Известие

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    каква е тая ужасия, 0-200 по клипчето ги прави за близо 11 сек което ще рече че е най- малко 500 коня, да не кажа 600

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
      каква е тая ужасия, 0-200 по клипчето ги прави за близо 11 сек което ще рече че е най- малко 500 коня, да не кажа 600
      Аве Ици,тука действието мисля не се развива БГ......преди време го бях пускал в друга тема,брутално е !!
      146 Turbo

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
        Аве Ици,тука действието мисля не се развива БГ......преди време го бях пускал в друга тема,брутално е !!
        ясно че не е тукашна, щеше да бъде много известна иначе.
        Така, едни ниски 11-ки на 400м

        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
        YouTube
        evo2 600

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
          ясно че не е тукашна, щеше да бъде много известна иначе.
          Така, едни ниски 11-ки на 400м
          Абе 11 не, ама едни среди 12 си ги прави постоянно

          http://www.youtube.com/watch?v=XB5gQOsoZxM
          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

          Comment


          • #95
            Колеги, а седалките от GTV стават ли на Брава или по-лесно на 156/155/145/146 и т.н. ?
            Last edited by d1am0nd; d.m.y г., 23:05.
            Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
              Колеги, а седалките от GTV стават ли на Брава или по-лесно на 156/155/145/146 и т.н. ?
              Предните да

              Comment


              • #97
                Значи може би ще търся такива. Предполагам са много удобни и комфортни. При по агресивно каране как са ? Може ли малко мнение спрямо рекаро и момо от 156 ?
                Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                Comment


                • #98
                  Тези от ГТВ-то се водят доста добри за агресивни каране.


                  При седалките на 156/147 по-скоро е наблегнато на комфортното пътуване.


                  Салона на ГТ (има го и в някои 147-ци) мисля, че е по-малко и от "двата свята". Лично аз си търся такъв, в добро състояние и на "прилични" пари - за сега без успех
                  Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 00:32.
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #99
                    Ако търсиш го търсиш за Купе, те май не стават. До колкото четох в един английски форум човека си търсеше седалки от 147 GTA, но в последствие разбрал, че не стават. Това до колко е вярно не знам, и аз търсех такъв салон от GT, но уви това ме отказа, макар, че си мислех, че те са на една платформа ...
                    Last edited by d1am0nd; d.m.y г., 00:55.
                    Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                    Comment


                    • Ето един салон от ГТ :

                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=73548
                      146 Turbo

                      Comment


                      • Трябва преправяне. Не е директно сваляш старите и слагаш новите. Иначе салона е хубав.
                        Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                        Comment


                        • Такаа ето и малко новости покрай Брава-та. Намерих си нож от Рено Еспейс който е доста по-нисък от този с който е в момента. Ето за какво иде реч ...



                          И другото нещо да допълва задната линия е Sony 1324 поставени на местата за фабрични говорители и Hertz DCX 165 за предна линия във вратите. Доста интересно и чисто почна да свири обаче нещо високите ми идват в повече и май ще трябва да взема още един усилвател само за говорителите които вадят само гласове .... За сега салона ще изчака малко защото съм преди сесия и е мазало по университета .....



                          П.П. Като се прибера в Ботевград бравата се сдобива с нови фарове с лупи които намерих случайно в една градска морга и преди малко ме изненадаха приятно с цената та мисля да поръчам на някой да ми ги купи отколкото после да съжалявам за прекрасната оферта. Ще видя как ще го направя .
                          Last edited by d1am0nd; d.m.y г., 21:19.
                          Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                          Comment


                          • Лупите са сложени и приведени в работещо състояние. Оказа се, че 3пиновия е кабел е за автоматичното регулиране на лупата (който и до момента за мен си остава мистеря защо от едната страна липсва), а аз нямам такова изведено копче ... Колата доста се отвори с тях и вече нямам търпение да се пооправи времето да сложа 17-ките. Лоши обстоятелства с мотора се получават, оказва се че може би е изкривена главата и нещата отиват на продаване на мотора и слагане на нещо друго .... Лошото е че в момента няма как да отделя такава сума за 2.0 16в. турбо и май ще се слага 2.0 20в чист след някоя друга седмица ....


                            Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                            Comment


                            • Не се занимавай с атмосферен двигател, има го вече монтиран в Браво и Мареа - просто си купи такава кола, защото в проект тази присадка ще ти излезе по-скъпа от готовите
                              Ако ще присаждаш двигател, постарай се да извлечеш максимума....
                              sigpic

                              Comment


                              • Е не се занимавай ама, ремонта на главата няма да е по малко от 300лв. а за работа взимат още 200, вала е за смяна предполагам, защото нещо почна да ми гори стабилно бензина и там отива цифричка, а по добре да сложа нещо друго и това да продам каквото е останало здраво от него и тамън ще се вредя в тоя бюджет .....
                                Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                                Comment

                                Working...
                                X