Известие

Collapse
No announcement yet.

145 със 2.4JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 със 2.4JTD

    Тя лудницата започна още като си купих алфа Ето малко снимки от днес, и едно клипче направихме докато все още беше в движение

    https://www.youtube.com/watch?v=sViziI69dro
    Attached Files
    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

  • #2
    догодина сме на сливен тря яко бачкане тряяя се пробва да се разбие хегемонията на тди-то то се е видяло че друг няяя са надъха иначе на всичките тука мн им варвят колите !!!
    Alfa Romeo 145 1.9jtd ex / alfa romeo 156 2.4jtd ex / fiat coupe 1.8 16v ex / alfa romeo 156 2.4 jtd ex / alfa romeo 156sw 2.4 jtd ex / alfa romeo 145 1.9jtd ex/ alfa romeo 166 2.4jtd

    Comment


    • #3
      Издирва се оптяжна ролка на пистовия на 2.4 =) някой да му се намира?
      Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
      http://youtu.be/elEXmpOX1dA

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
        Издирва се оптяжна ролка на пистовия на 2.4 =) някой да му се намира?
        Ако не си намерил се обади утре да ти дам
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
          Ако не си намерил се обади утре да ти дам
          Несъм, те или са ударени или са ги продали ненамирам никаде между другото тая ролка е последната липсваща част и остава само сглобяването Ще мина утре хем да видим тоя лагер как да искараме от претискателя

          Пицата по италянски пристигна днес, стабилно изглежда.
          Attached Files
          Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 20:54.
          Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
          http://youtu.be/elEXmpOX1dA

          Comment


          • #6
            Трябва ми и черната греда над радиаторите, капака дето се закопчава в нея, ако някой колега има за продан да пише
            Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
            http://youtu.be/elEXmpOX1dA

            Comment


            • #7
              Да не дойде малко слабичък. Моя е с 6 лъча и при даване на всичката газ от 2300-2400 до 4000 на 6та, започва да се усеща миризмата на предаващ се съединител.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
                Да не дойде малко слабичък. Моя е с 6 лъча и при даване на всичката газ от 2300-2400 до 4000 на 6та, започва да се усеща миризмата на предаващ се съединител.
                Каква кола какъв мотор какви коне? Аз ще съм с двоен претискател като на бате роман 166цата.
                Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                Comment


                • #9
                  2.4 JTD хибридно gt2256 надув 2.3 1800 бара в рейла

                  Comment


                  • #10
                    А тука кви коне се гонят,че чак двоен притискател,керамики,струва ми се че ще сменяш денферни маховици в несвяст,освен ако не си решил и там нещо да тунинговаш
                    ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                    Alfa Romeo 145 3.0V6
                    Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
                      А тука кви коне се гонят,че чак двоен притискател,керамики,струва ми се че ще сменяш денферни маховици в несвяст,освен ако не си решил и там нещо да тунинговаш
                      Тука работата ще е сериозна!
                      0892 488 330-Теодор
                      Alfa Romeo 145 3.0 24V
                      Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                      Comment


                      • #12
                        Тука работата е порно с акули.Това е в кръга на шегата,иначе успех ви пожелавам.
                        Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
                          Да не дойде малко слабичък. Моя е с 6 лъча и при даване на всичката газ от 2300-2400 до 4000 на 6та, започва да се усеща миризмата на предаващ се съединител.
                          Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
                          2.4 JTD хибридно gt2256 надув 2.3 1800 бара в рейла
                          да се включа и аз за съединителите, че е малка мистерия там
                          ... ами нормално е да плъзва съединителя при този сетъп, около 550 Нм трябва да има на мотора а сток притискателят с релефните пера на диафрагмата държи малко над 400Нм а металокерамиката в този случай добавя още около 50Нм и капацитета на съединителя става 450-тина Нм, а над тях почва да буксува което не е добре, защото плочките се износват много бързо а и копаят маховика и притискателя доста.

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                            да се включа и аз за съединителите, че е малка мистерия там
                            ... ами нормално е да плъзва съединителя при този сетъп, около 550 Нм трябва да има на мотора а сток притискателят с релефните пера на диафрагмата държи малко над 400Нм а металокерамиката в този случай добавя още около 50Нм и капацитета на съединителя става 450-тина Нм, а над тях почва да буксува което не е добре, защото плочките се износват много бързо а и копаят маховика и притискателя доста.
                            Ами да ти кажа не приплъзва. Предишния собственик( който ми е вуйчо) я е карал така към 40-50 хиляди и за сега само си понамирисва. За претискателя нищо не знам,но ще разпитам малко.Но все пак колегата да си има едно на ум.
                            Last edited by Black Power; d.m.y г., 20:14.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
                              Но все пак колегата да си има едно на ум.
                              за това се избира да се премине на двудиафрагмен, понеже 500Нм не са по силите на стоковия, а може да се кара и с феродов диск и ще се потегля без притрисанията характерни за керамиката. Някакви притеснения може да има евентуално над 600-700Нм, но те няма да се стигат.

                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube
                              evo2 600

                              Comment

                              Working...
                              X