Известие

Collapse
No announcement yet.

За едно послушно дете - подарък номер две :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Мерси колеги и аз немога да и се нарадвам, въпреки завишения за в момента разход.

    Ето малко повече информация за колата:
    159 SW 2.4 20V, 200 фабрични коне, с японска автоматична 6-степенна скоростна кутия Q-Tronic.
    Нивото на оборудване е "Exclusive". Има си един куп глезотийки като автоматични чистачки, фарове, автоматична бленда на огледалото, автопилот, ASR, ESP, VDC, навигация с телефон, CD-чейнджър в багажника, датчици за качество на входящия в купето въздух, сензори за запотеност на стъклата, ел. подгрев на купето или антифриза (немога да го разбера още), преден и заден парктроник, кожен салон, шибедах, фабрично затъмнени задни прозорци и маса еърбеци (още не съм ги преброил), хладилна жабка и кой знае какво още пропускам.

    Седалките не са електрически, няма и ксенон, но тези екстри не ми липсват.
    Липсват ми единствено надлъжните рейки на покрива.

    Първи собственик е някой Джозепе от китното градче Бергамо, сгушено в подножието на италианските Алпи. На 80км. северно от Милано и 100км. от швейцарската гранцица, Бергамо може да се каже, че е градче, без типичния "макаронски" манталитет и отношение към колите.
    Фактурата за продажба от Италия към българската автокъща е датирана към края на Ноември. Колата е пусната в нашето Мобиле на 6-ти Декември.

    Предполагам, че колата е поддържана в оторизиран сервиз.
    Има чисто нови биалетки на предното окачване с щампа "Ricambi Originali". Предните и задните накладки и те са чисто нови със същата щампа на тях.
    Филтрите по колата и те бяха оригинални.
    Това ме навежда на мисълта, че или са сменяни в оторизиран сервиз (или никога не са сменяни )
    За съжаление сервизната книжка на колата е чисто нова.
    Диагностиката казва, че за тези километри сервизния интервал е нулиран 6 пъти, а софтуера на ЕКУ-то е променян общо 3, като последния е от лятото на 2011г.
    Впечатление ми направи това, че турбината надува на 1.5 бара. Дали това е нормално налягане или е пипано по чипа не съм много сигурен. Някой по-запознат да каже.
    Last edited by b_angelov; d.m.y г., 13:41.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #47
      СтрАотно, евала
      ЧЕСТИТО!!!

      От тук ли я взе, че ми се струва да съм я виждал по обяви?
      sigpic

      Comment


      • #48
        Мерси, мерси!
        Да, от една сливенска авто къща.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • #49
          Страхотна кола... Така си надува турбината...вс е в норми. Мн да те радва колата...изглежда доста запазена...Честито още веднъж!
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #50
            Чух, че днес си я снимал .
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
              Страхотна кола... Така си надува турбината...вс е в норми.
              Така е, само глупак не би забелязал, че изглежда страхотно
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD

              Comment


              • #52
                Страхотна е ! Много радост да ти носи
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Благодаря! За сега се спрява много добре.
                  Особено много ми харесва нощно време интериора

                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                  Comment

                  Working...
                  X