Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект Алфа 155 q4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проект Алфа 155 q4

    Здравейте на всички колеги,надявам се повечето хора да ме познават, става вьпрос за червената алфа- бившата на доктора,колата е правена само и единствено от Сашо Христов и Лукан Мишев както и от моя милост-Александьр Димитров.Колата е сьс валове Коломбо Бариани-10,9;Ковани бутала JE,Шест льчева керамика,Едис запалване,Програмируема централа Магнети Марели-РП ЛАП,Спирачки 4 бутални брембо от Алфа166,дискове-305мм.Окачване Коловери,колата е цялата на унибали,Лагерна турбина ГТ2835-ГАРЕТ,Изпускателен колектор Добри-Асеновград за което му благодаря спецялно и за 2 та колектора.Турбопатища на 63мм направени от Сашо Христов.Челен интеркулер вьв предната броня.Преправянето на инсталацията и мапването на колата Лукан Мишев,благодаря ти Доки за невероятните усилия.Мотор ревизиран напаснат зацепени валове,както само той си знае-Сашо Христов,благодаря ти адаш.Генерация на фи 76.Ролкейдж обшито и усилено купе пак дело на Адаша.Кола подготвена за спорт и да покаже колко сили има в тези Алфи.За сьжаление нямаме здрава трансмисия която да ударжи на тази сила.След драга на Лесново в 3тия старт колата счупи кутията за пореден пьт,но както всички си спомнят колата даде-11.9 сьс изцяло оборудван салон и тежаща1490,което е ужасно сериозно постижение.И варвях до финала наравно сьс ГТР-35 на Дани Дончев, който беше дал на диното 550коня на гумите и не ми стигна малко да го победя,но победих брат му в предната гонка с рс6-мтм.Много неща сьм забравил сигурно да напиша ще се радвам ако ви харесва колата за всякакви вьпроси ще се радвам да ви отговоря колеги.

    ---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:55 ----------

    Ето и малко графика

  • #2
    Чиста работа......на Живко 155 кю4 Пловдив нямали сходни на твоята данни и резултати...
    Амбицията е последното убежище на неудачника

    Comment


    • #3
      Супер е.......

      http://www.vbox7.com/play:18eb098f
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #4
        Проект Алфа 155 q4

        Има колега ама нютоните малко му малеят и все пак неговият проект е малко по различен. Той слага турбо гт3076 и компресор,аз сьм сьс гт2835.Но да и на Живко колата е доста силна.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          integrale2 - Възхищаваме се на усилията ,постиженията и желанието ви.
          Пожелавам ви все така да вървите напред и да ставате все по-бързи .
          Успехи момчета.
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от integrale2 Покажи съобщение
            Здравейте на всички колеги,надявам се повечето хора да ме познават, става вьпрос за червената алфа- бившата на доктора,колата е правена само и единствено от Сашо Христов и Лукан Мишев както и от моя милост-Александьр Димитров.Колата е сьс валове Коломбо Бариани-10,9;Ковани бутала JE,Шест льчева керамика,Едис запалване,Програмируема централа Магнети Марели-РП ЛАП,Спирачки 4 бутални брембо от Алфа166,дискове-305мм.Окачване Коловери,колата е цялата на унибали,Лагерна турбина ГТ2835-ГАРЕТ,Изпускателен колектор Добри-Асеновград за което му благодаря спецялно и за 2 та колектора.Турбопатища на 63мм направени от Сашо Христов.Челен интеркулер вьв предната броня.Преправянето на инсталацията и мапването на колата Лукан Мишев,благодаря ти Доки за невероятните усилия.Мотор ревизиран напаснат зацепени валове,както само той си знае-Сашо Христов,благодаря ти адаш.Генерация на фи 76.Ролкейдж обшито и усилено купе пак дело на Адаша.Кола подготвена за спорт и да покаже колко сили има в тези Алфи.За сьжаление нямаме здрава трансмисия която да ударжи на тази сила.След драга на Лесново в 3тия старт колата счупи кутията за пореден пьт,но както всички си спомнят колата даде-11.9 сьс изцяло оборудван салон и тежаща1490,което е ужасно сериозно постижение.И варвях до финала наравно сьс ГТР-35 на Дани Дончев, който беше дал на диното 550коня на гумите и не ми стигна малко да го победя,но победих брат му в предната гонка с рс6-мтм.Много неща сьм забравил сигурно да напиша ще се радвам ако ви харесва колата за всякакви вьпроси ще се радвам да ви отговоря колеги.

            ---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:55 ----------

            Ето и малко графика
            Браво колега,още отпреди много време знам колата и още тогава беше много направена ,а сега е ..... Успех в начинанието с трансмисията
            AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
            AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
            sigpic

            Comment


            • #7
              Това с трансмисията наистина може да се окаже огромна пречка обмисляли ли сте някакви варианти за Boost by gear примерно
              AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
              http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
              Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
              BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

              Comment


              • #8
                Притеснява се защото стандартната Ку4-кова кутия не издържа, а и по-скоро нютоните и идват вече в повече...

                П.С. Саше заставай с Алфа-та

                Comment


                • #9
                  Думите са излишни....
                  Alfa Romeo 33 1.7 Boxer i.e. '94г. 107HP - бившата
                  Alfa Romeo 155 Q4 - Една от сбъднатите ми мечти
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Поздравления за труда и ентусиазма !!!
                    В 155 наистина има доста хляб, надявам се ще превъзмогнете успешно дребните пречки в проекта !!!
                    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от integrale2
                      Извинявай колега,само да те попитам,колко е силно на ИЦИ звездното пунто та ми пишеш глупост.Пьрво колко тежи типото на ици,колко коня е и колко нютона е та да чупи трансмисия. Карета тези коли не чупят поне азне сьм чупил нито на интегралето ми нито на Алфта,пьк и интегралео ми не е по слабо-395коня на гумите и 515нютона така,че ще помоля да не ми пишеш за звездната кола на Ици когато се доближи поне малко до тези параметри на гумите тогава щеси говориме за трансмисиите не случайно сьм си купил дог бокс и сьм дал една торба пара,ако ставаше само с планки и усилване и аз и Даниел Живков щяхме да си слагаме планки и нямаше да сме счупили заедно кам 35кутий.Така че пьрво питаймен и Дани и тогава ми говори за звездните проекти на другите хора.

                      ---------- Post added at 19:58 ---------- Previous post was at 19:53 ----------

                      Готов сьм кьдето и когато пожелаеш колега на каквато дисциплина желаеш да ме пробваш драг,дрифт,на калояново,и на картинг можеш да се пробваш.Успех ще чакам оферти.
                      Споко бряя....много нерви състаряват...със Киро Драгпауър едно време сме обсъждали колко ще издържи трансмисията на Филип типото...и доколкото съм чел кутията държи до 400 коня...аз лично съм имам ланча 2,0 8в турбо 4х4 не била за много торби с пари но още на 200 коня и се счупиха задните карета...само питам не те критикувам ясно ми е как и защо се получава конете на алфата ти...а на Дани интегралето е 600 коне наи малко....на Ици типото тои си знае колко кила и коне е..да мерим алфата ти с моята заводска бангия няма смисъл
                      Last edited by r.punto; d.m.y г., 14:57.
                      Амбицията е последното убежище на неудачника

                      Comment


                      • #12
                        Доколкото съм запознат има разлика в каретата при Дедра Интеграле и 155 Ку4/ Делта ЕВО и наистина поне досега това нещо не се е чупило в тези коли (дано и не се... )
                        Пак ти казвам колега, проблема до голяма степен идва от нютоните които му идват в един момент на този мотор, не забравяй също че при ИЦИ кутията е от Дедра Интеграле по спомен, така че там нещата са още по-неясни....
                        П.С. Мисля че не си разбрал колега, поканата за замерка беше отговор към мен

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от integrale2 Покажи съобщение
                          Здравейте на всички колеги,надявам се повечето хора да ме познават, става вьпрос за червената алфа- бившата на доктора,колата е правена само и единствено от Сашо Христов и Лукан Мишев както и от моя милост-Александьр Димитров.Колата е сьс валове Коломбо Бариани-10,9;Ковани бутала JE,Шест льчева керамика,Едис запалване,Програмируема централа Магнети Марели-РП ЛАП,Спирачки 4 бутални брембо от Алфа166,дискове-305мм.Окачване Коловери,колата е цялата на унибали,Лагерна турбина ГТ2835-ГАРЕТ,Изпускателен колектор Добри-Асеновград за което му благодаря спецялно и за 2 та колектора.Турбопатища на 63мм направени от Сашо Христов.Челен интеркулер вьв предната броня.Преправянето на инсталацията и мапването на колата Лукан Мишев,благодаря ти Доки за невероятните усилия.Мотор ревизиран напаснат зацепени валове,както само той си знае-Сашо Христов,благодаря ти адаш.Генерация на фи 76.Ролкейдж обшито и усилено купе пак дело на Адаша.Кола подготвена за спорт и да покаже колко сили има в тези Алфи.За сьжаление нямаме здрава трансмисия която да ударжи на тази сила.След драга на Лесново в 3тия старт колата счупи кутията за пореден пьт,но както всички си спомнят колата даде-11.9 сьс изцяло оборудван салон и тежаща1490,което е ужасно сериозно постижение.И варвях до финала наравно сьс ГТР-35 на Дани Дончев, който беше дал на диното 550коня на гумите и не ми стигна малко да го победя,но победих брат му в предната гонка с рс6-мтм.Много неща сьм забравил сигурно да напиша ще се радвам ако ви харесва колата за всякакви вьпроси ще се радвам да ви отговоря колеги.[COLOR="Silver"]
                          Евала за колата и постиженията.

                          искам да попитам дали е възможно снимки на окачването или да обясниш как сте приложили унибалите, аз съм се спрял на този вариант. Супер ще е да се обмени опит.

                          Click image for larger version

Name:	ne0_145_stage3.jpg
Views:	1
Size:	56.2 Килобайта
ID:	2310838

                          http://www.facebook.com/VenturaGarage
                          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                            Евала за колата и постиженията.

                            искам да попитам дали е възможно снимки на окачването или да обясниш как сте приложили унибалите, аз съм се спрял на този вариант. Супер ще е да се обмени опит.

                            [ATTACH]83480[/ATTACH]
                            офф топик

                            p.s. А тавана дали е на пода

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • #15
                              Събирайте и да видиме.....

                              Comment

                              Working...
                              X