Известие

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo от 1.9TD100 към 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Изпускателния колектор Гледам е от ТД100, на къде му е дупката за ЕГР ? И какво турбо сложи. Питам, понеже от естетична гледна точка изглежда по добре от колкото този на ЖТД то който като му сложиш тапа и изглежда селско като вдигнеш капака. А искам да махна цялата система

    Comment


    • #17
      Тръбата за ЕГР-а я отрязах и стиснах от пред и я заварих да не диши.
      Garrett 1749 total Garrett 2256

      Comment


      • #18
        The next level Garret 1749
        Garrett 1749 total Garrett 2256

        Comment


        • #19
          Click image for larger version

Name:	062e8c116db1ab7c9f21e99edf79c35e21094b0ddbb5347745f39e20b07ac432.jpg
Views:	1
Size:	90.4 Килобайта
ID:	2344851
          Garrett 1749 total Garrett 2256

          Comment


          • #20
            Garrett GT1749
            https://www.youtube.com/watch?v=Hw00...ature=youtu.be
            Garrett 1749 total Garrett 2256

            Comment


            • #21
              Как имаш прекъсвач ??

              Comment


              • #22
                От софтуера си е така на 4,700
                Garrett 1749 total Garrett 2256

                Comment


                • #23
                  Здравейте! Виждам,че явно никой няма интерес към темата,но аз все пак да си попитам.След смяна на турбото и слагане на друг софтуер съединителя започна да се предава на 3-та и 4та.В момента съм със съединител Лук 220мм. на няма и 1000 км. Да сложа керамика на 220мм или да сложа маховик и съединител от ХГТ 20в? Вие какво ще ме посъветвате?
                  Garrett 1749 total Garrett 2256

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от SOLEX92 Покажи съобщение
                    Здравейте! Виждам,че явно никой няма интерес към темата,но аз все пак да си попитам.След смяна на турбото и слагане на друг софтуер съединителя започна да се предава на 3-та и 4та.В момента съм със съединител Лук 220мм. на няма и 1000 км. Да сложа керамика на 220мм или да сложа маховик и съединител от ХГТ 20в? Вие какво ще ме посъветвате?
                    Според зависи предназначението на автомобила...
                    ако ще се кара градско, а не само уикендите или драг, аз бих избрал варианта с едномасовият маховик. Керамиката не става за джиткане из града... страшно не удобна е.
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • #25
                      На този етап колата ще си е ежедневка.
                      Garrett 1749 total Garrett 2256

                      Comment


                      • #26
                        пусни някое onboard видео да видим как набира печката
                        Now: 156 2.5 V6 24V
                        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                        Comment


                        • #27
                          Сложи си Алфова кутия.
                          Продава се кит с твърд маховик и демпферен съединител!
                          Или демпферен маховик и обикновен съединител!
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #28
                            Ти на кое му казваш алфова кутия? Щото няма такова понятие. Всичко що е излязло т завода с напречен мотор е Фиат и е фиатска разработка. А ако говориш за по-голямата кутия, с висящия диф., ме е толкова проста работата. Ще трябва да смени и полуоски, конзоли за захващане на мотор и скорости към купето, ще трябва да преправи и генерацията. С голямата кутия мотора се вдига с около 2-3 сантима на височина.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #29
                              Алфова кутия викам на такава която се монтира в Алфа 156 която ползва същият двигател като неговият в момента!!!
                              Токова много коли се продават на части, че всичко необходимо ще си го намери за не голяма сума пари!
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                                Алфова кутия викам на такава която се монтира в Алфа 156 която ползва същият двигател като неговият в момента!!!
                                Токова много коли се продават на части, че всичко необходимо ще си го намери за не голяма сума пари!

                                ОК, знам, че на тая кутия и казваш Алфова, но това е доработена кутия от Фиат Крома от 85-та година.
                                Иначе е ясно, че части има, обаче е важно да знае, че не става нищо съвсем директно, трябва да си ги набави тия части и да знае реално какво още му трябва освен самата кутия.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X