Известие

Collapse
No announcement yet.

Изпускателен колектор 4-2-1 vs 4-1

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Моя скромен опит - карам тракдей на Калояново - смеси в нормата, говоря на пълна газ на правата......
    Прибирам колата, след месец и нещо пак тракдей - единствената промяна е че генерацията е променена - предния тракдей беше права тръба от началото на мястото на катализатора, до края - стоковия диаметър.......промених с по голяма тръба която свършва пред резервоара и е с метър и 60 см по къса от тази която стига до задната броня.......
    Сместа ми обедня с поне 0.5 - 0.8 единици......това беше и причината на последния тракдей да не карам повече от сумарно 4-5 бързи обиколки......
    А усещането ми беше че колата тръгна идея по добре, имайки впредвид че включвах трета по рано и в края на правата за част от секундата удрях прекъсвач на 4та, а преди спирах на около 6к обм......ся верно и че взех да спирам по късно, но все пак....
    Моето обяснение - по малко бекпрешър, повече въздух през двигателя, ремап несъобразен с това, щото е правен в предната конфигурация......рискувам примерно да ми изгорят клапаните от по бедната смес.......
    И понеже скапаното еку не може да поема ремап директно, а трябва да се разпоява още по скапания чип, реших че докато не си намеря резервно еку от 2.5, ще си карам така щото при следващото презапояване може да се прецака екуто......
    В тая връзка някой ако знае да се продава ЕКУ за 156 2.5 ЦФ2 двигателя да свирне, дали ще има имобил не ме интересува.......
    След като намерим ЕКУ - нов ремап, още малко по къса и широка тръба назад, и ще видим......
    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 11:10.
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Моя скромен опит - карам тракдей на Калояново - смеси в нормата, говоря на пълна газ на правата......
      Прибирам колата, след месец и нещо пак тракдей - единствената промяна е че генерацията е променена - предния тракдей беше права тръба от началото на мястото на катализатора, до края - стоковия диаметър.......промених с по голяма тръба която свършва пред резервоара и е с метър и 60 см по къса от тази която стига до задната броня.......
      Сместа ми обедня с поне 0.5 - 0.8 единици......това беше и причината на последния тракдей да не карам повече от сумарно 4-5 бързи обиколки......
      А усещането ми беше че колата тръгна идея по добре, имайки впредвид че включвах трета по рано и в края на правата за част от секундата удрях прекъсвач на 4та, а преди спирах на около 6к обм......ся верно и че взех да спирам по късно, но все пак....
      Моето обяснение - по малко бекпрешър, повече въздух през двигателя, ремап несъобразен с това, щото е правен в предната конфигурация......рискувам да ми изгорят клапаните от по бедната смес.......
      И понеже скапаното еку не може да поема ремап директно, а трябва да се разпоява още по скапания чип, реших че докато не си намеря резервно еку от 2.5, ще си карам така щото при следващото презапояване може да се прецака екуто......
      В тая връзка някой ако знае да се продава ЕКУ за 156 2.5 ЦФ2 двигателя да свирне, дали ще има имобил не ме интересува.......
      След като намерим ЕКУ - нов ремап, още малко по къса и широка тръба назад, и ще видим......
      Не би трябвало да се притесняваш въобще за мотора. Няма да ти изгори нищо Между другото проблема с записа вече го няма. Може да се програмира през буксата, само не помня сменихме ли последно оная памет дето не беше от това ЕКУ.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Във форума има един калкулатор за изчисляване на диаметрите и дължините изпускателен колектор в зависимост от градусите на изпускателния вал,оброти на двигателя и обем на единия цилиндър.Смятам че колектор изчислен с такъв инструмент ще е най-близо до истината
        AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
        http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
        Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
        BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от digitalundgrd
          Моля ви, ако имате да кажете нещо нека е по темата "колектор 4 2 1 или 4-1"...
          Колега и аз питам същото за 155 /4 2 1 или 4-1 ,ма никой не ми казва
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
            Колега и аз питам същото за 155 /4 2 1 или 4-1 ,ма никой не ми казва
            За каране по пътищата и от време на време изпускане на парата по писта =4-2-1 а за модифицирани двигатели за които 8500 оборота не са проблем и каране само по писта =4-1
            AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
            http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
            Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
            BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Моя скромен опит - карам тракдей на Калояново - смеси в нормата, говоря на пълна газ на правата......
              Прибирам колата, след месец и нещо пак тракдей - единствената промяна е че генерацията е променена - предния тракдей беше права тръба от началото на мястото на катализатора, до края - стоковия диаметър.......промених с по голяма тръба която свършва пред резервоара и е с метър и 60 см по къса от тази която стига до задната броня.......
              Сместа ми обедня с поне 0.5 - 0.8 единици......това беше и причината на последния тракдей да не карам повече от сумарно 4-5 бързи обиколки......
              А усещането ми беше че колата тръгна идея по добре, имайки впредвид че включвах трета по рано и в края на правата за част от секундата удрях прекъсвач на 4та, а преди спирах на около 6к обм......ся верно и че взех да спирам по късно, но все пак....
              Моето обяснение - по малко бекпрешър, повече въздух през двигателя, ремап несъобразен с това, щото е правен в предната конфигурация......рискувам примерно да ми изгорят клапаните от по бедната смес.......
              И понеже скапаното еку не може да поема ремап директно, а трябва да се разпоява още по скапания чип, реших че докато не си намеря резервно еку от 2.5, ще си карам така щото при следващото презапояване може да се прецака екуто......
              В тая връзка някой ако знае да се продава ЕКУ за 156 2.5 ЦФ2 двигателя да свирне, дали ще има имобил не ме интересува.......
              След като намерим ЕКУ - нов ремап, още малко по къса и широка тръба назад, и ще видим......
              Позачетох се тука и гледам некви странности:
              1. Това еку като се ремапне се прави само да си гони правилната смес - без проблеми си поема огромни разлики в сместта и само си коригира

              2. Точно това ЕКУ нищо не му се разпоявя за да се ремапне и така от 6-7 години се прави незнам защо е разпоявано изобщо
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22

                На мен са ми казвали/чел съм 3 различни неща относно чип тунинга за 2.5 CF2:
                -сменя се някакъв чип но няма никакво запояване /като някои BIOS чипове на дънни платки /
                -сменя се някаква таблица / софтуерно - само с кабел /
                -сменя се таблица и се наглася по бърз респонс на "fly by wire throttle" /това последното го твърдят Autodelta ... всичко софтуерно/

                Виж за разпояване на чип на този двигател за първи път чувам ... вече ще знам 4 различни версии ...
                ...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Позачетох се тука и гледам некви странности:
                  1. Това еку като се ремапне се прави само да си гони правилната смес - без проблеми си поема огромни разлики в сместта и само си коригира

                  2. Точно това ЕКУ нищо не му се разпоявя за да се ремапне и така от 6-7 години се прави незнам защо е разпоявано изобщо
                  Възможно е, просто коментирам случващото се след промяна на генерация, реших че ремапа не е за мен, и затва реших да не разбирам и да не се интересувам от него, и реално не знам какво и кога трябва да стане след едикво си......

                  Сори за офф-а.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Позачетох се тука и гледам некви странности:
                    1. Това еку като се ремапне се прави само да си гони правилната смес - без проблеми си поема огромни разлики в сместта и само си коригира

                    2. Точно това ЕКУ нищо не му се разпоявя за да се ремапне и така от 6-7 години се прави незнам защо е разпоявано изобщо
                    Ти пак почваш да изтъкваш някакви неща без да питаш първо защо е разпоявано. В това ЕКУ имаше друг флаш, различен от оригиналния и по обд не иска да тръгне записа. Друг го беше бутал преди това.

                    Сместа е настроена по VE таблицата и с ламбда корекциите. Нормално е да му бяга сместа в този случай. Това ЕКУ не може да си гони само сместа. Няма такава функция

                    Ако искаш да знаеш други неща обади ми се и питай.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 20:28.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Ти пак почваш да изтъкваш някакви неща без да питаш първо защо е разпоявано. В това ЕКУ имаше друг флаш, различен от оригиналния и по обд не иска да тръгне записа. Друг го беше бутал преди това.

                      Сместа е настроена по VE таблицата и с ламбда корекциите. Нормално е да му бяга сместа в този случай

                      Ако искаш да знаеш други неща обади ми се и питай.
                      Въобще не ме интересуват твойте изпълнения, написал съм какво е положението на практика и ясно се чете за който може да чете Явно се вижда че сместта не е настроена след като е избягала след смяна на генерация, без да искам въобще да знам в коя таблица си я настройвал, и дори не знам че ти си я настройвал пък камо ли да те питам за нещо
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Въобще не ме интересуват твойте изпълнения, написал съм какво е положението на практика и ясно се чете за който може да чете Явно се вижда че сместта не е настроена след като е избягала след смяна на генерация, без да искам въобще да знам в коя таблица си я настройвал
                        Уфф... както и да е
                        Last edited by oem; d.m.y г., 19:42.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
                          Във форума има един калкулатор за изчисляване на диаметрите и дължините изпускателен колектор в зависимост от градусите на изпускателния вал,оброти на двигателя и обем на единия цилиндър.Смятам че колектор изчислен с такъв инструмент ще е най-близо до истината
                          ...линк можеш ли да ми дадеш?

                          Благодаря, преварително!
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • #28
                            Ето го калкулатора:
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                            Comment


                            • #29
                              http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
                              AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                              http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                              Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                              BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                              Comment


                              • #30
                                Е то в този случай да се чудиш кога искаш повече коне!

                                Comment

                                Working...
                                X