Известие

Collapse
No announcement yet.

Дискусия за "Баш Мапването"-дела и аргументи.

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dancoo Покажи съобщение
    И аз по принцип не пиша по форуми, обаче това тука вече е прекалено.
    Стамене престани да пишеш глупости! И не ми коментирай ремонтите ако обичаш, защото не знаеш и 1/10 от това кое , как и защо съм правил. Аз се нагледах на простотия по тая кола.
    По темата за Gtec2 с две думи- не става. Колата я кара и Ванката, и много добре знае какви детонации правеше.
    добре бе човек, ти имаш патилата си описани във фиатският форум, видя се на какво канарче са те направили във въпросният сервиз дето ти бяха мерили хлабина на биелните лагери през свеща, хем ти давахме съвети там ти си реши да правиш здрав мотор, там и още неща имаше дето да се чуди човек да се смее ли или да плаче ама както и да е.
    За простотията няма какво да коментираме при положение че тоя твоя настоящия мотор съм го виждал в разглобен вид при създаването му и не съм видял някъде да има простотия по него както се изразяваш.
    А и смесите му си бяха така както Стамен казва, понеже ми звъня в реално време когато мереше колата с чипа
    А и казваш, при теб колата не вървяла, ами странна работа, понеже аз съм я карал тая кола и си понавървяваше баш както си трябва да върви за чипосана такава, че и на Италфест е виждана колата, не е някаква скришна такава дето никой да не я е виждал.
    Ама иначе еваля за коментарите

    П.П.
    оп и това за детонациите дето е правила, какво точно значи, ако може така по-ясно описание
    Last edited by ICI; d.m.y г., 23:54.

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • Незнам какво толкова спорите. Графика с налягане на турбото, смеси и коне си има в темата за дино графики, там колата си е с чипа и без регулатор. Съгласен съм, че чипа не е перфектен, казах го и по горе. Но да се твърди, че колата е бедна... незнам за тези които сте карали, но моята си беше доста богата, вижда се и на графиката. А регулатор също съм писал по горе защо съм сложил и Орлине, ако успееш да накараш колта да върви на 1.4 с тея дюзи и без регуатор, още утре съм при теб да мапна.
      По въпроса за вървежа мога да кажа, че колата си върви перфектно, както повечето от форума видяха и на драг дея и Италфеста.
      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

      Comment


      • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
        добре бе човек, ти имаш патилата си описани във фиатският форум, видя се на какво канарче са те направили във въпросният сервиз дето ти бяха мерили хлабина на биелните лагери през свеща, хем ти давахме съвети там ти си реши да правиш здрав мотор, там и още неща имаше дето да се чуди човек да се смее ли или да плаче ама както и да е.
        За простотията няма какво да коментираме при положение че тоя твоя настоящия мотор съм го виждал в разглобен вид при създаването му и не съм видял някъде да има простотия по него както се изразяваш.
        А и смесите му си бяха така както Стамен казва, понеже ми звъня в реално време когато мереше колата с чипа
        А и казваш, при теб колата не вървяла, ами странна работа, понеже аз съм я карал тая кола и си понавървяваше баш както си трябва да върви за чипосана такава, че и на Италфест е виждана колата, не е някаква скришна такава дето никой да не я е виждал.
        Ама иначе еваля за коментарите

        П.П.
        оп и това за детонациите дето е правила, какво точно значи, ако може така по-ясно описание
        Всеки иска да дава акъл,бе...
        Оставете човека на мира,колата вече не е при вас.


        П.П
        Когато дойде тук колата,лично съм я виждал и,без да навлизам в подробности, състоянието и хич не беше приказно

        Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
        Незнам какво толкова спорите. Графика с налягане на турбото, смеси и коне си има в темата за дино графики, там колата си е с чипа и без регулатор. Съгласен съм, че чипа не е перфектен, казах го и по горе. Но да се твърди, че колата е бедна... незнам за тези които сте карали, но моята си беше доста богата, вижда се и на графиката. А регулатор също съм писал по горе защо съм сложил и Орлине, ако успееш да накараш колта да върви на 1.4 с тея дюзи и без регуатор, още утре съм при теб да мапна.
        По въпроса за вървежа мога да кажа, че колата си върви перфектно, както повечето от форума видяха и на драг дея и Италфеста.
        Аз доколкото разбрах,твоята ИМА проблеми да върви на 1.4,или аз се обърках вече...
        Аз на 1.3 съм с оригиналните инжектори и без афтърмаркет регулатор.Верно,на ръба е,но си върви.
        Mercedes ML 63 AMG 07'
        159 TI 2.4JTDm SW 09'
        156 2.0 20V Turbo
        VW Phaeton 3.0 TDI 09'
        sigpic

        Comment


        • Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
          Незнам какво толкова спорите. Графика с налягане на турбото, смеси и коне си има в темата за дино графики, там колата си е с чипа и без регулатор. Съгласен съм, че чипа не е перфектен, казах го и по горе. Но да се твърди, че колата е бедна... незнам за тези които сте карали, но моята си беше доста богата, вижда се и на графиката. А регулатор също съм писал по горе защо съм сложил и Орлине, ако успееш да накараш колта да върви на 1.4 с тея дюзи и без регуатор, още утре съм при теб да мапна.
          По въпроса за вървежа мога да кажа, че колата си върви перфектно, както повечето от форума видяха и на драг дея и Италфеста.
          ами ето пост точно на място написан, с динографика за доказателство за Гтек2 чипа, а ако някой не отбира от динографики, както имам съмнения за някой лица дето коментират тук, ще му разясним няма грижи, нали за това е форума, да гледаме реални резултати, а не какво бай еди кой си вика как ставало, а на практика друго

          Само за протокола да отбележа, чипа на DJ_STEVAN и на RASTIL е от един и същ човек, GrahamL от английският фиат форум
          Та така за смесите кое как било

          dancoo, баце, ти ако беше вложил в истински тунинг тия пари дето ги хвърли в "ремонт" да оправяш "мизериите" по колата дето купи и не искаше да чуеш какво ти думаме, щеше да имаш 400 коня Марея сега, а не да се чудиш как да ни обясняваш отново как се правели нещата

          та някой ако иска да пита нещо по динографиката за смесите

          а явно проблеми със смесите може да има колата и от други неща, които са се получили в последствие, я помпа, я дебитомер, и други датчици има дето влияят директно на АФР-а, ама явно няма да е от чипа и явно колата на RASTIL си беше добре с него
          Last edited by ICI; d.m.y г., 00:16.

          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
          YouTube
          evo2 600

          Comment


          • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
            dancoo, баце, ти ако беше вложил в истински тунинг тия пари дето ги хвърли в "ремонт" да оправяш "мизериите" по колата дето купи и не искаше да чуеш какво ти думаме, щеше да имаш 400 коня Марея сега, а не да се чудиш как да ни обясняваш отново как се правели нещата
            Какъв тунинг, какви пет лева бре ICI. От кога се правят смеси и по телефона? То Даньо понеже не искаше да чуе какво му "думате", та поне има вървяща кола. Явно представите за тунинг са доста широко понятие: тунинг ли е да пристържиш съединителя със флекс за да влезе или колата да е с абсолютно различни амортесьори и още един куп подобни...
            Изобщо не мислех да пиша и да спамя темата на Ванката, но вашето го няма никъде...
            sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

            Comment


            • кой прави смеси по телефона бре
              я пак виж по-нагоре от къде е взет чипа и на RASTIL и DJ_ STEVАN и го осмисли преди да коментираш

              айде да кажа какво се вижда на динографиката с тоя точно въпросният чип, ами виждат се смеси в надув от 11 ки та чак до 10-ки, аз не виждам никакъв проблем в това, а ти
              Та това за телефона беше теста със широколентовата когато беше сложен чипа, и така да се каже присъствах онлайн на теста и един вид потвърждавам как е било, схващаш ли
              Я сега като един голям критик-разбирател кажи колко е бедна колата с точно въпросният Гтек чип дето го обсъждаме тук
              http://img69.imageshack.us/img69/5815/dscf6299o.jpg

              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
              YouTube
              evo2 600

              Comment


              • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                кой прави смеси по телефона бре
                я пак виж по-нагоре от къде е взет чипа и на RASTIL и DJ_ STEVАN и го осмисли преди да коментираш

                айде да кажа какво се вижда на динографиката с тоя точно въпросният чип, ами виждат се смеси в надув от 11 ки та чак до 10-ки, аз не виждам никакъв проблем в това, а ти
                Та това за телефона беше теста със широколентовата когато беше сложен чипа, и така да се каже присъствах онлайн на теста и един вид потвърждавам как е било, схващаш ли
                Я сега като един голям критик-разбирател кажи колко е бедна колата с точно въпросният Гтек чип дето го обсъждаме тук
                http://img69.imageshack.us/img69/5815/dscf6299o.jpg
                И тая всичката изписана защита,за чип,който струва 19.99 паунда в Ибей.
                Но пък,явно често използван от тукашните мапери...
                Слабо ме интересува какви смеси държи колата с Гтек чип,защото не бих си сложил такъв. Както и в английския форум,изрично съобщават,live mapping си е истината за кола с промени по мотора или периферията.Не случайно,тия които имат възможност тичкат при Flea Естествено не струва 19.99.....Пак там има хора,които се оплакват от смеси и с Гтек 1, и с Гтек 2. Дори самия GrahamL си казва,че е най-добре колата да се мапва наживо и на дино.
                Пък и тона ти нещо не кефи. Да не говорим за спама.
                Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 01:21.
                Mercedes ML 63 AMG 07'
                159 TI 2.4JTDm SW 09'
                156 2.0 20V Turbo
                VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                sigpic

                Comment


                • Данко,
                  - що не качи снимки на "износените" лагери ве мой? Колко те молихме за това!!!
                  - Що никой не ми отговори на въпроса за няколкото /не помня точно колко бяха/ зъба грешка в зацепването ?
                  - Що докато пробвахме колата и сума ти и километри при мен веднъж не хвърли пистов ремък, а след "оздравителния ремонт" една магистрала успя да минеш. За това верно не ти, а Ванката на феста ми разказа
                  - Що ми писа, че ти казали, че лагерите износени пък на загрял мотор си държала колата същото налягане на маслото. Как си го обяснявате тоз феномен -специалисти се пишете?!?!
                  - Как 0,4 мм. хлабина в биелен лагер не се чува да "тропа" туй как ще ми обясните на мен - мизерника?
                  - Бялата сила що така упорито отбягва въпроса за това, че горивни карти не е гледал, а е мерил само с широколентовата сонда пък се "чатка" на DJ STIVAN, че гледал кво има в чипа.
                  -Я питай Ванката, като ме вози на феста в Хасково кво си коментирахме в колата му. Питай го що ми говореше, че някой неща са така, щото Мареата е по-лека....
                  - Що категорично отказваше ве Данко да се чуя с майсторите ти и да си поговорим
                  -Що не им каза да се регнат у фиатския форум и да си коментираме там "простотиите"....Щото майсторите не щяха!
                  -Е що не щяха ве Данко????
                  -Данко, това с мизерията е леко обидно, аз не съм си позволявал това по твой адрес и очаквам същото и от теб!
                  Многото пари обаче, Данко, похарчени по една кола не означават задължително "===>" добра кола!!! Да! Многото пари са предпоставка за добра кола, но не винаги е така! Ти мисля сам се убеди..... нали похарчи много пари за "оздравителния" ремонт, сложиха ти верните лагери, зацепиха ти я по правилния начин, смениха ти шайбата, дето не водеше ..... оправиха ти ред мои "простотии"! Ти похарчи много пари и не успя да минеш магистрала Тракия в едната и посока.
                  Те на, от един чип докъде се стигна, ама то е по-добре така - да се изяснят нещата.... макар и по този начин с приискряване
                  Радвам се сега, ако всичко е наред с Мареата. Щото знаеш, че е със сантиментална стойност за мен.
                  Доктор Нан,
                  Аз от Попово се обаждах 100 пъти на Данко по време на ремонта и от там знам, че лагерите не били износени, ами технологично /щото били менте/ били с 4 стотни по-тънки от оригиналните!
                  Пък изначалната причина за отваряне на мотора беше 0,4 мм /4 десети/ хлабина в биелния лагер. С таз хлабина предсавяш ли си как би изглеждал лагера! За туй исках да го видя, но уви....
                  Бяла сила,
                  Пич съм да знаеш, на мноу хора съм го доказал, ама на теб пък кво да ти се извинявам?!?!
                  Ти се чаткаш и лъжеш, че си гледал таблици, пък аз да ти се извинявам... чи интересно ама
                  Към автора на темата - искрено sorry за това, което се получи тука от няколко поста насам! Аз лично приключвам с това! Всеки мама му го е родила с глава ..... и сам си преценява какво да си причини и какво да позволи да му причинят на колата!
                  Last edited by RASTIL; d.m.y г., 01:39.
                  To combat the low atmospheric pressure ...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                    И тая всичката изписана защита,за чип,който струва 19.99 паунда в Ибей.
                    Но пък,явно често използван от тукашните мапери...
                    Слабо ме интересува какви смеси държи колата с Гтек чип,защото не бих си сложил такъв. Както и в английския форум,изрично съобщават,live mapping си е истината за кола с промени по мотора или периферията.Не случайно,тия които имат възможност тичкат при Flea Естествено не струва 19.99.....Пак там има хора,които се оплакват от смеси и с Гтек 1, и с Гтек 2. Дори самия GrahamL си казва,че е най-добре колата да се мапва наживо и на дино.
                    Пък и тона ти нещо не кефи. Да не говорим за спама.
                    ама чакай сега, 19.99 може би струва сега, аз навремето съм ги вземал тия два чипа директно от ГрахамЛ а не през ибей и струваха дооста повечко
                    Въобще никой не обсъжда дали мапване на живо е по-добро от чип.
                    Тук обсъждаме някакви повдигнати "обвинения" че видиш ли тоя чип бил боклук и как колата карала на супер бедни смеси, едва ли не аха да се потроши във всеки един даден момент, че и за капак на всичко даже и не вървяла.
                    И хоп, какво става, някой си приказват празни приказки и не спамят, а и тонът им не се обсъжда, а видиш ли сега излезе че ние хората дето знаеме как е било сме спамели
                    И даже динографика се даде с точно конкретният чип, която си е много добра на кола дето е дала реални отлични като времена резултати, не се спира да и се дава газ без проблеми и всеки я е видял на Италфеста.
                    Ама не, той Гтека бедни смеси давал и не вървяла колата че чак спирала с него даже, пък ние си спамим тука и не отбираме от нищо

                    а за спама като наистина такъв сори, ама не е предизвикан от нас а и е наистина най-добре нещата да се изясняват напълно спрямо реалността каквато е.
                    В някой форуми така спонтанно зародили се дискусии се отделят в самостоятелна тема и спама вече придобива друг смисъл
                    Last edited by ICI; d.m.y г., 01:52.

                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube
                    evo2 600

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от RASTIL Покажи съобщение
                      -Я питай Ванката, като ме вози на феста в Хасково кво си коментирахме в колата му. Питай го що ми говореше, че някой неща са така, щото Мареата е по-лека..
                      Чакай,чакай....тука нещо не схванах. Кои неща как са?
                      Какво сме си говорели,щото аз не помня чак толкова. Спомням си, как ти ме убеждаваше да си сложа Ксенум масло..
                      Предполагам се опитваш да кажеш,че Мареа-та е била по-бРъза от 56-цата тогава...но това не смятам да го коментирам,щото аз Мареа-та я карах преди да я пипа който и да е.Даньо, също се вози в моята кола.Тогава беше стоковица с не особено агресивен чип и един кулер. С цялото си оборудване. Та, не е лека

                      Човека е последователен и иска всичко да е по книга,като накрая стигна и до съответните резултати на диното
                      Mercedes ML 63 AMG 07'
                      159 TI 2.4JTDm SW 09'
                      156 2.0 20V Turbo
                      VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                      sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от lan Покажи съобщение
                        Какъв тунинг, какви пет лева бре ICI. От кога се правят смеси и по телефона? То Даньо понеже не искаше да чуе какво му "думате", та поне има вървяща кола. Явно представите за тунинг са доста широко понятие: тунинг ли е да пристържиш съединителя със флекс за да влезе или колата да е с абсолютно различни амортесьори и още един куп подобни...
                        Изобщо не мислех да пиша и да спамя темата на Ванката, но вашето го няма никъде...
                        Спрете земята иска да сляза!

                        ---------- Post added at 01:57 ---------- Previous post was at 01:52 ----------

                        Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                        Чакай,чакай....тука нещо не схванах. Кои неща как са?
                        Какво сме си говорели,щото аз не помня чак толкова. Спомням си, как ти ме убеждаваше да си сложа Ксенум масло..
                        Предполагам се опитваш да кажеш,че Мареа-та е била по-бРъза от 56-цата тогава...но това не смятам да го коментирам,щото аз Мареа-та я карах преди да я пипа който и да е.Даньо, също се вози в моята кола.Тогава беше стоковица с не особено агресивен чип и един кулер. С цялото си оборудване. Та, не е лека

                        Човека е последователен и иска всичко да е по книга,като накрая стигна и до съответните резултати на диното
                        Ми Ванка, ти сам ми обясняваше да не очаквам много и, че Мареата била по-пъргава, щото била по-лека.....
                        Радвам се за Вас, че сте последователни, радвам, се и че Мареата е в по-добър стопани от мен! Ай живи и здрави, че стана 2 часа. Ици отивай лягай и ти дет ся вика, съединител имаш да ми праиш утре
                        Last edited by RASTIL; d.m.y г., 02:06.
                        To combat the low atmospheric pressure ...

                        Comment


                        • Никой никога не е искал акъл за майстор особено от ICI.Никой никога от наша страна не е обвинявал никого.Това е прецедент продавач да критикува купувача.А за злобните коментари на Италфеста от ваша страна няма да коментирам.Защо решихте че някой трябва да ви дава обяснение защо и как нещо е направено, кой си ти че да се обаждаш на когото и било?Айде правете си тунинги,плюите Софииските майстори И СЕ ЧУВСТВАЙТЕ ВЕЛИКИ!А Мареята вървеше по малко от ГТВ V6 turbo стоково,докато сега го подминава като малка гара, ICI явно представата ти за вървеж е това колко върти гуми колата, ама всеки с представите си!

                          Comment


                          • Ици , ти си мапер , пък гледам говориш малко ......
                            ти нали се сещаш че това тука не са измислици от 1001 нощ, не виждам какво защитаваш чипа , ако си взел едни пари на човека за него и сега ти е гузно да си кажеш че не е баш как си трябва е друга тема , аз поне на всички мой хора , когато се беше получило недуразомение с един от софтуерите , се обадих на всички с този софт да им сменя безплатно чипа , и всички дойдоха и го направих
                            хората си нямаха и идейа дали имат или нямат проблем но аз знаех че има ,

                            ти също знаеш че има проблеми , ама си траеш незнам защо само,
                            Както всички написаха , вдигането на рейката не е решение на проблемите мисля че и ти ще се съгласиш с това
                            Last edited by WhitePower; d.m.y г., 11:00.
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                              Ици , ти си мапер , пък гледам говориш малко ......
                              ти нали се сещаш че това тука не са измислици от 1001 нощ, не виждам какво защитаваш чипа , ако си взел едни пари на човека за него и сега ти е гузно да си кажеш че не е баш как си трябва е друга тема , аз поне на всички мой хора , когато се беше получило недуразомение с един от софтуерите , се обадих на всички с този софт да им сменя безплатно чипа , и всички дойдоха и го направих
                              хората си нямаха и идейа дали имат или нямат проблем но аз знаех че има ,

                              ти също знаеш че има проблеми , ама си траеш незнам защо само
                              Те рекламите не бяха ли платени в тоз форум ?!?!
                              Бяла сила, да не ти е умряла циганката?
                              Поста ми напомня на един друг пост 2 страници по-напред в темата, с автор един друг твой градски и колега-мапер! И той беше скромен поста и автора му, като твоя тук! Ма, като написах нещо подобно на това тук, моя пост биде изтрит, аз получих предупреждение и сега съм вразумен, тоз човек вече само да го хваля и аз Сега, ако получа поредно предупреждение - ша знам! Почвам та и тебе с хвалбите!
                              Аз принципно не съм профи, като повечето Ви тук! Фен съм, и имам най-общи представи за автомобилите!
                              Това обаче не ми пречи да правя правилния избор на кой от профитата да се доверя /за разлика от един друг човек/.Така и с чипа! Аз ако имах претенции, на Ици още тогава бих му казал - това е боза - не ща го! Ама щом не съм му казал това значи съм харесал чипааа....
                              Аз от софтуер не разбирам, разбирам на ш
                              ироколентовата ламбда сонда,/туй, което си направил и ти, ама лъжеш, че таблици си гледал/ За чипа бяха декларирани 1,2 бара холд буст, потретям се сигурно, при мен колата го държеше закован до 5500-6000 оборота/там, където свършваше душицата на стоковата турбина/ от там нагоре - до 7200 буста падаше плавнинко на 1 бааар. Смесите бяха 12-12,5 със стандартната бенз. помпа и с горивен нерегулируем регулатор на 2,5 бара. Тогава един приятел, в чиито сервиз слагахме мотора /Данко го водих там/ Ми подари същия по форма регулатор "Бош", който заспа в рейката, но беше 3,5 баров, надявам се сте му обърнали внимание. Реално налягането в рейката се дигна с 0,7-0,8 бара и смесите се заковаха на около 11,5.....
                              Така колата измина /чакай, че не си спомням цифрата точно ама/ около 30 000 км. Така дойде в София и Вие го почнахте Данко-шайбата не води, лагерите тропат, ангренажа незацепен, чипа келяв.......Сега вече аз искрено се радвам, че колата е орайт, надявам се и да я видим някъде - в действие.... Ай със здраве
                              To combat the low atmospheric pressure ...

                              Comment


                              • като не разбираш от софт как можеш да подкрепяш даден софт като не си го вождал с очите си
                                това че си доволен от дадена кола как върви и добър чип са 2 коренно различни неща , защото всеки си има дадени критерии за това как трябва да върви една кола

                                не ми говори за регулатори и ... налягания
                                Не е реално с тунинг ЧЕП сместа на е 12.5- 13.5 а с оригиналния да е 11.5
                                тука много реално се вижда как софтуера не недоклатен , говорим за едни и същи настройки на буст и каквото и да било , само с подмяна на епромчетата
                                това е факт който не може да се оспори защото е видян с очите на много народ .
                                да ти си си нагласил смесите като си вдигал налягането на горивото - Според тебе това професионално решение ли е ???

                                както казах за 20 паунда е Идеален , ама с трици маймуни не се ловят
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X