Известие

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Фиат Брава проект

    Здравейте колеги !
    Реших да ви запозная с моя за сега в начален стадии цялостен проект (performance/audio/interior/exterior)
    Такааа това е началния вид на Брава-та .



    И започна се с една проста напълно невинна музичка в началото на годината - CD Sony CDX-R3350, една 12ка HERTZ ES300, усилвателче Thunder TCA 4111, уникално боклучиви кабели за които все още съжалявам, че купих... и ето за какво иде реч.



    И така си думках до май месец, докато взе да ми се струва слабичка и началото на юни месец вече притежавах втора 12ка HERTZ ES300 и елипси HERTZ ECX 690 за липсващата ми задна линия, и стигнах до това положение.



    Естествено не може да се размине просто така и още на първия час изхвърлих чинчовете които са от CD-то към усилвателя. След това посвири около един ден, когато усилвателя просто изключи 2 пъти от претоварване и така и не свирна повече (нормално все пак беше 2х200 на бридж които не се знае колко бяха и реални при този Тъндър ). Оказа се, че съм изгорил 2 от стъпалата му и още куп работи по него. И така следващата ми покупка беше Lanzar VIBE 436 с който говорителите свирнаха подобаващо .



    Естествено още не бях тапицирал кутията защото си чаках плата за нея, но накрая се сдобих и с него, но се разделих със задната ми чистачка (имам предвид откъртено задно рамо заедно с чистачката ) явно от хора които са ми мислили доброто да не е да я загубя някъде от вибрациите и да иде зян...



    И така беше за около месец. След това се сетих, че имам Crossover Sony XEC 505 който се настани доста удобно в жабката и поусили доста нещата.



    И последната покупка ми беше преди около половин месец - CD Pioneer DEH-6400BT с което музиката свирна уникално чисто и приятно и така по музиката останаха само малко довършителни работи за които трябва да се погрижа този месец.



    И покрай музиката се амбицирах да почна и визията на колата като исках да се получи максимално изчистено без никакви претруфени и излишни неща по колата, и от идея на идея се започна с търсенето на джанти. И така пробвах ето тези джанти които не ми харесаха толкова много, но пък самата големина на джантите - 17" и ширината на гумата 205мм отвориха колата много, което ме амбицира още повече.



    И след около месец търсене ми харесаха 1000 Miglia HT3 17" които ми допаднаха като цяло, и им се "метнах" . Те вървяха с гуми 215/45 така ги качих за пробата да видя как ще изглежда и така си и останаха. Едва ли е нужно да споменавам, че опираха доста и колата беше станала като малко джипче заради самите гуми които бяха доста високи. Затъмних задните прозорци. Ето за какво ставаше на въпрос.





    Докато си чаках другите гуми ми пристигна добавката за броня (ножа) от Рено Лагуна и междувременно премахнах "ребрата" на декоративната решетка и премахнах емблемите като оставих само логото на Фиат на решетчицата и се получи това.





    И накрая пристигнаха така очакваните гуми 205/40 с което колата слезе малко на земята най-накрая







    И за сега не съм в провинцията, но усилено издирвам спортни пружини на първо време пък после и амортисьори, другото което ще направя като се прибера в любимата ни страна е да взема фарове с лупи и задното крило което върви с някои брави, огледала с цвета на купето и бели мигачи. Лошото е че като махнах емблемите и под тях лака беше паднал на места и сега страничните калници трябва да се пръснат. За двигател мислех да купя цяла блъсната Мареа 2.0 20V и да се вземе всичко спокойно каквото си трябва заедно със задните дискови спирачки, както и да се вземе таблото. Дискове не съм сигурен дали с надупчени 257мм ще спира като хората или ще трябва 287. Трябва да взема средна конзола с подлакътник и копче за ел. огледала, конзолката за 4 ел. стъкла и задните моторчета и механизми за стъклата. Евентуално за салона исках да стане с кожа и плюш, но има време за него.



    Нови чинчове HIFONICS HFP5RCA успях да взема днес, защото старите бяха тотални боклуци. Другата седмица пристига и кондензатора HIFONICS HFC1000, надявам се усилвател HIFONICS ZEUS X3 и звукоизолация която ще стигне за багажника и колкото остане отива по задните врати . Дано да завърша докрай аудиото поне за феста, ако не... ще бъде и без последните две придобивки....

    Last edited by d1am0nd; d.m.y г., 00:32.
    Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

  • #2
    Браво колега чудесна тема, но ме заболяха очите от тия снимки. Огромни са. Дотук разбрахме че си тунинговал музиката и си големи Жантоци
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Извинявам се за снимките, би трябвало да са оправени вече. Ами това е за сега, всичко с времето си. Все пак съм студент без солидни финанси и парите за всеки елемент са заделяни трудно .
      Last edited by d1am0nd; d.m.y г., 00:43.
      Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

      Comment


      • #4
        Добре е колата ! Продължавай в същия дух , без да прекаляваш за да не стане пък ......... Като никобюджетен тунинг може да боядишеш в цвета на купето страничните огледала , ще седят добре според мен
        145 1.6 ТС '97 ех.
        145 1.9 JTD '00
        307 CC 2.0 '04

        Comment


        • #5
          Преди години и аз така... Почнах с едно стъпало, с второ с трето... Смених няколко "дънера" в багажника... В един момент просто отидох на преглед за слуха... От тогава си слушам кротко само радиото със заводските му говорители...
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Аз пък в повечето случай, даже забравям да пусна радиоточката.....

            Нещо под капака няма ли промени,че "проект" го свързвам първосигнално със силов тунинг
            146 Turbo

            Comment


            • #7
              Ами не виждам смисъл да пипам по 1.4 мотор.... Така че направо двойка мотор...
              Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

              Comment


              • #8
                2.0 20в Т ще върви супер според мен
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                  2.0 20в Т ще върви супер според мен
                  Маниаци хахаха евала за музичката и джантите са готини тичат й
                  sigpic
                  33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                  Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение

                    усилено издирвам спортни пружини на първо време
                    Колко спортно спортни пружини ти трябват или ти трябват по ниски или по твърди кажи какво точно искаш, може да измислим нещо.
                    Опел Кадет GSI
                    166 2,4 JTD
                    ако мислиш че е здрава дай та тествам

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
                      Колко спортно спортни пружини ти трябват или ти трябват по ниски или по твърди кажи какво точно искаш, може да измислим нещо.
                      Ами честно казано ми трябват по-ниски, а не по-твърди, но каквато оферта излезне-такава.
                      Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                      Comment


                      • #12
                        И така днес бях по София и успях да взема още един чинчов кабел - connection fs2 100. Кабела е дълъг 1 метър и се ползва от еквалайзера до CD-то, стария беше тотален боклук който правеше и проблеми.
                        Attached Files
                        Last edited by d1am0nd; d.m.y г., 11:24.
                        Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
                          Ами не виждам смисъл да пипам по 1.4 мотор.... Така че направо двойка мотор...
                          To аз пък не виждам от 2-ката какъв ще е кой знае смисъла, освен ако не кашля нещо принудително разбира се...

                          Но съм сигурен, че тук някъде ще изкокнат Дигиталния или Радко и ще обадят, че ''двойката'' си е "двойка"...
                          Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 12:08.
                          SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                          SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                          SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                          Comment


                          • #14
                            Двойката си е двойка, ма двойка с турбо

                            п.с.1 То като се замисля може и без турбо, ма работата става дебела $$$..

                            п.с.2 Един съвет към колегата, автор на темата - Лекия атмосферен тунинг е безсмислен...Целта е да го осъзнаеш по възможно най-евтиния начин
                            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 18:43.
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Хвърлихте го в големия проект набързо....засилихте го, двойка с турбо да слага...
                              Това,че вие карате бързи турбо коли,в никакъв случай не означава,че всички търсят това.Да не говорим,че хич не е евтино
                              Успех на колегата!
                              Mercedes ML 63 AMG 07'
                              159 TI 2.4JTDm SW 09'
                              156 2.0 20V Turbo
                              VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X