If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
догодина сме на сливен тря яко бачкане тряяя се пробва да се разбие хегемонията на тди-то то се е видяло че друг няяя са надъха иначе на всичките тука мн им варвят колите !!!
Alfa Romeo 145 1.9jtd ex / alfa romeo 156 2.4jtd ex / fiat coupe 1.8 16v ex / alfa romeo 156 2.4 jtd ex / alfa romeo 156sw 2.4 jtd ex / alfa romeo 145 1.9jtd ex/ alfa romeo 166 2.4jtd
Несъм, те или са ударени или са ги продали ненамирам никаде между другото тая ролка е последната липсваща част и остава само сглобяването Ще мина утре хем да видим тоя лагер как да искараме от претискателя
Пицата по италянски пристигна днес, стабилно изглежда.
Да не дойде малко слабичък. Моя е с 6 лъча и при даване на всичката газ от 2300-2400 до 4000 на 6та, започва да се усеща миризмата на предаващ се съединител.
Да не дойде малко слабичък. Моя е с 6 лъча и при даване на всичката газ от 2300-2400 до 4000 на 6та, започва да се усеща миризмата на предаващ се съединител.
Каква кола какъв мотор какви коне? Аз ще съм с двоен претискател като на бате роман 166цата.
А тука кви коне се гонят,че чак двоен притискател,керамики,струва ми се че ще сменяш денферни маховици в несвяст,освен ако не си решил и там нещо да тунинговаш
А тука кви коне се гонят,че чак двоен притискател,керамики,струва ми се че ще сменяш денферни маховици в несвяст,освен ако не си решил и там нещо да тунинговаш
Да не дойде малко слабичък. Моя е с 6 лъча и при даване на всичката газ от 2300-2400 до 4000 на 6та, започва да се усеща миризмата на предаващ се съединител.
2.4 JTD хибридно gt2256 надув 2.3 1800 бара в рейла
да се включа и аз за съединителите, че е малка мистерия там
... ами нормално е да плъзва съединителя при този сетъп, около 550 Нм трябва да има на мотора а сток притискателят с релефните пера на диафрагмата държи малко над 400Нм а металокерамиката в този случай добавя още около 50Нм и капацитета на съединителя става 450-тина Нм, а над тях почва да буксува което не е добре, защото плочките се износват много бързо а и копаят маховика и притискателя доста.
да се включа и аз за съединителите, че е малка мистерия там
... ами нормално е да плъзва съединителя при този сетъп, около 550 Нм трябва да има на мотора а сток притискателят с релефните пера на диафрагмата държи малко над 400Нм а металокерамиката в този случай добавя още около 50Нм и капацитета на съединителя става 450-тина Нм, а над тях почва да буксува което не е добре, защото плочките се износват много бързо а и копаят маховика и притискателя доста.
Ами да ти кажа не приплъзва. Предишния собственик( който ми е вуйчо) я е карал така към 40-50 хиляди и за сега само си понамирисва. За претискателя нищо не знам,но ще разпитам малко.Но все пак колегата да си има едно на ум.
за това се избира да се премине на двудиафрагмен, понеже 500Нм не са по силите на стоковия, а може да се кара и с феродов диск и ще се потегля без притрисанията характерни за керамиката. Някакви притеснения може да има евентуално над 600-700Нм, но те няма да се стигат.
Comment