Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно подсилване на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
    Аман от мухльовци в тоя убит от бой форум,дето се мислят за много умни,за големите разбирачи и се правят на кои е по по най и кой е по интересен,по голямо майсторче(тунингист),маперче,пилотче и пточие.... Типично по 'БЪЛГАРСКИ'....
    Момчето е задало съвсем нормален и елементарен въпрос,как да си дигне конете на колата още съвсем МАЛКО,не иска да я прави 1000 коня!!
    По темата на колегата:
    Колега правиш даун пайп и права тръба до отзад
    Затапваш ЕГР-а отвсякъде и софтуерно също
    За предпочитане е да сложиш челен интеркулер
    И не на последно място силен ремап
    Успех в начинанието от мен
    И какво ще постигне според теб ? 200 коня ли с фабричното турбо, или ще дигне някакви коне в cобствените му представи. Освен това с такова крайно изказване се очаква да си някякъв корифей в тунинг средите, а аз поне не съм чувал да си такъв. Също така дай параметри за "силен ремап" да видим какво означава тоя технически термин.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #32
      аз мога да дам да демонстрирам доказано

      Comment


      • #33
        не съм никакъв корифеи ,карам стокови коли,силен ремап значи 50 коня горница,не са ли достижими 200 коня за 1,9 мжет мотора с оригиналното турбо?
        AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
        AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
        sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
          не съм никакъв корифеи ,карам стокови коли,силен ремап значи 50 коня горница
          А сега ни сподели кой е тоя мапер де ше дигне 50 коня на фабрична турбина на 1.9 и естествено няма да се взриви почти веднага ?
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #35
            Почти всеки разбиращ от работата си
            AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
            AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
            sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
              Почти всеки разбиращ от работата си
              Благодаря за отговора, аз се предавам.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #37
                AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Aз момчета не разбирам много от чипове,ма си мисля,че щом делтата е заводски с туинтурбо,и не е присадено от незнаен пустиняк ,а си е сложено,от завода от инженери хора,софта и е е писан от някой гигант,а не от бай мапер в некои гараж,и е 190 коня ,то 150 коня на алфа има нужда от едно дискретно мапване 20 коня,и пеи сърце,всичко друго,е вятър работа,като и дадеш 2 пъти газ и ще се строши,та Чистача има право,козата си сака пръч,а немога да разбера и колегата какво иска повече да засилва,150 си върви много добре без да я пипаш
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment


                  • #39
                    АР 156 1.9 140hp. Ремап правен в доста известна фирма в варна, на дино. Без никакви пушаци 170hp и +80nm на двигателя. С изнасилване предполагам още 10тина коня. Колата е без катализатори и гарнета и с затамен ЕГР, софтуерно и хардуерно. Всеки да си преценя.
                    sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                      Aз момчета не разбирам много от чипове,ма си мисля,че щом делтата е заводски с туинтурбо,и не е присадено от незнаен пустиняк ,а си е сложено,от завода от инженери хора,софта и е е писан от някой гигант,а не от бай мапер в некои гараж,и е 190 коня ,то 150 коня на алфа има нужда от едно дискретно мапване 20 коня,и пеи сърце,всичко друго,е вятър работа,като и дадеш 2 пъти газ и ще се строши,та Чистача има право,козата си сака пръч,а немога да разбера и колегата какво иска повече да засилва,150 си върви много добре без да я пипаш
                      надявам се да не си мислите ,че мотора на делтата е същият като на тези с едното турбо
                      мотора на делтата е с друга степен на сгъстяване

                      ---------- Post added at 14:53 ---------- Previous post was at 14:49 ----------

                      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                      Aз момчета не разбирам много от чипове,ма си мисля,че щом делтата е заводски с туинтурбо,и не е присадено от незнаен пустиняк ,а си е сложено,от завода от инженери хора,софта и е е писан от някой гигант,а не от бай мапер в некои гараж,и е 190 коня ,то 150 коня на алфа има нужда от едно дискретно мапване 20 коня,и пеи сърце,всичко друго,е вятър работа,като и дадеш 2 пъти газ и ще се строши,та Чистача има право,козата си сака пръч,а немога да разбера и колегата какво иска повече да засилва,150 си върви много добре без да я пипаш
                      Първоначално публикувано от Marchoni Покажи съобщение
                      АР 156 1.9 140hp. Ремап правен в доста известна фирма в варна, на дино. Без никакви пушаци 170hp и +80nm на двигателя. С изнасилване предполагам още 10тина коня. Колата е без катализатори и гарнета и с затамен ЕГР, софтуерно и хардуерно. Всеки да си преценя.

                      а на тази извесна Варненска фирма сме и виждали ремапа
                      наш колега от форума ЗМЕЯ си доиде от варна с 230 коня дино на 147 и нещеш ли ВАСИЛ ПЕТРОВ с 218 коня ма софииски го дере с 2 автовоза
                      alfa GT q4 GTB 2268 VKLR Black Line
                      alfa GT selespeed Edizione sportiva
                      alfa GT 1.9jtd
                      lancia tesis 2.0 20v turbo
                      alfa brera 2.4 jtdm
                      Audi A4 cabriolet
                      VW Beetle cabriolet 1.8 turbo 300+++
                      sigpic
                      bySpaghetti PerformanceGarage

                      Comment


                      • #41
                        Всеки си има различно виждане и мнение!

                        В Крайна сметка Като затапя Егр хардуерно,Махна катализаора и сложа Downpipe(60мм??) колата ще се стресне още и ще тръгне малко повече??

                        Comment


                        • #42
                          а на тази извесна Варненска фирма сме и виждали ремапа
                          наш колега от форума ЗМЕЯ си доиде от варна с 230 коня дино на 147 и нещеш ли ВАСИЛ ПЕТРОВ с 218 коня ма софииски го дере с 2 автовоза[/QUOTE]

                          Не им правя реклама колега, просто само с ремап не ми се вярва да стигне 200кс. и колата да е надеждна.

                          ---------- Post added at 15:32 ---------- Previous post was at 15:30 ----------

                          Първоначално публикувано от vankichaaaa Покажи съобщение
                          Всеки си има различно виждане и мнение!

                          В Крайна сметка Като затапя Егр хардуерно,Махна катализаора и сложа Downpipe(60мм??) колата ще се стресне още и ще тръгне малко повече??

                          Със сигурност ще се стресне и ще го усетиш. Аз само като махнах гърнетата преди ремапа се усети.
                          sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                          Comment


                          • #43
                            [QUOTE=alfa20;1404963]надявам се да не си мислите ,че мотора на делтата е същият като на тези с едното турбо
                            мотора на делтата е с друга степен на сгъстяване[COLOR="Silver"]

                            Ясно е колега ,пак подчертавам,че хора с дипломи са работили ,а не на слука,после дино една бележка ,и вече нямаш кола.

                            Нали знаете как се става механик,или мапер,или тунер,в бг,трее един лаптоп,за 100 лева,3 китаиски кабела,една ламарина,боядисана с баданарката с бяла боя,и един шаблон от картон,АВТО УСЛУГИ,и вече си професионалист.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от alfa20 Покажи съобщение

                              а на тази извесна Варненска фирма сме и виждали ремапа
                              наш колега от форума ЗМЕЯ си доиде от варна с 230 коня дино на 147 и нещеш ли ВАСИЛ ПЕТРОВ с 218 коня ма софииски го дере с 2 автовоза
                              Ехехех това ми хареса Вика дра го с 2 тира хахах

                              Коньиете мьи са много по-добри от коньиете тьи
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                                Аман от мухльовци в тоя убит от бой форум,дето се мислят за много умни,за големите разбирачи и се правят на кои е по по най и кой е по интересен,по голямо майсторче(тунингист),маперче,пилотче и пточие.... Типично по 'БЪЛГАРСКИ'....
                                Момчето е задало съвсем нормален и елементарен въпрос,как да си дигне конете на колата още съвсем МАЛКО,не иска да я прави 1000 коня!!
                                По темата на колегата:
                                Колега правиш даун пайп и права тръба до отзад
                                Затапваш ЕГР-а отвсякъде и софтуерно също
                                За предпочитане е да сложиш челен интеркулер
                                И не на последно място силен ремап
                                Успех в начинанието от мен
                                Само да не е силен като моя ,всиките тея работи ги имам че и от горе, вчера сменях двигател и след 30 мин тръгвам към БГ да го разработя!
                                Не казвам че ремапът е виновен но така се получи
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X