Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов сектант -155 q4 проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ето я снимката с двете скоби монтирани на маркуча, викам повече с маркучи там да не се занимавам
    Крайслер Неон Q2 ... много бърз
    Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

    Comment


    • #47
      Една готина снимка на долнището, опаковано в очакване да му се сложи главата, която междудругото е вече готова и само чака някой да се натутка и да я нахлузи кадето и е мястото
      Крайслер Неон Q2 ... много бърз
      Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

      Comment


      • #48
        Евала Живко
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Mury
          Евала Живко
          аре сеа ко му праиш шпакли на тоя къдравия

          Comment


          • #50
            Живко, ами каква е марката на съединителя, че моя дойде без опознавателни знаци, примерно като фирмената лепенка на керамиката, а е досущ същия? Тия силиконови свръзки на колекторите предполагам се впиват яко в каналите, готино е
            Има няколко ламаринени тапи по колектора около фи 10 са, моите мисля да ги извадя и да навия болтове. Имаше вече един случай на поизгнила една такава тапа от тия, затова

            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
            YouTube
            evo2 600

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ICI
              Живко, ами каква е марката на съединителя, че моя дойде без опознавателни знаци, примерно като фирмената лепенка на керамиката, а е досущ същия? Тия силиконови свръзки на колекторите предполагам се впиват яко в каналите, готино е
              Има няколко ламаринени тапи по колектора около фи 10 са, моите мисля да ги извадя и да навия болтове. Имаше вече един случай на поизгнила една такава тапа от тия, затова
              Марка адвенчър кар . Силикончетата захапват яката, скобите още по-яко. Мойте тапи изглеждат доста запазени ... за разлика от повечето от останалите части по мотора .
              Крайслер Неон Q2 ... много бърз
              Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

              Comment


              • #52
                Отвътре имаш ли някакви втулки в маркучите, да изравнят вътрешния диаметър на снадката с вътрешния диаметър на колектора? Че иначе ще са големи загуби в потока.Аз затова мисля да си ползвам моите гумени съединения и да ги шмугна в едни такива маркучи и яко стягане.

                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                YouTube
                evo2 600

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ICI
                  Отвътре имаш ли някакви втулки в маркучите, да изравнят вътрешния диаметър на снадката с вътрешния диаметър на колектора? Че иначе ще са големи загуби в потока.Аз затова мисля да си ползвам моите гумени съединения и да ги шмугна в едни такива маркучи и яко стягане.
                  никакви втулки няма, опират челно двата по-тесни диаметъра ... може малко да избяга мястото на дросела, ама викам да го преживея
                  Крайслер Неон Q2 ... много бърз
                  Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

                  Comment


                  • #54
                    бе ще се наруши потока я инжинерчето ти каза ти .........ламер такъв сега и ти ми се разсърди че те наричам ламер

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                      бе ще се наруши потока я инжинерчето ти каза ти .........ламер такъв сега и ти ми се разсърди че те наричам ламер
                      ша са самообеса и ша изчезна безкрай зарад т'ва, че ма нарече ламер ... ай бегай, спамер такъв :P
                      Крайслер Неон Q2 ... много бърз
                      Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от j1v
                        Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                        бе ще се наруши потока я инжинерчето ти каза ти .........ламер такъв сега и ти ми се разсърди че те наричам ламер
                        ... ай бегай, спамер такъв :P
                        право рече та и обобщи
                        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от j1v
                          Първоначално публикувано от ICI
                          Отвътре имаш ли някакви втулки в маркучите, да изравнят вътрешния диаметър на снадката с вътрешния диаметър на колектора? Че иначе ще са големи загуби в потока.Аз затова мисля да си ползвам моите гумени съединения и да ги шмугна в едни такива маркучи и яко стягане.
                          никакви втулки няма, опират челно двата по-тесни диаметъра ... може малко да избяга мястото на дросела, ама викам да го преживея
                          Че ще го преживееш е сигурно ама меко казано може да береш ядове с бягане положението на двете болтчета дето държат колектора към главата.Виж, ако работиш по вече изпитана схема...

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от valjo
                            ...право рече та и обобщи
                            благодаря за топлите думи

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от ICI
                              Първоначално публикувано от j1v
                              Първоначално публикувано от ICI
                              Отвътре имаш ли някакви втулки в маркучите, да изравнят вътрешния диаметър на снадката с вътрешния диаметър на колектора? Че иначе ще са големи загуби в потока.Аз затова мисля да си ползвам моите гумени съединения и да ги шмугна в едни такива маркучи и яко стягане.
                              никакви втулки няма, опират челно двата по-тесни диаметъра ... може малко да избяга мястото на дросела, ама викам да го преживея
                              Че ще го преживееш е сигурно ама меко казано може да береш ядове с бягане положението на двете болтчета дето държат колектора към главата.Виж, ако работиш по вече изпитана схема...
                              Както един виден майстор обича да казва - с тая сглобка ще имам дертове, ама не в тоя живот
                              Крайслер Неон Q2 ... много бърз
                              Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от j1v
                                Първоначално публикувано от ICI
                                Първоначално публикувано от j1v
                                Първоначално публикувано от ICI
                                Отвътре имаш ли някакви втулки в маркучите, да изравнят вътрешния диаметър на снадката с вътрешния диаметър на колектора? Че иначе ще са големи загуби в потока.Аз затова мисля да си ползвам моите гумени съединения и да ги шмугна в едни такива маркучи и яко стягане.
                                никакви втулки няма, опират челно двата по-тесни диаметъра ... може малко да избяга мястото на дросела, ама викам да го преживея
                                Че ще го преживееш е сигурно ама меко казано може да береш ядове с бягане положението на двете болтчета дето държат колектора към главата.Виж, ако работиш по вече изпитана схема...
                                Както един виден майстор обича да казва - с тая сглобка ще имам дертове, ама не в тоя живот
                                Тоз не е майстор бре
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X