Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде и аз с проект - 156 2,4 Jtd 136 к.с

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Е той е написал 200+
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • А колко пари му е струвало всичко до тука ?

      Comment


      • Ами трудно е да се каже защото не съм сядал да го смятам.
        Значи много грубо около 3 бона това само тунинга не говоря за части като носачи масла ремъци ролки филтри и т.н и т.н
        AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
        Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
        AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

        Comment


        • Утре и четвъртък почивам, ако си свободен пиши...
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • Айде честита ти 6 степенна кутия
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • Е издаде ме значи Да и колата е доста по приятна за каране а скоростите много по-добре застъпени. Няма я гяднятя дупка между скоростите особено между 2-3 , а 4-та е готина за изпреварване на двулентови пътища. Сега ще тествам и разхода и ще споделя впечатления.
              Държа да отбележа че дължа всичко това на Иво pininfarina
              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

              Comment


              • сериозни май стават нещата с твойта кола, браво
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • Мдаа сериозна, ето и видео как върви, при положение че прихълцва при всяка смяна...

                  http://www.youtube.com/watch?v=dU-G1mLSNac
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • Защо прихлъцва я раздуйте....
                    Иначе интересно, 156-цата върви много в ниските, а във високите започва да изостава
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                      Защо прихлъцва я раздуйте....
                      Иначе интересно, 156-цата върви много в ниските, а във високите започва да изостава
                      Не изостава просто губи от прихълцването а прихълцва, защото още не е готова има нужда от Fuel cooler...
                      Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 18:01.
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • Как го установихте това, че има нужда от кулер? Какво става с нафтата? До каква температура стига?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Как го установихте това, че има нужда от кулер? Какво става с нафтата? До каква температура стига?
                          Спокойно колега. Как е установено те си знаят.A и най-малкото, че всяка елементарна печка си има фабричен fuel cooler (ТDI, HDI, BMW common rail и тн.)
                          Last edited by tISHI; d.m.y г., 18:39.

                          Comment


                          • Ами когато е студено това не го прави, а сега когато е горещо като я изрежа прихълцва при смяна на следваща скорост и газ до долу. Още повече че всяко следващо изрязване (явно нафтата става все по гореща) има все повече хълцания и по дълбоки .Абе ще сложим fuel кулерче пък ще видим какво ще стане
                            AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                            Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                            AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                              Ами когато е студено това не го прави, а сега когато е горещо като я изрежа прихълцва при смяна на следваща скорост и газ до долу. Още повече че всяко следващо изрязване (явно нафтата става все по гореща) има все повече хълцания и по дълбоки .Абе ще сложим fuel кулерче пък ще видим какво ще стане
                              Mдааа, викаш все повече умира горката
                              Точно говорихме тука за твоя проблем и има евтино решение ама на лично
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • Интересно на колко градуса е нафтата. Айде няма да казвам нищо, така или иначе не му разбирам, а и гледам че нещо сте в готовност за контраатака. Интересно ми е само каква температура стига.
                                Last edited by oem; d.m.y г., 20:26.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X