Здравейте колеги,една муха ми бръмчи в главата.На моята 156-ца да сложа челен кулер.Та въпросите са ми ще има ли някаква разлика във вървенето,как седи въпроса със въздуховодете от турбината към кулера,не се ли получават много чупки.На какво фи трябва да са тръбите,задължително ли е да са алуминиеви.Как да направя изпусквателния клапан по шумен без да махам гърнета.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Челен кулер за 156 жтд
Collapse
X
-
Здравей колега, поставянето на челен кулър има смисъл, когато колата е ремапната и е увеличена мощността, ако не е ремапната няма смисъл. С други думи, когато се ремапне един мотор се увеличава налягането на турбината, от там респективно поради по-високото налягане на въздуха оше повече се повишава неговата температура. Идеята на челния кулър е да намали повишената след ремапа температура на въздуха, защото стоковия кулър не е изчислен за подобни интервенции. Иначе за шумотевицата има т. нар. Blow-off клапан.Last edited by dansguardian; d.m.y г., 20:16.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
-
Зависи каква мощност търсиш и колко агресивен да е този ремап. Безболезнен ремап на JTD 115 коня е с около 35 коня отгоре, демек ще стане около 150 коня (което те съветвам да направиш, за да си нямаш главоболия), иначе при ремап на 136 или 140 коньовите мотори можеш спокойно да надуеш до около 170 коня. Трябва освен това да се сменят всички турбо пътища с алуминиеви тръби, да се затапи EGR клапана и горе при всмукателния колектор, и долу при изпускателния. Смяна на MAП сензора за малко надуване няма смисъл, както и по-дебитни дюзи, както и горивна помпа. Съединителя ще замине по-бързо, но при последващата му смяна ще сложиш услиена версия. За мощност, по-висока тази, която съм упоменал трябва вече да се смени и турбината.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
блов оф се слага само при турбо бензините служи да разтовари излищното налягане при затваряне на дросел клапата,а колкото до дизела при разтоварване ще излезне всичкия въздух и докато се напълни системата ще има много голям турбо лаг с риск за турбината. Има електронни блоф оф клапаниза дизел който само имат звуков ефект. А иначе слагаш права тръба от турбото до края и ако колата ти е с променлива геометрия ще се чува турброто как разтоварва и ефекта наподобява блоу оф.. А колкото до въпроса с кулъра ефекта се усеща най-вече през лятото когато е по-горещо времето.. моята 147ица е с челен кулър и турбо от 2.4 2256 ефета е лол
Comment
Comment