Първоначално публикувано от миро
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дино резултати (само графики)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от SOLEX92 Покажи съобщениеТова е моята 1.9JTD на 1.7 налягане със GT2256VAlfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеЕдин семеен фиат 1.9multijet 16в. го подобрихме леко.
Хибрид 1752, дпф/егр/клапи премахнати. Другото е завдоско.
214 к.с. 438 Нм на мотор без пушек
Това ли е оптималния резултат или може и още ?Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..
Comment
-
С хибрид на основата на стандартното турбо не бива да се товари повече. Малка е топлата част. Принципно може още малко нагоре, но клиента искаше да не пуши и така съм го направил.
На графиката не е измерена финалната настройка до край. На тънката графика оправихме овърбуста който се вижда на дебелата около 2300 об. този спад е следствие на разтоварване след овърбуст.
На тънката е оправено (последния рън), но малко преди 4000 об. се спука турбо маркуч и свалихме колата от стенда. Така, че и да искахме нещо повече, не остана възможностLast edited by oem; d.m.y г., 09:01.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
'03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
EGR off, cat off, remap, BMC inbox
Comment
-
-
Бе и аз бая се изненадах от тоя въртящ момент, но имам съмнения, че не е от тунера, а от маф-а който сложих. Изпадна ми нов за без пара от немския ибей, но пристигна китайски. Сложих го(още преди ремап-а) и колата тръгна повече. Направих лог и дава яко високи стойности, та може от там да хвърля повече нафта и да къса синджира. Графиката на AFR пада до 11:1 при тия 385Нм
Не знам дали да се радвам или да се притеснявам за новия съединител....'03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
EGR off, cat off, remap, BMC inbox
Comment
-
По-скоро за турбината се притеснявай. С такъв AFR... не е добре. Видях ти темата в другия форум и съм ти отговорил дори. Но ще ти отговоря и тук.
Ако мапера си е сметнал количеството гориво следва то да се ограничи от торк лимитъра. Дебитомера ако ще и 2000 мг да отчете пак няма да имаш такъв AFR.
Добрия мапер знае, че ограничението на количеството гориво не трябва да се оставя на разположение на дебитомера на пълно натоварване. Торк лимита винаги се оставя по-нисък или равен за да се избегнат неприятности като в твоя случай.
ЕДИТ: Също така добрия сервизчия знае, че частите заместители не работят като оригинала.Last edited by oem; d.m.y г., 09:34.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment