Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко раздвижване на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
    Както и факта че JTD без чип е същата работа като TS-ка.
    Няма как 115 коня да са като 155.
    Нито пък 145 може да вървят като 155.
    Особено с тази разлика в теглото.

    Иначе в сайта на oemotorsport има дино графика на 150 коньова 156ца сток. Преди чипа 146 коня, след - над 150.

    Без баланс валове и катализатор, с по-свободен интейк и ако всичко е изправно, числата със сигурност ще са по - големи
    Ще ви кажа след някой месец.

    А и колата е седан от първите - най леката възможна 156ца
    156 2.0TS

    Comment


    • Пич,кажи на колко години си, ама честно?
      Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

      Comment


      • На 15, снимал съм колата на комшията и фантазирам.

        Сериозно - имам над 40 000км преди алфата. По 10к на година.
        156 2.0TS

        Comment


        • Значи си на 22!
          Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

          Comment


          • Браво, можеш да смяташ.
            Нещо по темата ще кажеш ли, или ще продължиш с въпросите от лексикона?
            182см съм и любим цвят ми е синьо
            156 2.0TS

            Comment


            • 1-во: Темата ти не е за тук,защото аз проект не виждам.2-ро:Много хора се опитаха да ти спестят пари и нерви.3-то Ако го вадиш толкова голям,единснтвения оправдан ъпгрейд за този мотор е турбиниране,но поради факта че ти е още малък мисля че само си чешеш езика,и темата ти е за общи приказки,защото под тема аз разбирам -проект,какъвто липсва в случая.
              Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

              Comment


              • Не я чети като ти пречи.
                На мен ми е полезна. : )
                Специално заради теб ще се снимам как търкам маховик със шкурка, за да запишем темата като Проект.
                156 2.0TS

                Comment


                • Не знам за Вас хора ама аз като тръгна с моя Туин Спарк на дълъг път и гледам само да поддържам 140-160 км/ч на 5-та, защото така или иначе работи доста натоварено по мое мнение с около 4500 оборота при 160 ако не греша (за 1.8 тс), пък като им знаем славата на тея мотори, колко добро омасляване имат...

                  Та или надежност, или "раздвижване".

                  За двете се иска голям обем мотор!

                  Comment


                  • Така е.
                    То и аз не карам с 300.
                    До 140 е идеално. Нагоре гори много и е незаконно.

                    А "раздвижването", което аз планирам засега (без бал.валове, с V6 интейк и с чип) не е с цел максимална скорост или супер ускорение.
                    Целта е да стане мотора по-приятен за каране с малко по-широк работен диапазон за по-лесно изпреварване и леко по-риспонсив.

                    И като страничен ефект по-скоро ще повиши надеждността, защото премахваме един ремък за късане, а и ремапа подобрява смесите...

                    Колегите успешно ме отказаха от по-сериозни намеси, като спортни валове и шлайфове по главата защото:
                    а) са нерентабилни
                    б) вече не можеш да се надяваш на колата
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • Бе ще направиш работата.
                      Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                      Comment


                      • Значи аз само едно не разбрах, защо искаш да набуташ 2к в "тюнинги" с незнайна развръзка и същевременно да спестиш 100 кинта от нови ролки и водна помпа?


                        Comment


                        • Не съм казал че ще пестя от нищо.
                          Ако щях да пестя нямаше да си сложа оригинален съединител, помпи и течности.



                          Просто питах в съответната тема, кога какво трябва да се сменя и дали изобщо трябва.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • Абе,оставете човека на мира,ще пробва това-онова,всеки е минал от там.Не бива и да му се втълпява идеята,че дизела върви много,а не че щото е евтино.И малките деца вече не се хващат,щото виждат,че на който му стиска дизел не иска.Поздрави и весели празници!
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                            Comment


                            • Някой за тази вечер с 2.0 ТС или 115 жтд в София да сверя колко коня съм съживил на моя мъртвец?
                              Now: 156 2.5 V6 24V
                              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                              Comment


                              • ОК бе пичове, до момента никой не написа как да си направя 2.0ТС-ката 300 коня за скромната сума от 68,62 лв. Сумата я събирам вече повече от десетилетие от връщане на кофички от кисело мляко и от крадени празни трилитрови буркани от Царска туршия. Ходих в ДетМаг да питам за тюнинг ъпгрейд китове, но казаха че не очаквали доставки до нова година, били Made in Lesoto, а там сега завалял сняг, който се натрупал върху покрива на цеха и палмовите листа не издържали на натоварването от 250 lb/inch2. Оказа се, че трябва да се справям сам, поради тоталната липса на подкрепа. За целта какво направих (дано да съм полезен на някого). Съставих проект, щот' съм проектант по призвание (да-а-а, в любимият ми музикален жанр всички правят проекти, абе сериозни хора...), обаче подразбрах че не съм Project Manager Professional (PMP) и набързо изядох с кориците учебника на Project Management Institute. Та явих се на изпит, положих го успешно и с тапията в ръка се прибрах в Храма на проектантите - мазето на кооперацията. Взех един плик от пълнозърнест хляб, поставих сертификата, обадих се на комшийката Кака Цура, която има водоиместимост 10000 бруторегистър тона, тя седна върху него за 1 минута и сертификатът се ламинира. След това от верният Респром зазвучаха тържествено фанфари, сертификатът вече беше залепен на стената с декстриново лепило РИЛА от 0.20 лв. / тубичката. Инсталирах си на домашния ПК НЕДОПРАВЕЦ 16 един Microsoft Project Server, а клиентската част беше една електронна игра CASIO (купена от Кореком за 12USD), онази оранжевата, с жирафа и маймунките, комуникацията се осъществяваше с електро-акустичен преобразувател.
                                Зоркият ми поглед се фокусира върху една прахосмукачка РАКЕТА, която се оказа, че може да послужи за турбина. Но срещнах първото затруднение, което беше на път да ме разубеди, но не успя, разбира се, оказа се, че тя е на 220 волта променлив ток, а ел. инсталацията на алфата е 12 волта прав ток. Сега пред мен стоеше дилемата: макара с безкрайно дълъг кабел или инвертор 12V DC - 220V AC. Варианта с макарата отпадна, защото мангустите можели да си наберът бакър и по този начин да се окажа в безизходно положение някъде. Спрях се на варианта с инвертора. Но понеже не отбирам от тоци и напрежения се наложи да драсна един мейл на Брайън Джонсън от AC/DC, с който да го помоля да ми бъде научен консултант. Човекът прие поканата на драго сърце и ме попита каква мощност се търси на изхода на инвертора. Аз разбира се нямах идея, но се сетих, че наскоро слушах Fast As A Shark на западногерманската хеви метъл банда Accept, което моментално ме накара да се обадя на Udo Dirkschneider, казах си, че щом е успял да стане бърз като акула, значи знае каква мощност е необходима на изхода. Та звъннах му и човекът откликна черезвичайно и радушно, тайната се криеше в един пентод 6П3С, вграждан в радиолокационните станции на ГДР по времето на Ерих Хонекер. Криво-ляво сглобих инвертора и го свързах на белисимата. Но отново греда!!! Оказа се, че алтернатора не може да смогне на консумацията на инвертора. Наложи се да почерпя знание от филиала на Факултет по Електрически Машини и Апарати в столичния квартал Факултета. Там проф. чл. кор. дтн. инж. Асен Асанов Асенчов ме светна как да стане коректно свързването на бакъра в статорната намотка на алтернатора така, че да се извлече максимума, а оттам се замислих за това колко голяма е разликата между теорията и практиката и как се разкриват огромни перспективи пред завидния му талант.
                                Така с малко чужда помощ осигурих захранването на турбокомпресора, но сега следваше по-трудната част - намиране на място за турбината в коша, свързване и управление. Реших, че най-подходящото място за поставяне на турбината е на мястото на кутията с въздушния филтър - така и така няма смисъл от два филтъра един след друг. Да, правилно сте прочели, в РАКЕТА-та има филтърна торбичка, която създава допълнително въздушно съпротивление, когато е свързана последователно на кутията с въздушен филтър, а освен това допринася за увеличаване на турбо-лаг-а. Затова речено-сторено, за около 3,5 минути турбото си беше на мястото.

                                Край на Първа част, to be continued, or no to be?
                                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                                Comment

                                Working...
                                X