Известие

Collapse
No announcement yet.

Гуми за Драг или/и за писта

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
    на мене ми трябват за ДРАГ .
    което не значи не мога да покарам и на писта за кеф
    Аз ако съм на тебе, за драг ще смъкна цолажа максимално.
    Отпред широки 14-ки 7-8J с висок слик.
    Отзад 13-ки 5J от Уно с гуми 155/80 каквито има. Даже бих пробвал и с бандажни гуми ако се намерят 4х98 на голям диаметър.

    Отпред

    Отзад
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #17
      супер, ако искаш да се самоубиеш няма по-интересен вариант! С толкова много сцепление отпред и почти никакво сцепление на задните гуми освен адски зрелищна катастрофа не виждам какво друго ще постигнеш.

      Това е супер, но цената е....


      Dunlop Direzza Sport Z1
      Last edited by bouncer; d.m.y г., 14:17.
      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
        супер, ако искаш да се самоубиеш няма по-интересен вариант! С толкова много сцепление отпред и почти никакво сцепление на задните гуми освен адски зрелищна катастрофа не виждам какво друго ще постигнеш.
        Не исках да качвам тези снимки, но вече мисля се налага...







        Просто за ДРАГ не виждам защо кола с предно трябва да влачи на мъртвия заден мост гуми по 205+ mm



        П.П: Това на снимките не са музейни експонати...
        Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 15:36.
        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
        и делта

        Comment


        • #19
          ОК, хубави снимки, но продължавам да твърдя, че разликата в сцеплението и контактната площ между двата моста ще доведе до много неприятни последици, ако дори и за малко колата се заклати. А пък идеята за бандажните гуми няма дори да я коментирам. Погледни на повечето то тях отстрани пише до 80 км/ч.
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #20
            голям, цирк цялата тема...
            истината е че и Орлин знае кво да си купи ама си чеше езика.... тука въобще не говорим нито за драг нито за писта явно, а за стрийт употреба... демек тойо 888 средна смес, най-хубавото е че едва ли ще и объкаш температурата на използване щото тя си загрява бързо.
            Истината е че профилираните качествени неща са скъпи. Такова нещо като трудно за намиране няма... за пари става въпрос хората ги продават. Кат имаш пара кеф ти това кеф ти онова. Говорим за пунто все пак така че нещо бюджетно е идеално, въобще не говорим за перформанс (Ево, Импреза, М3 и т.н...) кола, а за гонки или не съм разбрал.
            На Орлин също му е ясно кой са хубавите гуми ама тука става на въпрос за 150 лева да получим гума за 400, няма как да стане... мисля че темата е изчерпана
            Last edited by ne0; d.m.y г., 15:00.

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #21
              Защо, бре Ненко? Темата не е какви гуми да си купи Орлин (и какво ще прави като завали дъждец тез полусликове ) а гуми за драг и писта. Може да е полезна за много лаици като мен, които имак що годе вървяща кола, но не знаят какви гуми да си купят.
              няма вече Алфи, няма вече тръпка...

              Comment


              • #22
                Разликата в сцеплението на двата моста ще е голяма несъмнено, но на практика имаме еднопосочно дърпане на моста с ниско сцепление.
                С тая кола няма да се влиза със 130 км/ч в кроасана на Калояново, а ще се кара направо!
                Бандажните гуми наистина ще им стане лошо, но само при продължително каране с висока скорост...ще се позапалят.....драгът е на 400 метра!
                Не вярвам да им стане нещо за 15 сек. каране направо, от които едва 10 сек. с повече от 100 км/ч реално.
                Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 15:36.
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #23
                  звучи логично, но въпреки това ми се струва прекалено опасно. Твърде възможно ми се струва задния мост с тези тесни гуменца да загуби сцепление и после няма изправяне!
                  няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                    звучи логично, но въпреки това ми се струва прекалено опасно. Твърде възможно ми се струва задния мост с тези тесни гуменца да загуби сцепление и после няма изправяне!
                    то реално в конкретната употреба ти трябват само за да пази посоката колата, мръдване почти няма как да се случи, защото тегленето е яко и е само напред.


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #25
                      не бих рискувал. Тегленето може да спре по много причини - повреда, сигнал от съдиите и т.н. На мен ми се струва като ненужен риск.
                      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                      Comment


                      • #26
                        Тия чудеса от снимките колко км. после спират?
                        Може да е 20% ама задния мост ти трябва като натиснеш спирачките (патил съм от прецакан кантар), в нашенски условия (де ти писти по 5 км.) подобно нещо може да е доста опасно след 400 ния метър ми се чини.
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #27
                          Ами щом се прилага на практика,значи е приложимо и ефективно за целите за които е.
                          Alfa 155 1.7,1.8 ex
                          Alfa 166 2.4 3 ex
                          155 1.8 MY 95 sport

                          Comment


                          • #28
                            А ако колата има прекалено много повер и си тегли на една страна като я нарежеш какво правим...?

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                              Ами щом се прилага на практика,значи е приложимо и ефективно за целите за които е.
                              Говорим си за драг нали... и то в нашенски условия?
                              Колко идваше терминалната на 400 м. - над 180 км/ч?

                              Не мисля да е маловажен въпроса колко време/разстояние след 400 ния метър трябват на подобен сетъп да спре.
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment


                              • #30
                                Да,говорим за драг напълно приложим в наши условия на Божурище,сивото Пунто,но не помня кой гараж го беше подготвил,със задни бандажни джанти и гуми от пистарка.Нито е имало проблеми със спирането нито със тръгването,напротив,даваше едни от най добрите времена.
                                Alfa 155 1.7,1.8 ex
                                Alfa 166 2.4 3 ex
                                155 1.8 MY 95 sport

                                Comment

                                Working...
                                X