Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 146 Jtd Evolution

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Звука как е промени ли се от крайното гърне спрямо звука с права тръба?
    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
      Звука как е промени ли се от крайното гърне спрямо звука с права тръба?
      Да,отихна малко,някак по меко звъчене има,абе ефекта е положителен поне за мен
      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

      Comment


      • #63
        СУПЕР Е СТАНАЛА !

        Ама кажи ми кога ще оправиш тази досадна ударена точица на задния десен калник, че не се вписва в картинката
        Айде, че почнала да фаща ръжда

        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
        AR 155 2.0 16v SUPER
        Toyota Corolla 2014 S Premium
        Moskvich 2140

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
          СУПЕР Е СТАНАЛА !

          Ама кажи ми кога ще оправиш тази досадна ударена точица на задния десен калник, че не се вписва в картинката
          Айде, че почнала да фаща ръжда
          Знам ли и аз нещо май няма да се стига точно до това скоро има доста по належащи неща.

          Звънни тия дни да се видим!
          Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
          Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
          Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
          Mercedes Benz A170 CDI FL '01
          Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

          Comment


          • #65
            Дисковете много радват окото.
            За Гърнето/Раздувката/ знаеш какво мисля.
            Успех с проекта
            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


            Renault Megane II Grand Tour-2004г

            Comment


            • #66
              Тва за тая дупка мога да ти препоръчам един бояджия-пияница от Пазарджик Гее киро от къде го извади тоя грънец.. Айде пък сбирайте се на 17-ти и ви чакаме на гости в Пазарджик
              Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
              Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от nonamecrew Покажи съобщение
                Тва за тая дупка мога да ти препоръчам един бояджия-пияница от Пазарджик Гее киро от къде го извади тоя грънец.. Айде пък сбирайте се на 17-ти и ви чакаме на гости в Пазарджик
                Гърнето е от Америка,мисля че има още няколко бройки непродадени тук в БГ,а какво ще има на 17-ти разкажи на лични да не цапаме тук
                Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                Comment


                • #68
                  Колега,приведи си темата според изискванията на раздела.

                  След нова година ще бъдат разчистени всички теми които не отговарят на изискванията.
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение

                    550/140/65 обаче си имаше рязане


                    Знам, че има вещи по тези въпроси и искам да попитам каква е формулата или кои параметри на кулера се съобразяват с турбината. Предполагам дебита на въздуха от турбото трябва да е съобразен с капацитета на кулера. И в случая как точно изчисли, че тези размери на кулера са подходящи за турбото?! И видях, че оригиналната т. е била "тоталка".. сега с каква си ако не е тайна?
                    Last edited by 146_JTD; d.m.y г., 23:13.

                    sigpic
                    Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                    http://caralyze.bg/user-car/12/42

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от 146_JTD Покажи съобщение
                      Знам, че има вещи по тези въпроси и искам да попитам каква е формулата или кои параметри на кулера се съобразяват с турбината. Предполагам дебита на въздуха от турбото трябва да е съобразен с капацитета на кулера. И в случая как точно изчисли, че тези размери на кулера са подходящи за турбото?! И видях, че оригиналната т. е била "тоталка".. сега с каква си ако не е тайна?
                      Все още съм с оригиналната турбина,а специално този кулер несъм го изчислявал като вътрешен обем спрямо налягането,а да ми пасва без много преправяне.
                      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                      Comment


                      • #71
                        Попринцип работата общо взето е на око при кулерите, поне при непрофесионалните заигравки със силов тунинг. Ако ще става над 200 к.с колкото може по голям натикваш, сега за 1,9 специално за 150-190 к.с този е идеален...Примерно аз на моето 2,4 съм с нещо подобно но може и още да се желае като размер. Иначе големия кулер изисква голяма турбина и голям дебит, както и налягане, за да не стане голям турбо лаг-а, но това е прекалено чак да се изчислява за ежедневна бегачка според мен
                        Аз смятам че един от най- добрите размери е 550x230x65 стига да има къде да го натикаш и да имаш яка турбинка
                        AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                        Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                        AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                        Comment


                        • #72
                          Последните козметични промени.Малко мунинг....


                          Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                          Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                          Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                          Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                          Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                          Comment


                          • #73
                            разработките минаха ли на козметичните промени
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #74
                              Ами те такива промени не тьрпят много разработки,аз даже вече подучух,че е оправила няколко топалки ,макар и не напьлно позасилена.Успех кире добре е станала колицата
                              ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                              Alfa Romeo 145 3.0V6
                              Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                              Comment


                              • #75
                                Извинете ... това 1.1 моно ли е Киро .... фнимавай Ти на толкоз бърза кола до сега не си се качвал освен на Генчо на бравото
                                Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
                                Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

                                Comment

                                Working...
                                X