Известие

Collapse
No announcement yet.

След разреждане на какво налягане да бъде!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • След разреждане на какво налягане да бъде!?

    Привет!!!
    След като разбрахме опитно колко държи на надуване верижната баба без разреждане, е време да се зададе същия въпрос но вече разредена (в момента е разглобена и се чакат части)!!
    По сметки и някакви теории трябва да е разредена на около 7.8 към 1!
    Не става въпрос за това с какви дюзи ,турбини и тн ще се кара а колко може да поеме двигателя като налягане!?
    Ако има някои наблюдения да споделя защото иначе пак ще трябва опитно да разбирам...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  • #2
    Ами то зависи от железата дето ще сложите вътре, но лично според мен 7.8 е малко. Моята баба е на 8:1 и този мотор без доработки по вътрешните железа изкарва към 350кончета. А все пка говорим за оригинални заводски бутала, биели и т.н. По мое мнение, без да съм какъвто и да е капацитет нещо 0коло 8.5-8.8 е напълно нормално, защото предполагам вие няма да я надувате на 1.5 бар. Реално ако я разредите много, в атмосферните режими ще стане мудна...., но пак си зависи за какво ще се ползва. Ако е ежедневка - по-сгъстена, ако ще е само за кеф, събота - неделя, и ще се гонят някакви сериозни налягания и коне, то по-разреденият двигател е вариянт.
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
      Ами то зависи от железата дето ще сложите вътре, но лично според мен 7.8 е малко. Моята баба е на 8:1 и този мотор без доработки по вътрешните железа изкарва към 350кончета. А все пка говорим за оригинални заводски бутала, биели и т.н. По мое мнение, без да съм какъвто и да е капацитет нещо 0коло 8.5-8.8 е напълно нормално, защото предполагам вие няма да я надувате на 1.5 бар. Реално ако я разредите много, в атмосферните режими ще стане мудна...., но пак си зависи за какво ще се ползва. Ако е ежедневка - по-сгъстена, ако ще е само за кеф, събота - неделя, и ще се гонят някакви сериозни налягания и коне, то по-разреденият двигател е вариянт.
      За да съм сигурен за разреждането трябва да хвана главата да я обърна и да почна да наливам горивната камера за да видя колко е обема и... Аз това несъм го направил и работя със сметките чисто теоретично!! Реално главата е пилната с 0.09 а ще има подложка 2.5-2.6мм (това е без гарнитурата). Тенекията вътре на тоя етап си е пак заводската като в един момент предполагам ще се наложи поставянето на други компоненти! Идеята ми е някои да кажа "да, тоя двигател с разреждане около 8 към 1 може да деяни на 1 бар без проблеми или на 1.5 ама с риск да се скапе нещо" Това е. Така или иначе след няколко дни я събирам и пак се почва тестването докато не избие нещо
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Ами измери камерата, и започвай да смяташ, защото така на око няма как да стане. Иначе при 1 бар и нагоре и заводски карантии си трябва КАДЪРЕН МАПЕР, защото при "крехките" заводски железа, една грешка и пак да на основен...

        П.П. По повод на подложката между главата и блока, предполагам имаш в предвид две гарнитури и ламарина на лазер. Ако не ме лъже паметта имаше някакъв проблем при ризниците с тази схема, защото ризите мърдат, но тук вече трябва да се изкаже някой знаещ, защото това са някакви бледи спомени...
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Ами то зависи от железата дето ще сложите вътре, но лично според мен 7.8 е малко. Моята баба е на 8:1 и този мотор без доработки по вътрешните железа изкарва към 350кончета. А все пка говорим за оригинални заводски бутала, биели и т.н. По мое мнение, без да съм какъвто и да е капацитет нещо 0коло 8.5-8.8 е напълно нормално, защото предполагам вие няма да я надувате на 1.5 бар. Реално ако я разредите много, в атмосферните режими ще стане мудна...., но пак си зависи за какво ще се ползва. Ако е ежедневка - по-сгъстена, ако ще е само за кеф, събота - неделя, и ще се гонят някакви сериозни налягания и коне, то по-разреденият двигател е вариянт.
          Правилно ли си написал, че колата ти е 350 коня ?

          Мимо с налягането не прекалявай, че ще почнат буталата да припадат. На 1 бар таван на 7,8:1, може дълго да си караш колата според мен.
          Last edited by thecleaner; d.m.y г., 20:24.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Правилно ли си написал, че колата ти е 350 коня ?
            За съжаление не е..., но има няколко души в България, чийто колици са..., при правилно мапване отива над 300к.с. при по-малко от 1.5 бар.
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Правилно ли си написал, че колата ти е 350 коня ?

              Мимо с налягането не прекалявай, че ще почнат буталата да припадат. На 1 бар таван на 7,8:1, може дълго да си караш колата според мен.
              Ще съм горд ако успея да и стопя буталата
              Все пак неразредена минах към 3500км като на моменти налягането отиваше към 0.7-0.8...
              Кокато се предаде онзи ден може и към 0.9 да е било!!
              Ще премеря когато мога камерата за да се знае така или иначе колко е!
              (да споменя пак, че не гоня коне и резултати но искам да знам колко може да се надува безпроблемно)
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                С "правилните" смеси, запалване и около 1 бар надув твърдя че мога да пробия буталата и при 6:1 степен на сгъстяване.
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #9
                  според мен без разреждане на 0.8 ще върви повече отколкото на 1 бар на 7:1 .... не всичко е буст момчета ... тва разреждане е много малко според мен следователно буста ще идва доста по късно (освен ако не е с няква мижава турбинка от сорта на тия т3ки дето ги пускат фабрично в купе турбо) абе разредена кола не е удобна просто според мен по малко от 8.5:1 не е желателно ако ще се изисква от колата да върви ... ако искаш да кажеш " е надух я на 1.3 и не се счупи " сваляй и на 6:1 ако искаш
                  alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                  Fiat punto GT in progress ~200hp

                  Comment


                  • #10
                    Истината е някъде по средата, защото освен да върви, колата трябва да поддържа и някакви нормални темперетури, да може да се кара дълго време, за това нещата са "тънки". Трябва да си кажеш какво ще искаш от колата, но според мен 8.5, може и над 9 степен с не много големи налягания е добро решение за ежедневка, но това е при условие, че след време няма да започне да ти малее и да се изкушаваш да надуваш много. Ако прецениш, че апетита ще ти дойде с яденето разреждай макс на 8.5 най-много, за да имаш база да надуваш нататък... Имайки в предвид обаче, че ти ще я събираш със заводските бутала и евентуално ще купуваш други по-нататък, то по-скоро я затвори по-сгъстена, защото така или иначе за сериозен надув ще я отваряш пак ако го решиш.
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #11
                      Моето мнение 1бар холд, 8:1 разреждане и перфектно настроена кола със стоковата карантия, това е.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Моето мнение 1бар холд, 8:1 разреждане и перфектно настроена кола със стоковата карантия, това е.
                        Благодарение на Тренди се разбра колко е криво ляво обема на камерата!!! (все пак тои е събрал 10-15 глави ) и благодарение на неговите замерки които е правил преди малко и моите изчисления излиза ,че реално колата с подложката и тн ще е разредена на около 8.7/1 (незнам след като се сплескат гарнитурите колко ще се свият и тн дреболии)...
                        Пак нее на 100% сигурно дали е точно толкова степента защото е имало нагар по главата но аз приемам реална стоиност 8.5/1 (или някъде там)
                        Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 17:30.
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #13
                          Ами според мен това е едно оптимално решение. Трябва да внимавате с настройката, но според мен ще е една приятна за каране колица.
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                            За съжаление не е..., но има няколко души в България, чийто колици са..., при правилно мапване отива над 300к.с. при по-малко от 1.5 бар.
                            моля за конкретен пример на 1.8 алфа арезе мотор турбо, който е 350 коня в България

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • #15
                              Значи много любим момент от общуването във форуми. Не се чете цялата тема, а последното мнение и се питат излишни неща. Става друма за ЛАМПРЕДИ мотор на Ланчиа, тъй като един колега ме попита, данеби моята Ланчиа да е над 300 коня и аз му казвам, че за съжаление не е, но в България има няколко направени такива.

                              П.П. Не се заяждам.
                              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                              Comment

                              Working...
                              X