Известие

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
    Мен повече ме интересува дали ще трябва да се преправя нещо по коша за да влезе двигателя и да се закрепи. Предполагам само по тампоните ще трябва някакво преправяне ?
    Никакво преправяне по коша или по каквото и да било. Ако имаш цял донор, процедурата е просто вадиш и слагаш.

    Вече ако нямаш климатик в Бравото, ще трябва да решиш дали ще искаш? но ако решиш да искаш, ще трябва да смениш цялото тяло на парното вътре в купето. А при браво/брава (предполагам и при Мареа), за да смениш тялото на парното, трябва да извадиш цялото табло. не се шегувам ... ЦЯЛОТО! Иначе няма вадене.

    Обърни внимание на това каквото ти каза Боби за носачите. 2.0 20V идват с по-дългия носач, така, че ако ще сменяш окачването (а то ще ти се налага), ще ти трябва пак всичко

    Сам забелязваш, че всичко под капака, на 95% ще трябва да се подмени с ново или от донора

    Дори не знам дали няма ти се наложи и Радиатора да смениш, тъй като на 1.4 мотора , може (а и логично) да е по-малак.

    AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
    AR 155 2.0 16v SUPER
    Toyota Corolla 2014 S Premium
    Moskvich 2140

    Comment


    • #32
      Колега до колкото ми е известно 2.0/20 v можеш да сложиш от фиат и ланчия , защото аз имам една капа 220 коня и имах проблем с блока беше пукнат и вземах от браво и стана.Така че захващанията към купето няма да имаш проблем.Голям вървеж прави тая кола, когато я направих реших да я пробваме с майстора изведъж пред нас на около 150-200 метра имаше извън габаритен товар който беше тръгнал да прави ляв завой ,тогава си помислих край това е големият удар но за наш късмет колата спря на около 30 метра от него.Като се имаше на предвид че бяхме с 200 км/ч.Върнахме се в сервиза слязох и погледнах спирачките на апаратите пише брембо а дисковете вентилирани с дупки по тях и големи колкото на опел коса джантите направо бях изумен от възможноста на тая кола.От 2 години тя си пустее в един двор ,тавана и предният капак им е паднал лакът и се чудя дали да я въстановявам или дя я пусна на части.Все още съм на кантар ,но от друга страна ме притеснява горенето и данъците в тая наша "държава"

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
        Никакво преправяне по коша или по каквото и да било. Ако имаш цял донор, процедурата е просто вадиш и слагаш.

        Вече ако нямаш климатик в Бравото, ще трябва да решиш дали ще искаш? но ако решиш да искаш, ще трябва да смениш цялото тяло на парното вътре в купето. А при браво/брава (предполагам и при Мареа), за да смениш тялото на парното, трябва да извадиш цялото табло. не се шегувам ... ЦЯЛОТО! Иначе няма вадене.

        Обърни внимание на това каквото ти каза Боби за носачите. 2.0 20V идват с по-дългия носач, така, че ако ще сменяш окачването (а то ще ти се налага), ще ти трябва пак всичко

        Сам забелязваш, че всичко под капака, на 95% ще трябва да се подмени с ново или от донора

        Дори не знам дали няма ти се наложи и Радиатора да смениш, тъй като на 1.4 мотора , може (а и логично) да е по-малак.
        Ами аз климатик имам и няма да ми се налага да го слагам, но таблото така или иначе ще се сменя, та пак ще се налага да се разхвърля . Това, че не трябва да се преправя нищо е добре, аз мислех, че ще играе флекса . И все пак като гледам ще трябва да се смени мястото на казанчето за водата. Абе направо ще се сменя всичко от донора и това е ... то се е видяло, че няма да може да се използва нищичко от стария мотор и периферията му, може би само казанчетата за масло за серво-то и за масло за спирачките. Като окачване и ходова част кое трябва да се вземе от Мареа-та като изключим вече споменатите пружини, амортисьори и носачи ?
        Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

        Comment


        • #34
          И ето малко финализиране на аудио проекта.
          Новите кабели от говорителите до усилвателя:


          Допълнителната маса си получи гофрето:


          Ето и гофрето на новите кабели:










          Ами попривърших с аудиото остана един плот за да не се виждат кабелите, а само кондензатора и стъпалото. Оставил съм огледалните части на усилвателя да се полират за да им се премахнат драскотините, а целия капак ще стане огледален, като съм го започнал вече с шкурка 500. Следва 1500, после 2500 и накрая на машина да се финализира и до там .
          Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

          Comment


          • #35
            Музиката е станала брутална . Не ти омаловажавам работата но може ли да се стои изобщо в колата като натиснеш малко волумето Следващото ниво според мен е да праснес един "Jackhammer"
            ALFA 156 1.8 TS 144 hp

            Comment


            • #36
              Ами на максимум аз си я изтърпявам, други не успяват, но пък баса много лесно си се контролира през еквалайзера така, че винаги може да се намали и да се слуша на едно "нормално" ниво .
              Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

              Comment


              • #37
                И така малко неприятен развой на събитията докато си бях в Ботевград, един тотално нередовен и май неадекватен господин с колело реши да се спре в калника ми, като и понагъна предния капак в близост до калника. Помежду другото 17-ките бяха измити основно с обезмаслител и сложени в чували чакайки зимата да ги подхвана да ги шкуря и боядисвам . По аудио проекта се захванах да полирам капака на усилвателя и всички хромирани части, защото бяха поиздраскани, за сега капака е изшкурен с шкурки 500/1200/2000, остана само да се полира, но не можах да намеря приставка с парцалче за дрелка за полиране ..








                Last edited by d1am0nd; d.m.y г., 11:20.
                Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                Comment


                • #38
                  хах от 4 год. имам същия проблем на калника карай не бой се . Интересни зимни джанти имаш
                  sigpic
                  33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                  Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                  Comment


                  • #39
                    Колеги помагайте . Как да махна хрома от детайл защото се озорих с малкото детайлче от усилвателя, пък не мога да си представя по-голямото какво ще го правя. С шкурка е ужас, 320 водна се задръства много бързо, а ме е страх с по-малка за да не надера много метала. Направо един ден останах без ръце да го търкам, а само до медния слой стигнах и то не на всякъде. Лошото е, че трябва да се свали хрома на още 3 елемента, а аз още на първия запецнах....

                    Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                    Comment


                    • #40
                      Добре че не те е блъснала крава хахха сори ама ми стана смешно. Звъни в неделя за по кафе аз пак ти нямам номера.
                      Опел Кадет GSI
                      166 2,4 JTD
                      ако мислиш че е здрава дай та тествам

                      Comment


                      • #41
                        Калника на ръка се изправя

                        Comment


                        • #42
                          Калника се изправя, ама боята не се възстановява от самосебе си. Той е и изправен вече де ....
                          Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
                            .... остана само да се полира, но не можах да намеря приставка с парцалче за дрелка за полиране ..

                            Отиди на битака в София събота или неделя и си купи кече и пасти за полиране.
                            По пазарите из по-малките градове също изкарват кой каквото е крал едно време от заводите и се намират кечета.
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • #44
                              Здравейте колеги, почнах стабилно да се замислям с какъв двигател да оборудвам Брава-та и като гледам характеристиките (понеже никога не съм се возил на такова чудо и за това ги гледам само по цифри в нета) на атмосферния петак при купето на Марея, и нещо сериозно се разубеждавам дали да не скачам на нещо с турбо .... Но при турбо петаците май филма ще е голям и разходите по обслужване и части ще са двойни-тройни. Може ли малко съвет защото взех да се побърквам как една Астра G Bertone 116hp е със 0.5 сек. по-бавна от марея 155hp. Като притежател вече на такова бертоне (замисъла беше то да ми остане ежедневка, а Фиат-а кола за забавление) слагането на чистия петак на Брава-та май се обезсмисля защото май няма да е кой знае колко по-пъргав от Опела. И така стигаме до въпроса колко по-скъпо е поддържането на 2.0 20V Turbo спрямо същия двигател без него ?
                              Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                              Comment


                              • #45
                                Според мен, правилният мотор е 2.0 16V , макар да е по-стар. Много е по-надежден от петака, тежи по-малко и частите са му по-евтини. Инжекциона му е по-елементарен и няма дебитомер. Като възможности за максимално напомпване не отстъпва на петака а и лесно се намират донори, защото мотора е ползван в много модели на Фиат/Ланча, че и в Алфа дори е ползван.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X