликове
                    Поставянето на дискове с голям размер и спирачни апарати с повече бутала си е излишно утежняване на предницата ,а и действат като маховици.Имаше някъде едно инфо как едно ЕВО 9 само със смяна на дискове губи 20 коня на колелата,но не съм много сигурен.Ако ИЦИ иска може да го постне линка
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Comment


                    • #25
                      се пак не каза ништо за буталата от 8 в какво точно им е правено

                      Comment


                      • #26
                        Ами дори и с перформънс дискове и накладки си е сериозно подобрение на спирачната система! Идеята ми е, че стоковите спирачки в никакъв случай не са добър вариант вече. И отново питам за окачването? Има ли промени?
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                          Ами дори и с перформънс дискове и накладки си е сериозно подобрение на спирачната система! Идеята ми е, че стоковите спирачки в никакъв случай не са добър вариант вече.
                          Съгласен съм колега,да кажа че не съм се доизказал.Големи спирачки трябват при коне над 280-300,по-надолу просто стават едни големи маховици които товарят много мотора и вдигат абсолютно безсмилено разхода на гориво.Това е все едно голям размер джанти и то с 2 или 3 цола отгоре.Пример при мене,на интеграле-то сложих 17 цола и то с "маркучи" 215 40 17 щото всичко друго опира и колата почина и си вдигна разхода с 2 литра.
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Comment


                          • #28
                            ...

                            Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
                            Съгласен съм колега,да кажа че не съм се доизказал.Големи спирачки трябват при коне над 280-300,по-надолу просто стават едни големи маховици които товарят много мотора и вдигат абсолютно безсмилено разхода на гориво.Това е все едно голям размер джанти и то с 2 или 3 цола отгоре.Пример при мене,на интеграле-то сложих 17 цола и то с "маркучи" 215 40 17 щото всичко друго опира и колата почина и си вдигна разхода с 2 литра.
                            Ти го изкара ,че аз примерно имам 20 разход
                            BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от hristiqn Покажи съобщение
                              Ти го изкара ,че аз примерно имам 20 разход
                              Е добре де,неможахте ли да се сетите че става въпрос за 4х4,за предно няма да е точно така ,там определено ще е по-малко
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Comment


                              • #30
                                ...

                                Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
                                Е добре де,неможахте ли да се сетите че става въпрос за 4х4,за предно няма да е точно така ,там определено ще е по-малко
                                Сетихме се , сега малко да ти кажа и аз от опит , карал съм с 15-ки 195/50 , 16-ки 205.45 и сега 17-ки 205/40 и определено за постоянно каране съм най-доволен от 17-ките.
                                Разлика в разхода аз нямам колата е била с почти еднакъв сетъп и при трите варианта . Говорим за смесен цикъл , дори да има повишение на разхода определено е минимално. Естествено за предно предаване с каквото и е колега. Много е важно и какви ще са джантите и гумите и колко килограма са .
                                Last edited by hristiqn; d.m.y г., 22:54.
                                BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                                Comment

                                Working...
                                X