Известие

Collapse
No announcement yet.

Привет и от мен!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Привет и от мен!

    Здравейте на всички!
    Ето че аз и моето семейство доживяхме да си вземем "нова" кола, макар и втора ръка и с това да кажем довиждане на "варшавския договор" с който се возихме... Майка ми си бе наумила, не и без моя намеса разбира се , че ще си купи Алфа. Бе си харесала точно модела 147 и искаше да е след 2005г за да е с новия фейслифт... След известно чакане - няколко месеца... се сдоби с дългоочакваната алфа....

    Въпросната кола е 2006 година, 1.6 бензин 105 кончета...
    Има забележки разбира се, но се надявам с помощта на този форум и на прияли да успея да помогна в отстраняването им... Такива са например повредения сенник на шофьора, балон на една от гумите, както и предстояща смяна на основните консумативи по колата.

    Не съм сигурен дали мога да ползвам същата тази тема, чиято основна цел е запознаване с останалите алфаджии, за да питам няколко неща, но се надявам да ми простите за грешката ако не е позволено.
    Искам да попитам от къде мога да намеря сенник, за препоръчване два - ляв и десен, за да са с еднакви цветове. Гледах по сайтовете разни алфи на части, но в повечето случаи не продават или нямат сенници... поне тези на които звъннах....
    И още един тъп въпрос - поръчал съм си 4 стоманени джанти и мисля на тях да сложа зимни гуми... бихте ли ми препоръчали марка гуми от която сте доволни... четох какви ли не отзиви както за Bridgestone, така и за други известни и по-малко известни марки.... Искаше ми се да са нови, но при цените които виждам почвам да се чудя... Тази зима няма да се кара много, но за идните ще е добре да сме подготвени.
    И последен въпрос - при цялата тази електроника по тия коли колко е проблемно свалянето на акумулатора - с цел подмяна с нов да речем... ще изисква ли код след това, няма ли да изисква, трябва ли някаква спец. процедура да се спазва(четох някъде че трябвало да се сваля първо масата и после плюса)...
    Благодаря на всички ви и се надявам да си пишем по весели поводи, а не по проблеми

  • #2
    От опит по-добре нова зимна гума нисък/среден клас, от колкото стара висок клас! И винаги е по добре да са 4бр, отколкото само на задвижващите колела! И още по-добре от летни гуми при зимни условия!

    За акумулатора си прав! Откачаш първо (-) после (+), закачаш първо (+) после (-). Последователността, предполагам, е защото развивайки (+) клемата може да допреш до корпус и да дадеш на късо!
    Ако имаш оригинално радио, най-вероятно ще иска код. Ще забрави, показанията на дневния пробег и часовника!
    Sport Wagon 2.0TS|LPG

    Comment

    Working...
    X