Известие

Collapse
No announcement yet.

Дискусия за "Баш Мапването"-дела и аргументи.

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дискусия за "Баш Мапването"-дела и аргументи.

    Аз се замислям, че нали конските сили са функция от въртящ момент и обороти; смисъл диното мери нютоните, и според оборотите смята колко Kw са в даден момент?
    45
    .
    68.89%
    31
    .
    31.11%
    14
    Last edited by Gh0stRider; d.m.y г., 00:31.
    147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
    Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
    156 2.4 JTD - ex

  • #2
    да, ама не
    диното е Dynocom и мери конете без значение дали ще има отместване на оборотите от реалните, това с отместването на оборотите не му влияе по никакъв начин на резултата на киловатите
    Но мисля че на въртящият момент резултата е занижен заради това отместване на оборотите, тоест реално ще да е със 17% повече.
    Но това си го мисля само, Келеша може да каже как стоят нещата в подробности

    я какво намерих в този късен час

    The inertia dyno simply has a large roller (or set of pinch rollers) that are driven by the wheels. This roller usually weighs several tons and can represent as much as 3000 lbs of mass. During the run, the computer measures the acceleration rate of the roller and computes HP each few milliseconds. It then uses the formula HP=RPM x Torque / 5252 to back into the Torque at the those RPM points.
    Last edited by ICI; d.m.y г., 03:33.

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
      викам да кача графиките, че младежите нещо се отплеснаха долу в общите приказки.

      И малко коментари
      Графиката не е сверена с реалните обороти на мотора, на 7000 съм нагласил ограничителя, а на графиката се върти на 8200, така че за разчитане на оборотите мисля че трябва да се извадят едни 17% .

      Тоест макс. въртящ момент от 272.7Нм @ 1.25 бара е реално при 4600 об/мин

      Стойностите на смесите реално се четат с -0.5 АФР поради спецификата на дино софтуера и измерването, има малко излишно богатеене в началото от 10.5 АФР, след това повера го дава на 12 АФР, и в края пак обогатява повечко на 10.5 АФР.

      А мощноста от 161 кВт или 219 коня на гуми, или преизчислени 257 коня на мотор се получава при 5150 об/мин реално и най-важното е, че това става при само 1.25 бара бууст а колата съм я пробвал и на 1.6 бара и бая почва да се изпъва не знам колко коня става обаче
      това с какви подобрения е ?? че малко нютони и малко коне ми се струва за 2.0 турбо мотор
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #4
        Ици,какво сте мерили тогава,без калибрацията на оборотите,мога да ти покажа атмосферен 1,0 литра 500 коня.

        Айде малко по сериозно,тука не ядеме доматите с колците.

        Няма нужда да се оправдаваш,повече,направете едно "истинско " измерване и тогава ще обсъждаме резултатите.

        Смятам ,че бях напълно ясен.
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • #5
          Driga, толкова ясно е обяснено че няма на къде повече.
          Просто си преведи английският текс и ще ти стане ясно, че това дино мери директно конете, без да е нужно да се въвеждат каквито и да било стойности и да се пипа нищо като настройки.
          Показва реалните коне, без значение на коя предвка се мери колата, било то 3, 4 или 5-та, конете са си реалните
          Калибрирането за оборотите е само за да се гледа по самата графика къде какво се случва, НЕ променя отчетените коне
          То става като колата се закрепи на примерно 3000об/мин и така се казва на диното че там е с тия 3000 об/мин
          Предполагам е било калибрирано за 3-та и после е измерена на 4-та, но това по никакъв начин НЕ променя измерените коне.
          По ясно няма как да го обясня, или трябва да занимавам Келеша да влиза тук и да обяснява на някой, че измерването е с реално отчетени коне, айда да не ставаме смешни и да учим професионалистите кое как било
          Та конете са си 218 на гуми, а момента спокойно можем да си го умножим по 17% че той в случая идва занижен

          Орлине, кое му е малкото на 218 коня на гуми при 1.25 бара бре, за 8 клапанов мотор

          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
          YouTube
          evo2 600

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение

            Орлине, кое му е малкото на 218 коня на гуми при 1.25 бара бре, за 8 клапанов мотор
            Ми питам , нали е 2.0 турбо , та питах какво е правено ,
            щото смятам по мойто животно че и то е 8 клапана ама тези данни ги постига на 4800 оборота

            та питах пипана ли е или е само чипната с оригиналната тубина
            щото ако е с колектори генерация , кулери и ..... са малко

            без лоши чувства , просто питам

            Тоя мотор заводско колко е ?
            Last edited by WhitePower; d.m.y г., 12:19.
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
              Driga, толкова ясно е обяснено че няма на къде повече.
              Просто си преведи английският текс и ще ти стане ясно, че това дино мери директно конете, без да е нужно да се въвеждат каквито и да било стойности и да се пипа нищо като настройки.
              Показва реалните коне, без значение на коя предвка се мери колата, било то 3, 4 или 5-та, конете са си реалните
              Калибрирането за оборотите е само за да се гледа по самата графика къде какво се случва, НЕ променя отчетените коне
              То става като колата се закрепи на примерно 3000об/мин и така се казва на диното че там е с тия 3000 об/мин
              Предполагам е било калибрирано за 3-та и после е измерена на 4-та, но това по никакъв начин НЕ променя измерените коне.
              По ясно няма как да го обясня, или трябва да занимавам Келеша да влиза тук и да обяснява на някой, че измерването е с реално отчетени коне, айда да не ставаме смешни и да учим професионалистите кое как било
              Та конете са си 218 на гуми, а момента спокойно можем да си го умножим по 17% че той в случая идва занижен
              Чай са начи замерването е вярно ма обротите са грешни, освен това конете са верни ма въртящия момент не е??? Кво стана тука бре от 3 параметъра за мерене на коне имаме един верен ? Да диното може според собственните обороти на валците да каже колко коня и нютона е колата ма да ми кажеш че и нютоните са грешни еб... м... му
              Last edited by Bobo; d.m.y г., 22:39.
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Бобо, виж по-горе формулата как диното смята
                Мери конете и от тях спрямо това как са калибрирани оборотите си пресмята графиката на момента.
                Така че в тоя случай конете са си реалните коне, независимо дали са калибрирани оборотите или пък въобще не са.
                Ако оборотите не са зададени въобще, диното ще изкара само графика на мощността

                Орлине, тоя мотор е само с атмосферен всм. вал и преуморено Т3/Т4 китайче с преден скромен кулер 550х140
                Другите модове са поддържащи за горивната система просто.

                Та на 1.25 бара дава 218 коня на гуми на ролинг роуд дино, а ти даваш 190 коня на хъбове, та ако отидеш на това дино ще дадеш 180 коня на гуми със сигурност, а и ако не се лъжа надуваш на 1,6 бара

                Къде са 218 коня при 1.25 бара срещу твоите 180 коня при 1.6 бара

                Просто хвърлям боб, че тая 145-ца ако се измери на 1.6 бара ще даде доста над 250 коня на гуми

                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                YouTube
                evo2 600

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                  Бобо, виж по-горе формулата как диното смята
                  Мери конете и от тях спрямо това как са калибрирани оборотите си пресмята графиката на момента.
                  Така че в тоя случай конете са си реалните коне, независимо дали са калибрирани оборотите или пък въобще не са.
                  Ако оборотите не са зададени въобще, диното ще изкара само графика на мощността

                  Орлине, тоя мотор е само с атмосферен всм. вал и преуморено Т3/Т4 китайче с преден скромен кулер 550х140
                  Другите модове са поддържащи за горивната система просто.

                  Та на 1.25 бара дава 218 коня на гуми на ролинг роуд дино, а ти даваш 190 коня на хъбове, та ако отидеш на това дино ще дадеш 180 коня на гуми със сигурност, а и ако не се лъжа надуваш на 1,6 бара

                  Къде са 218 коня при 1.25 бара срещу твоите 180 коня при 1.6 бара

                  Просто хвърлям боб, че тая 145-ца ако се измери на 1.6 бара ще даде доста над 250 коня на гуми
                  Ицка,всички знаем ,че обичаш философията,но лошото е ,че се омотаваш като пате в калчища в теориите си и накрая незнаеш кое е правилното.

                  Обичаш и спора,както и хвърлянето на боб,ама това не те прави професионалист,нали?

                  Професионалист,означава да си безупречен в всяко отношение на това което правиш,а не да стягат болтове,турбини и прочие след твоята намеса или ти както го наричаш (мапване) и да предоставяш графики,които освен да измиеш очите на собственика и да оставиш другите да гадаят,какво аджеба е това животно.

                  Храниш Орлин,за въпросите му,но аз се обзалагам,че твойта туниг алфа с 200+++ на колела ако се пусне в каквато и да е дисциплина спрямо Орлин с пунтото,ще ти трябва дълекоглед с приближаване 1-15000 за да видиш дали му светят стоповете.

                  И последно ти пиша,нагласистиката и стъкмистиката НЕ са силов тунинг,а просто отчитане на дейност!

                  Всеки допуска грешки,но това твоето вече взима своят връх.

                  Запомни,скромноста-краси човека.
                  Last edited by drigata; d.m.y г., 12:55.
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #10
                    driga, с тоя си пост усещаш ли как всички ще те раберат че хал хабер си нямаш от елементарни неща???

                    Та да ти обобщя заключението, казваш че графиката е измама, тоест Келеша е дал според теб измамни коне???

                    Клеветиш че конете не са 218 на гуми, а не знам си колко, не казваш
                    Направо се изложи човече брутално

                    ---------- Post added at 13:17 ---------- Previous post was at 13:07 ----------

                    Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                    Ицка,всички знаем ,че обичаш философията,но лошото е ,че се омотаваш като пате в калчища в теориите си и накрая незнаеш кое е правилното.

                    Обичаш и спора,както и хвърлянето на боб,ама това не те прави професионалист,нали?

                    Професионалист,означава да си безупречен в всяко отношение на това което правиш,а не да стягат болтове,турбини и прочие след твоята намеса или ти както го наричаш (мапване) и да предоставяш графики,които освен да измиеш очите на собственика и да оставиш другите да гадаят,какво аджеба е това животно.

                    Храниш Орлин,за въпросите му,но аз се обзалагам,че твойта туниг алфа с 200+++ на колела ако се пусне в каквато и да е дисциплина спрямо Орлин с пунтото,ще ти трябва дълекоглед с приближаване 1-15000 за да видиш дали му светят стоповете.

                    И последно ти пиша,нагласистиката и стъкмистиката НЕ са силов тунинг,а просто отчитане на дейност!

                    Всеки допуска грешки,но това твоето вече взима своят връх.

                    Запомни,скромноста-краси човека.
                    по-късно очайквай включване от Келеша, да му обясниш и на него за настъкмистиката

                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube
                    evo2 600

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem
                      Братле то което си се вижда си се вижда ама ти що се хабиш? Заеби да си лаят, те повечето ги научиха във форума, остава и малкото обсебени и на тях да им светне. Гледай на тях с надсмешка и толкова. Те не заслужават да ги вземаш на сериозно.
                      Ники, нещо ми писна да чета безхаберни коментари върху неща, които са безспорни факти.
                      И то от хора дето не са запознати с нещата хич, то че никой не е длъжен да разбира, ама да дава наклон на реално измерване, тая няма да я бъде.
                      Копнал съм си тия постове на дригата, та да не вземе да зачезнат преди Келеша да му е казал някоя и друга приказка.

                      Дрига, ако беше правил силни коли щеше да знаеш че възникват резонанси по изп. система и за това се случва да се саморазвиват разни болтове и гайки, до вземане на специални мерки.
                      А повярвай ми специалните мерки като краен случай включват и заварка на гайките, когато нищо друго не помага, това се случва в професионални тимове, да не си помислиш нещо друго

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • #12
                        Бацко,аз имам доста участия в направата на коли ,които по твоите разбирания са "зверове" ,но нали ти си "гуро" на тунинга,с теб неможем да се мерим.

                        Виж сега,аз си имам кола,с която да се занимавам и ти отправям предизвикателство.

                        Тази твоята силна 145 2,0 турбо мапната кола срещу моята на 402 м.

                        Лично ще забера снимачен екип и според клиповете ,публиката в този форум да реши кой е победил.

                        Ако падна аз,се признавам за лаик,ако паднеш ти правиш същото ,признаваш ,че си лаик и постваш в подписа си.

                        А и за да няма оправдания,ето и данните на моята кола:
                        277 конски сили на мотора и 313 нм на 1,2 холдбуст.
                        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение

                          Орлине, тоя мотор е само с атмосферен всм. вал и преуморено Т3/Т4 китайче с преден скромен кулер 550х140
                          Другите модове са поддържащи за горивната система просто.
                          еми нормално е да изкарам толкова малко коне все пак съм 1372 кубика , без спортни валове или каквито и да било тунинг карантии и с малка турбина , но с 286 нютона на 4800 оборота , с след това съединителя изтърва , така че може и повече нютони да съм но .... не могат да бъдат премерени , това ми е мощността на 4800 оборота , нагоре вече нещата се променят релно колата най много върви на 6000 оборота
                          не ми се спори , всеки си има гледна точка , за мене този мотро до 300 коня не би трабвало да има пробелм за стокови неща , валове и ... с т3 т4 и то на 1.4 бара
                          от тука си мисля че или турбината е куца или нещо друго , за да има и толкова малко въртящ момент
                          а и двамата знаем че въртящия момент печели състезанията
                          съдя за това от на Даги колата която също е стокова , с испускател турбо на 1.5 и пада на 1.3 с инежектори , кулер и генерация и е 340 коня на хъбовете

                          незнам за разликите на диностендовете , но знам че и на хеед 91 -пунто трудно може да бъде премерено щото постоянно буксува на валците и примерно 2 ма на калниците качват 20-30 коня , и гумите излизат черни след едно дино
                          Last edited by WhitePower; d.m.y г., 14:59.
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #14
                            ето заради такива спорове не съм карал алфата на дино и според мен най-доброто замерване си остава 402м драг !!!

                            извинявам се за спама

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Alfabas Dimov Покажи съобщение
                              ето заради такива спорове не съм карал алфата на дино и според мен най-доброто замерване си остава 402м драг !!!
                              тука си много прав че на 402 метра се решава спорът
                              то и аз не исках да я карам но така или иначе моята не иска да бъде премерена
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment

                              Working...
                              X