Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов фен на Алфа Ромео

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нов фен на Алфа Ромео

    Здравейте, фенове на Алфа!
    Съвсем пресен съм във форума, а и в опита си с Алфите. На кратко, тия дни бях тръгнал да обикалям автокъщите за нова кола. Качвах се на опели, на фордове, на какъв ли не дивеч, и не щеш ли се позагледах в една Алфа 156 1,9JDT, със 115 к. дизелов мотор. Ами какво да кажа? Зарибих се по тази кола здраво и в момента е капарирана. Утре я живот и здраве я купувам. Нямах време много много да проучвам конкретно Алфа Ромео за отзиви и положителни/отрицателни страни. Тъй като беше кажи речи любов от пръв поглед, единственото което се погрижих да направя преди покупката бе да я закарам на диагностика, където всичко като цяло си беше в нормите според диагностиците в сервиза - дюзи,турбина и т.н. На каране също много ми допадна - изключително ергономична и пресметната като купе и удобства. А за агресията... думи нямам. Чак се изсмях, като се сетих че час по - рано се балтавих с един дизелов фокус. Колата е 2003 г., със светъл кожен салон, черна,лети джанти, комби, с всички екстри за моделя /Уж!/. Единствената ми забележка, която установих при пробните карания събота и неделя, беше леко ненатрапващо се почукване от време на време в окачването на предно ляво колело. Комби, защото имам бебе и много багаж мъкнем, та точно ми попадна и на нуждите.Надявам се, че не съм сбъркал с избора и ще ми кажете нещо повече за модела като за добре дошъл.

  • #2
    Браво много добър избор,а за портопването това е при всички 156/147,не е болка за умиране един полиуретан за тампони на горнитр носачи и забравяш,аз съм със същия екземпляр и съм много доволен,със здраве да си я караш,и да качиш снимки да я видим!
    Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
    Всички екстри Мултиволан и Калорифер

    Comment


    • #3
      Благодаря за окуражителните думи! Интересува ме горе долу какво включва първоначалната профилактика при закупуването и дали има нещо особено. Например до колкото проучих има два ремъка с ролките, ангренажен и пистов, които потенциално да не кажа задължително се сменят. Маслото още не съм мислил за подходяща марка, а и до момента само бензинови коли съм карал и за дизел не е ставало дума. Предполагам пълния комплект филтри също трябва да се замени. Би се радвал, ако някой сподели колко приблизително излиза като разход тази необходимост в пари. А също и ако има някои признати добри майстори на Алфа в Сливен и региона, също ще се радвам на съвет.

      Comment


      • #4
        http://www.axm-auto.com/index.php

        Честито,нацелил си хубав модел с хубав мотор
        Тук можеш да се ориентираш примерно за цени и части които те интересуват.
        Да и се радваш много и хиляди безаварийни
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #5
          Здравейте отново! Преди да кача снимки, което ще стане след като я измия при връщането на 156-цата от сервиза за обслужване, ще споделя още нещо. Вчера мина регистрацията и ми дадоха номер 0112 като на спешната помощ Второто което е, снощи започна работата по ремъците, при което се оказа, че за смяна е само ангренажа, а пистовия и чарковете му са си съвсем нови, явно наскоро обслужени в Италия. Семерингите също са подменени и от нийде няма наченки да текне масло. Ангренажа си беше почти отишъл, така че днес го монтират, като решихме да сменим и водната помпа. На пръв поглед майстора не откри проблеми по нея, но тъй като стана ясно че явно е оригиналната помпа на колата /намерихме датата на производството й/, предпочетохме да се застраховаме и да я сменим за да не направи някой резил заради изтекъл ресурс. Имам да сменям и една биалета по предницата, другото си е ок. Скоро качвам снимки!

          Comment


          • #6
            Можеше да изчакаш още 1-2 дена и да си вземеш 0156,мен много ме е яд че не съобразих на време и да направя така.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

            Comment


            • #7
              Честито колега, само хубави емоции да ти носи.
              EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
              Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
              Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

              Comment


              • #8
                Здравейте отново, почти година по-късно след покупката ми. Естествено с моята Алфина 156 сме си като дупе и гащи и вече навъртяхме 32 хил. км.
                Три смени на масла... майко мила..
                Какво се случи в миналия епизод? /както се казваше в сериалите/
                След първоначалното обслужване, вклюващо смяна на маслото при покупката, нови филтри и ангренажен ремък с всите му ролки, направих само няколко нещица през това време.
                Първо напукаха ми се и двата въздуховода на турбото, та ги смених с чисто новички.
                Второ, по някое време след около 10 хил км. разхлопаха ми се два от шарнирите, на горен и долен десен носач, а на ляв горен издадоха багажа тампоните. Тук направих грешка, щото си купих три новинки носача от магазините за общо около 260 лв. и труд едно 40 кинта, щото ми дължеше една услуга та значи 300.
                Карах си така безаварийно още едни 7-8 хил. км. и тракането от тук, от там пак почна да се появява, усили се и т.н. Новата диагноза беше тампони на стабилизиращата предна щанга. Точно в тоя момент обаче работата така ме грабна, че нямаше как да отделя и един ден да я правя. Сметнах, че не е опасно за каране и си покарах едно хич да не 10-12 хил. км. с тракаща симфония за ужас на комфорта ми в скъпата ми Алфа. И така до тая седмица.
                Първо на "контролния преглед" който си организирах, се оказа, че по-голямата част от тракането е не от какво да е, а от разбилите се "новинки носачи". Разбити барабар с шарнирите, та и тампоните им.
                Събрах веднага в един колет старите носачи, оригиналните, и ги метнах с колет на един сервиз в Стара Загора. Рециклиране на шарнир и новинки полиуретанови тампончета, барабар с греста. Всичко това за 160 лв. с куриерската услуга на отиване и връщане. Труд 40 лв.
                Една биалетка също беше паднала в жертва на родните пътища, но цената й мечка не бие. Минахме и на тема стабилизиращата щанга. Там имаше изненада. Като разглобихме магарето, и видяхме една интересна картинка. В тампоните на стабилката бяха набити идни доволно големи видии незнайно от кого за да обират луфта и да не трака толкова.
                Айде и комплект полиуретанови тампони за стабилката общо 42 лв. с куриерската.
                И днес Алфинка си я прибрах. Нищо общо с миналото. Останах страшно възхитен. Ни звук, ни гък. Воланът стегнат, реагира до милиметър. Супер!!!

                Та това е!!! С тоя темп до Нова година ще й врътна още едни 10 хил.

                Между другото карам с масло Яко, 5 на 40 пълна синтетика. Струва ми се добре й понася. По мотор и по електроника нищо не съм правил, но и слава богу не се е и налагало.
                Толкова от мен засега. Другата седмица мисля да се захвана и с тампоните на задните щанги, тъй тъй съм я почна....

                Comment


                • #9
                  Евала за ентусиазма и желанието,с които я поддържаш,но така и така си я почнал вземи качи и някоя снимчица да видим и ние това бижу.

                  Поздрави.
                  Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                  Comment


                  • #10
                    Евала колега много ти се кефя и на ентусиазма с който разказваш за алфичката ти .. все така да те слуша и ти и тя да сте живи и здрави. Поздрави
                    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                    Comment

                    Working...
                    X