Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа Ромео 156

    Здравейте колеги , след много мислене и аз реших да пусна една тема какво съм правил по моята Алфа Ромео 156.

    И така.

    Всичко започна на 14.02.2009 , тогава се сдобих със Алфа Ромео 156 1,8ТС.

    Така изглеждаше 4 дни след покупката :




    Интериор и Екстериор

    На първо време реших да разкарам 15" цоловите джанти.След голямо търсене обудудвах колата със 17"

    Xenon


    Дойде време и за окачване
    Пружини WEITEC F-SERIES 40/40 ( закупени от Manimpex )


    Амортисьори Bilstein B4 Gas ( закупени от Manimpex )


    Реших да променя малко звука със гърне тип Muffler Ripspeed carbon

    GTA прагове (
    реплика , закупени от alfisti.net )


    След първите подобрения , колата изглеждаше така :



    Продължавам по хронологичен ред
    Реших да понапудря малко интериора
    Купих топка за ск.лост и ръчна МОМО

    Кожени калъвки за коланите


    Малко промяна по фаровете

    GTA Фарове (закупени от alfisti.net)


    До тук се спрях със визията.

    Дойде момента във който колегата "оем" почна да се занимава със колата.
    Първоначално сменихме оригиналните свещи със Denso Iridium
    Спортен филтър K&N Replacement
    Подменихме оригиналните дисковете със Steinhof
    Спирачни апарати от 2.0ТС
    Полиуретан на стабилизиращата щанга SuperPro
    Също така сложихме и олекотена шайба на коляновия вал
    Решихме че е най добре да сменим маслото със Selenia Racing 10/60
    И след направените промени по колата колегата направи и Remap

    Така завърши година 2009


    п.п Още инфо до ден два
    Last edited by kpacuo; d.m.y г., 22:06.

  • #2
    Супер си ! Чакам 2 серия.
    sigpic Alfa Romeo 156 2,4 JTD"01 - 140ph "Красавицата Звяр"

    Comment


    • #3
      О да повечето знаем какво представлява автомобила сега. С Голям интерес ще следя стъпките до крайния резултат.
      Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
      LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
      Alfa 75 2.0
      EX

      Comment


      • #4
        да не крие ами да показва 19-ките
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Така изглеждаше когато 2010г реших да я променя


          Преди подготвянето за боядисване подмених окачването

          Амортисьори FK Hightec Sport


          Пружини Eibach Pro-Kit


          Ето и инфо за боята

          Боята е DuPont


          Новите неща които си чакаха реда бяха следните :

          Cadamuro Front Grille
          ( закупена от alfisti.net )


          Джанти 18" KÖNIG Maxxim Guilt Black ( закупени от Overdrive )

          ЕТ 45 7,5J

          И не на последно място Аерографа си беше поиграл със предния капак


          Ето и първоначалния ефект





          Ето вече във завършен вид :

          Малка добавка към джантите отпред е сложен ал.фланец 10мм а отзад 15мм.



          Ще добавя и едно видео във което се вижда първоначално предния капак как беше.

          Last edited by kpacuo; d.m.y г., 23:47.

          Comment


          • #6
            Последната промяна по колата беше днес

            От днес колата е със джанти 1000 Мiglia EV-s 19" ET35, 8J гуми 235/35/19


            п.п Адски много неща пропускам , опитах се да обележа най важните моменти дано ви хареса.
            Поздрави
            Красимир
            Attached Files
            Last edited by kpacuo; d.m.y г., 00:52.

            Comment


            • #7
              Уникална е колата, БРАВО!
              Alfa Romeo 147 "Selespeed"
              sigpic

              Comment


              • #8
                Супер е! Никога не можеш да я объркаш тази алфа...уникат във форума

                Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

                Comment


                • #9
                  Браво колега,много добре е станала колицата
                  Запаси ли се с носачи и тампони за тези 19-ки
                  Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                  Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                  Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                  Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                  Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                  Comment


                  • #10
                    Колега с тези 19ки не стана ли адски тромава? И паснаха ли без преправяне и раздуване на калници?
                    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщение
                      п.п Адски много неща пропускам , опитах се да обележа най важните моменти дано ви хареса.
                      Поздрави
                      Красимир
                      Колега, колата ни харесва, така че не пропускай нищо
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщение
                        Малка добавка към джантите отпред е сложен ал.фланец 10мм а отзад 15мм.
                        Колега ,с различните фланци усети ли някаква разлика в управлението и стабилността на колата ,към по лошо. Питам ,защото мисля на моите 19-ки да сложа 10мм фланец само отзад ,а в английският форум четох разни съмнения ,че промяната на стъпката само на едната ос може да има неприятен ефект ,но никой не го обясни като хората това и се чудя дали е истина?

                        Иначе колата е страхотна ,евала и честито за 19-ките и полека по дупките ,че аз имам вече двечки леко криви
                        Last edited by mochko1; d.m.y г., 13:40.
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Fiat Bravo II 1.4 90hp
                        sigpic
                        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                          Колега ,с различните фланци усети ли някаква разлика в управлението и стабилността на колата ,към по лошо. Питам ,защото мисля на моите 19-ки да сложа 10мм фланец само отзад ,а в английският форум четох разни съмнения ,че промяната на стъпката само на едната ос може да има неприятен ефект ,но никой не го обясни като хората това и се чудя дали е истина?

                          Иначе колата е страхотна ,евала и честито за 19-ките и полека по дупките ,че аз имам вече двечки леко криви

                          Накратко. Долните твърдения са подплатени с личен опит
                          По-принцип колите с предно предаване са малко по-широки отпред. Ако разширяваш отпред, колата става по-повратлива т.е. управлението е много по-живо, обаче има риск от презавиване (занасяне на задницата). Ако разшириш много отзад ще получиш недозавиване. Ако се разширява едновременно предна и задна ос нещата се балансират. Това е общо взето.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                            Колега с тези 19ки не стана ли адски тромава? И паснаха ли без преправяне и раздуване на калници?
                            Здавей , колата стана малко по тромава още когато сложих 18"-ските.Нещото което съм преправял ( то дори не е преправяне ) Изчукал съм само веждите навътре, нищо не съм раздувал.

                            Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                            Колега ,с различните фланци усети ли някаква разлика в управлението и стабилността на колата ,към по лошо. Питам ,защото мисля на моите 19-ки да сложа 10мм фланец само отзад ,а в английският форум четох разни съмнения ,че промяната на стъпката само на едната ос може да има неприятен ефект ,но никой не го обясни като хората това и се чудя дали е истина?

                            Иначе колата е страхотна ,евала и честито за 19-ките и полека по дупките ,че аз имам вече двечки леко криви
                            Нещотото по което се водих е точно това което обесни колегата xctr.
                            Умишлено купих джантите със голямо ЕТ за да мога сам да си лавирам със ЕТ-то.
                            ЕТ-то беше 45 , опред сложих 10мм фланец и така отиваме на стандартното ЕТ 35/37.Задната ос стана със ЕТ 30 защото исках да избегна евентуално ефекта от презавиване (занасяне на задницата).
                            Това е колата се държеше много добре на пътя.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщение
                              От днес колата е със джанти 1000 Мiglia EV-s 19" ET35, 8J гуми 235/35/19
                              Мчи ти си готов за Калояново бре.......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X