Известие

Collapse
No announcement yet.

Дино резултати (само графики)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
    147 1.9jtdm 16v,
    300bhp и 606nm
    Евала спрел! И верно ли махна трибуквеното возило?

    Comment


    • Това е моята 1.9JTD на 1.7 налягане със GT2256V
      Attached Files
      Garrett 1749 total Garrett 2256

      Comment


      • Първоначално публикувано от SOLEX92 Покажи съобщение
        Това е моята 1.9JTD на 1.7 налягане със GT2256V
        Колега, тия данни на колелата ли са или на мотора? За тая турбинка не са ли малко, или просто не е надута докрай?
        Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
        Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

        Comment


        • На колела са резултатите. Не е надута както си трябва. След смяна на датчика на рейла и зъбното колело на помпата.
          Garrett 1749 total Garrett 2256

          Comment


          • 156 2.4 JTD 136 hp 1.1 bar Vnt 25!
            Attached Files

            Comment


            • Ето мойта графика, Ланча Дедра интеграле 2.0 16VT
              на 1.1 нагаляне 323кс и 393нм на гумите
              Attached Files
              Last edited by grale; d.m.y г., 18:45.
              Lancia Dedra Integrale

              Comment


              • Една графика от мене. Това е резултат на гуми.
                Attached Files
                Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

                Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

                Comment


                • Един семеен фиат 1.9multijet 16в. го подобрихме леко.

                  Хибрид 1752, дпф/егр/клапи премахнати. Другото е завдоско.

                  214 к.с. 438 Нм на мотор без пушек
                  Attached Files
                  Last edited by oem; d.m.y г., 13:15.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Един семеен фиат 1.9multijet 16в. го подобрихме леко.

                    Хибрид 1752, дпф/егр/клапи премахнати. Другото е завдоско.

                    214 к.с. 438 Нм на мотор без пушек

                    Това ли е оптималния резултат или може и още ?
                    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                    Comment


                    • С хибрид на основата на стандартното турбо не бива да се товари повече. Малка е топлата част. Принципно може още малко нагоре, но клиента искаше да не пуши и така съм го направил.

                      На графиката не е измерена финалната настройка до край. На тънката графика оправихме овърбуста който се вижда на дебелата около 2300 об. този спад е следствие на разтоварване след овърбуст.

                      На тънката е оправено (последния рън), но малко преди 4000 об. се спука турбо маркуч и свалихме колата от стенда. Така, че и да искахме нещо повече, не остана възможност
                      Last edited by oem; d.m.y г., 09:01.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • 156SW 1.9 115 с лек ремап след който махнах втория катализатор и сложих BMC inbox(до колко са допринесли за резултата не знам).
                        Вчера имаше дино ден във ФТА и резултата ми хареса...засега.
                        Attached Files
                        '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                        EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                        Comment


                        • Страхотно!!! Браво!!!

                          Вход Мениджър мнение,пресовани скари,метални стълби,Бебешки клинове
                          Last edited by optimeon; d.m.y г., 10:33.

                          Comment


                          • С лек ремап 100Нм отгоре Явно тунера го е правил с лекота, на къде да е майната му, долу-горе перфектно
                            Last edited by oem; d.m.y г., 15:35.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Бе и аз бая се изненадах от тоя въртящ момент, но имам съмнения, че не е от тунера, а от маф-а който сложих. Изпадна ми нов за без пара от немския ибей, но пристигна китайски. Сложих го(още преди ремап-а) и колата тръгна повече. Направих лог и дава яко високи стойности, та може от там да хвърля повече нафта и да къса синджира. Графиката на AFR пада до 11:1 при тия 385Нм
                              Не знам дали да се радвам или да се притеснявам за новия съединител....
                              '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                              EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                              Comment


                              • По-скоро за турбината се притеснявай. С такъв AFR... не е добре. Видях ти темата в другия форум и съм ти отговорил дори. Но ще ти отговоря и тук.

                                Ако мапера си е сметнал количеството гориво следва то да се ограничи от торк лимитъра. Дебитомера ако ще и 2000 мг да отчете пак няма да имаш такъв AFR.

                                Добрия мапер знае, че ограничението на количеството гориво не трябва да се оставя на разположение на дебитомера на пълно натоварване. Торк лимита винаги се оставя по-нисък или равен за да се избегнат неприятности като в твоя случай.

                                ЕДИТ: Също така добрия сервизчия знае, че частите заместители не работят като оригинала.
                                Last edited by oem; d.m.y г., 09:34.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X