Известие

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А, аз бърза турбо кола нямам, и то точно защото направих грешката да си играя атмосферно За тия пари, които се хвърлиха по 147-цата, можеше наистина да карам бърза турбо кола, но явно не е било писано И за това гледам да дам съвет на автора на темата, за да не допуска същата грешка...

    Та за това казвам, че ако колегата тръгне да тунингова "силово", по-добре да прескочи етапа с атмосферните трансплантации и да слага направо турбо мотор...

    Ама, какво ти ги обеснявам на теб тия неща, като и ти си го играл филма също
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Такаа имаше малко отсъствие от моя страна, но ето до къде стигнах с аудио проекта -
      Кондензатора е поставен (за съжаление не е HIFONICS, но ... все тая), кабели 33квадрата от акумулатора до кондензатора и 25 квадрата от кондензатора до усилвателя (просто в усилвателя не влизат 33 квадрата и нямаше как безопасно да се направи), 25 квадрата кабел за маса от усилвателя до шасито и още една допълнителна маса от акумулатора до шасито пак 25 квадрата (преди всички кабели бяха 16квадрата и те бяха от боклуците където ги продават по техномаркет които дори не могат и да се запояват защото не са медни, а алуминиеви). Всичко е в поставено в гофре. Изолацията е налепена по багажника, двете задни врати и вратата на пасажера, не ми достигна само за вратата на шофьора, която трябва да я налепя до края на месеца, и предполагам ще остане изолация и за пода. Говорителите вече са обърнати с магнитите на вън. Току що ходих да купя и хубави бас рефлекси на audison защото естествено тези с които съм са поредните боклуци за по 2 лева парчето (к'во да се прави в нашия мил град други нямаше). Поставих терминалчета в корите на задните калници отляво и отдясно за елипсите за да може да се маха кората когато ми потрябва. И така остана да се сложат по 4 квадрата кабели за суб-овете и един плот да се тапицира и сложи така че да покрива кабелите, но да се виждат кондензатора и усилвателя и съм готов с аудиото. На следващ етап започва проекта по двигателя които все още не съм решил какъв да е точно, но за сега клоня повече да си взема цяла Мареа 2.0 20V за донор.



      Стойката я обърнахме малко ама.... и гофрето е "облечено" в червено вече


      Ето я и допълнителната маса която си чака гофрето като се прибера, че само тя остана "гола"


      Говорителите:


      И рефлексите:


      Last edited by d1am0nd; d.m.y г., 14:59.
      Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

      Comment


      • #18
        Ето го как се получи при стойката

        Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

        Comment


        • #19
          Браво колега, добър проект. моите кабели са 50 кв и също невлизаха в усилвателя, но им сложих кабелни обувки и малко побългаряване и стана номера
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD + Remap

          http://vbox7.com/play:74e1033b0c

          Comment


          • #20
            Аз да попитам по-големи спирачни апарати и дискове стават ли от някой друг FIAT или ще трябва да издирвам за Брава/Браво/Мареа нещо aftermarket ? 257mm дискове ще са достатъчни ли за да спира подобаващо или ще трябват по-големи 284/300mm ?
            Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

            Comment


            • #21
              Колата ти стандартно е с 257мм дискове, само че не са вентилирани, а са плътни. Най-евтиния ти вариант са по-качествени дискове и накладки така може да вземеш максимума от спирачките, а аз като човек който от 3г. кара браво и се вози в него смятам, че спирачките са отлични.

              Ако минеш на 257 вентилирани пак ще ти трябват други апарати и накладки, а ефекта може да има само ако караш на писта и трябва интензивни спирания. Тоест няма много смисъл.

              Ако слагаш 284мм дискове трябва да знаеш, че ще ти трябват и други шенкели и други апарати. Отделно че е хубаво да провериш цените за 284мм дискове на 4 дупки, защото са си доста скъпички... а накладките идея повече, но има по-хубав избор.

              Това е добре, само ако си вземеш цяла марея че да си прехвърлиш всичко, но докато не смениш двигателя според мен нямаш нужда от подобрения по спирачките....
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
                Аз да попитам по-големи спирачни апарати и дискове стават ли от някой друг FIAT или ще трябва да издирвам за Брава/Браво/Мареа нещо aftermarket ? 257mm дискове ще са достатъчни ли за да спира подобаващо или ще трябват по-големи 284/300mm ?
                Трябват ти шенкели, апарати и дискове от италианка с 284мм спирачки - дедра 2.0(турбо, интеграле), делта хпе 1.8,2.0, алфа 145 ку ве, 146 ти, абе общо взето всичко над 1.6 почти е с 284мм, ланча делта интеграле и фиат купе също са с 284мм, можеш да ги познаеш по това че джанта по-малко от 15 не влиза. Само незнам твоите полуоски от тънките или от дебелите са че ако са от тънките ще трябва да сменяш и лагерите на главините задължително иначе полуоската не може да захапе главината. (2 бр лагери 50 лв на CFG, има и оригинални FIAT единия беше 50 лв обаче) и 2 втулки на стругар се правят, много елементарни. Абе занимавка си е но си заслужава определено !
                Дисковете не са толкова скъпи, 100++ лева гледах 2 диска брембо, а в Евро 07 2 диска са ти пак около 100 лева.
                Last edited by Ma7e4k0; d.m.y г., 19:40.

                B&B Racing | bb-racingteam.com
                Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                  докато не смениш двигателя според мен нямаш нужда от подобрения по спирачките....
                  +1

                  Просто няма смисъл. Стандартната спирачна система си работи перфектно на фона на динамиката от 1.4 мотора на Бравата.

                  AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                  AR 155 2.0 16v SUPER
                  Toyota Corolla 2014 S Premium
                  Moskvich 2140

                  Comment


                  • #24
                    Мен мисълта ми беше като тръгна да сменям мотора да сменям направо и спирачната система. Има ли смисъл от дискове отзад да слагам ?
                    Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
                      Мен мисълта ми беше като тръгна да сменям мотора да сменям направо и спирачната система. Има ли смисъл от дискове отзад да слагам ?
                      Да! Даже бих казал, задалжително!

                      Направо взимаш цялата спирачна система от Фиат Браво ХГТ. Обслужваш апаратите и си монтираш всичко.

                      AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                      AR 155 2.0 16v SUPER
                      Toyota Corolla 2014 S Premium
                      Moskvich 2140

                      Comment


                      • #26
                        А, разлика в окачването на Bravo HGT и Marea 2.0 20в има ли ? Защото мислех и него да ползвам за да видя дали ще спадне колата или ще се вдигне и да се прецени дали да се взимат някакви други по-меки пружини. И като цяло повече клоня да взема цяла Мареа за да мога да и взема предната броня, фаровете с лупи, цялото табло, задните седалки, дръжките на вратите, електрическите стъкла отпред и отзад, преден капак, калници, конзолката по средата с налакътник, електрическите огледала, окачване, двигател, спирачна система и май е това .. . Докато от Браво само двигателя, спирачките и ел. огледалата.
                        Last edited by d1am0nd; d.m.y г., 21:49.
                        Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                        Comment


                        • #27


                          За мен няма смисъл от кондензатора по-добре с още един акумулатор и съм сигурен ,че и ти го знаеш :P щото гледам ,че клониш към спл-а :P
                          Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
                            А, разлика в окачването на Bravo HGT и Marea 2.0 20в има ли ? Защото мислех и него да ползвам за да видя дали ще спадне колата или ще се вдигне и да се прецени дали да се взимат някакви други по-меки пружини. И като цяло повече клоня да взема цяла Мареа за да мога да и взема предната броня, фаровете с лупи, цялото табло, задните седалки, дръжките на вратите, електрическите стъкла отпред и отзад, преден капак, калници, конзолката по средата с налакътник, електрическите огледала, окачване, двигател, спирачна система и май е това .. . Докато от Браво само двигателя, спирачките и ел. огледалата.
                            Има разлика в окачването...аморт. им са различни, но те са различни и за 1.4... носачите им са еднакви а също и каренца, дискове, накладки, апарати шенкели мисля...Имат различни вътрешни и външни накрайници, и други дреболии....Марея за мен е по-удачния избор. Ще я вземеш по-евтино, ще е по-малко тормозена уж и явно ще ползваш повече части...Разни дреболии се разминават. Питай ако имаш по-конкретни неща, които те интересуват иначе няма как да се изброят всички части по колата....
                            Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                            exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                            ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                            ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                            by RUBIG service

                            Comment


                            • #29
                              Мен повече ме интересува дали ще трябва да се преправя нещо по коша за да влезе двигателя и да се закрепи. Предполагам само по тампоните ще трябва някакво преправяне ?
                              Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                              Comment


                              • #30
                                Всички варианти на Браво са с късия носач (като на Типо), само 2.0 20V е с дълъг носач, такъв като в Алфите. Това също е от значение. Мареата също е с дълги носачи.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X