Известие

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на двубутално брембо?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Монтаж на двубутално брембо?!

    Здравейте, колеги!
    Имам комплект апарати, двубутално брембо, от заден мост на Мерцедес 2,7цди. И понеже има вече доста алфи с брембо апарати, както заводски, така и тунинг преработки искам да се допитам до вас, за идея и съвет предвид опита ви със спирачната система на брембо.
    Та на мерцедеса предвидените дискове са с дебелина от 12-15 мм! Възможно ли е тези апарати да работят безпроблемно с дискове, с дебелина 8- 9 мм ... ? Диска също е за задна ос.

    Това е брембото и диска с който съм в момента:
    Attached Files
    иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
    http://www.keepfighting.ms

  • #2
    Така директно няма кой да ти каже, просто трябва да видиш при натиснато положение дали няма опасност на излязат буталцата.....
    Другия по трудоемък но сигурен вариант е от стари накладки да подложиш металната пластина от двата края на накладката.....тва само при положение че позволява ситуацията, виждал съм да може, виждал съм и да не може......маха се старото феродо и така......
    На какво ще се слагат и от коя страна?
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Мда и аз мислих за подложки, но те трябва задължително да се заварят! Защото в един момент може да се извъртят!
      Не че няма да се следят отговорно, но все пак!

      Ми с риск, да не ми обърнете внимание ... на пежо 207, на заден мост, като основна спирачна система. За паркинг спирачка си мисля за нещо, като на снимката, всъщност това е и идята ми. Паркинг апарата най-вероятно, със сигурност няма да е от тази марка, поне не и нов ... .
      За преден мост, най вероятно ще е четири бутално брембо: предно от пежо 406 купе, задни от порше боксер или алфови 166-ки. Но предните мисля, по лесно ще напасна. Пак с монтажна планка, разбира се!
      Attached Files
      иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
      http://www.keepfighting.ms

      Comment


      • #4
        Ако подложката е с същата форма като тази на накладката няма да има проблем.....карал съм така за кратко и по принуда на предни апарати......разбира се има условности който може да не позволят такова позициониране отзад, но както казах трябва да се мери.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Със сигурност ще се мери и прецизира всичко.
          Имате ли представа от къде може да се видят, свалят технически чертежи на спирачни апарати брембо? Pdf, dwg или друго, дори като картинка, просто да не е само рисунка, а сериозен чертеж.
          иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
          http://www.keepfighting.ms

          Comment


          • #6
            Каква ти е крайната цел? Да ги монтираш на предна или на задна ос?
            Ако ще са за задна ос, ще останеш без ръчна спирачка, която пък я търсят на ГТП.
            Щом имаш апаратите, търсиш или дискове за твоята главина, които ще са със съответната дебелина, пасваща на спирачния апарат или търсиш дискове, които и те с преправяне ще станат на главината на колата. След това вече мериш как да се монтира апарата.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Монтажа ще е на задна ос!!!
              И да абсолютно прав си, че оставам без ръчна, но вече почти съм готов с идята. Търся точен чертеж. На картинката по-долу:

              За предна, се оглеждам за апарати от 166-ца или е38, като вторият вариант е по-евтин! И за двата апарата ще се правят планки, но важното е, че работят с 28мм дискове, като от пежо имам вариант на 305мм диаметър. Разбира се може и други, но ще трябва разпробиване и баланс, и раотата отива твърде скъпа. Но като цяло предните сега не ги мисля, защото за тях има готово решение.

              п.п. най странното е, че апарати като твоите Furious 155, са по-евтини от брембо монтирано ори на пежо ...

              едит_01: да питам още нещо ... как сте почистили алуминиевите си брембота от старата боя и съответно подготвили за новата, червена
              Attached Files
              Last edited by Jimy; d.m.y г., 13:53.
              иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
              http://www.keepfighting.ms

              Comment


              • #8
                Да се похваля със закупения комплект четири бутално брембо от БМВ-Е38! /200лв/ Следва направа на монтажни планки, като апаратите ще работят с 305/28 мм диск от пежо 406 купе.
                Успях да интерпретирам чертежите на механичният, паркинг апарат от снимките по-горе! Необходимо е само измисляне на затягащият механизъм и оразмеряване спрямо спирачният диск и накладки, които ще се ползват. Прототипа на механичният, паркинг апарат е на брембо, така че вероятно такива ще бъдат и накладките. Понеже апарата е съставен от няколко елемента и според дебелината на спирачният диск, ще се наложи добавянето или премахването на определен брой от вътрешният елемент - планка 02.

                п.п. ако някой иска мога да му изпратя файловете на планките в необходимият му формат, работя с archiCAD
                Attached Files
                иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
                http://www.keepfighting.ms

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Jimy Покажи съобщение
                  Да се похваля със закупения комплект четири бутално брембо от БМВ-Е38! /200лв/ Следва направа на монтажни планки, като апаратите ще работят с 305/28 мм диск от пежо 406 купе.
                  Успях да интерпретирам чертежите на механичният, паркинг апарат от снимките по-горе! Необходимо е само измисляне на затягащият механизъм и оразмеряване спрямо спирачният диск и накладки, които ще се ползват. Прототипа на механичният, паркинг апарат е на брембо, така че вероятно такива ще бъдат и накладките. Понеже апарата е съставен от няколко елемента и според дебелината на спирачният диск, ще се наложи добавянето или премахването на определен брой от вътрешният елемент - планка 02.

                  п.п. ако някой иска мога да му изпратя файловете на планките в необходимият му формат, работя с archiCAD
                  Не се учудвай, че това Брембо е по-евтино, от монтираното в Алфа 166. Тези апарати са по-нисък клас. Сходни са с апатите във Фиат Купе и Алфа ГТВ. Тези на 166 са с по-голями накладки и повечко триеща площ.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #10
                    Не знам, може би е така както казваш Bobi_33! Но имай предвид, че апаратите на пежо 406 купе 3.0 е 1:1 със този на Фиат Купе 2.0 турбо, но е два пъти по скъп ... !
                    Намерих един много готин справочник за видовете сп.апарати на брембо, като тип и група /семейство/. Даже имат достатъчно ясни и точни чертежи. Описани са и накладките, които работят с тях и с кои типове и групи са съвместими.
                    иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
                    http://www.keepfighting.ms

                    Comment


                    • #11
                      Аз така и сега не разбрах кое къде ще се монтира......брембо отпред, мерцедесови отзад или....?????
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Да точно така! Може би наистина стана объркващо, но идеята ми е следната:
                        1. отпред се монтира четири бутално брембо от БМВ Е38, с дискове от пежо 406 купе - 305/28 мм;
                        2. отзад се поставят двубутално брембо от МЛ 2,7 CDI, като ще се добави механичен, паркинг апарат.

                        Темата я почнах, заради т.2, но така става че се коментират и предните спирачки. Реално за предният мост, единственият проблем ще е майстора, който да ми изработи точните адаптори. По-неясно ми е, като как да "сглобя" задните спирачки.
                        иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
                        http://www.keepfighting.ms

                        Comment


                        • #13
                          На каква кола ще се монтират?
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Автомобила е: пежо 207 1.6 turbo /ТНР 150/, цивилното GTI. Директно впръскване, със 150 кс и 2400-2600 нютона при 1400 об/м, това последното е най-важно за мен! Обаче нещо не ги виждам тези нютони - може би защото, софтуера не е пипан все още.
                            иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
                            http://www.keepfighting.ms

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Jimy Покажи съобщение
                              Не знам, може би е така както казваш Bobi_33! Но имай предвид, че апаратите на пежо 406 купе 3.0 е 1:1 със този на Фиат Купе 2.0 турбо, но е два пъти по скъп ... !
                              Намерих един много готин справочник за видовете сп.апарати на брембо, като тип и група /семейство/. Даже имат достатъчно ясни и точни чертежи. Описани са и накладките, които работят с тях и с кои типове и групи са съвместими.
                              Ами въпросното Брембо на Фиат Купе е много недъгав вариант. Не спира особено добре, защото площта на накладките не е голяма. Но пък е с гаден офсет и с него колата става много капризна на джанти. Брембото от 166 е подобно като във Кросвагон и 159, демек, по-горен клас е. И е по-плитко, с по-големи накладки, има осезаемо по-добро спиране с него.

                              ---------- Post added at 20:40 ---------- Previous post was at 20:36 ----------

                              Първоначално публикувано от Jimy Покажи съобщение
                              Да точно така! Може би наистина стана объркващо, но идеята ми е следната:
                              1. отпред се монтира четири бутално брембо от БМВ Е38, с дискове от пежо 406 купе - 305/28 мм;
                              2. отзад се поставят двубутално брембо от МЛ 2,7 CDI, като ще се добави механичен, паркинг апарат.

                              Темата я почнах, заради т.2, но така става че се коментират и предните спирачки. Реално за предният мост, единственият проблем ще е майстора, който да ми изработи точните адаптори. По-неясно ми е, като как да "сглобя" задните спирачки.
                              Какви са ти междуболтовите разстояния на отворите в шенкела отпред и отзад? И на колко мм болтове се закрепват? Защото примерно Брембото на 166 е със 14 мм болтова на междуболтово разстояние 150 мм. Което го прави удобно за монтаж, преходната планка става лесна за изработка, защото по удобен начин се разминават отворите на Брембото спрямо фабричните шенкели.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment

                              Working...
                              X