Известие

Collapse
No announcement yet.

Бъдещ член

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бъдещ член

    Здравейте колеги,
    казвам се Николай, скоро време ще сменям марката. Спрял съм се на Алфа Ромео .. има няколко модела, които ме грабват 156 и GT. Незнам как е обслужването в сравнение с моята но гледам конкретно 1.9. jtd (150) и 2.4 jtd ( 138 мисля че беше) не съм запознат с кодовете на двигателите и в каква мощност варират 1.9 и 2.4 моторите според годината на производство. Кой от двата мотора е по-надежден какъв е разхода между двата? И кое е за предпочитане Gt или 156?

  • #2
    2.4 може да е 136, 140, 150, 175
    1.9 може да е 105, 110, 115, 140, 150 и 170

    2.4 има хубав звук (за дизел), но и гори повече. Според мен звука не си заслжава 3-4 лева в повече на 100км, затова ти препоръчвам да си вземеш 1.9. 140 или 150 коня, няма голямо значение. 170 са твърде скъпи, иначе са хубави.

    2.4 136 те съветвам да го избягваш. Много стар е вече и почти всички екземпляри са убити от каране, горят ужасно много, тракат им веригите и не вървят.
    175 не е лош, но из форума пишат че му е слаба кутията.
    156 2.0TS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
      И кое е за предпочитане Gt или 156?
      Тва е все едно да питаш кое е за предпочитане от BMW 3-ка седан и 3-ка купе
      Двете коли са еднакви, като платформа, окачване и основни компоненти, двигателите които се слагат в тях са еднакви поколения, оборудването им е сходно, дори между 156 и GT и багажното простанство е сходно. Като цяло са 156, 147 и GT са една и съща кола с 3 различни шасита, така че зависи дали ти предпочиташ купе с 2 врати или седан с 4 и коя те кефи повече на вид и като си седнал вътре, другото е все там
      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

      Comment


      • #4
        Не искам да правя реклама, но сега съм с Е класа 4 врати. Колата е огромна (дори комбитата на ауди и бмв малеят до моята) и не е практична за града .. почти 3 години съм в София и вече е изнервящо с парко местата... возията е хубава .. но разхода и поддръжката са леко скъпички. Пък е и стара кола (97-ма година). Твърдо съм решил да е Алфа Ромео много се колебаех между GT и 156 ... сега след като споделихте мнение за 2.4 мотора... твърдо решавам 1.9 (150) ... двоумя се... и двете са красиви на външен вид, но има и друго.... Тъй като съм млад и ме влече музиката.... обема на 156 сякаш е една идея по-голям и това ще влияе на музиката. Но това не е от толкова голямо значение .... благодаря Ви за отделеното време. До октомври месец ще се похваля какво съм взел... въпреки, че за съжаление разполагам с едва 3500 лв... но ще се измисли и нещо за някой друг лев ... незнам как вървят цените (реалната) съобразно със състоянието ... но предполагам че за тези паир ще се намери нещо читаво (или поне евтино ще се оправят бакиите ако е нов внос)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
          Не искам да правя реклама, но сега съм с Е класа 4 врати. Колата е огромна (дори комбитата на ауди и бмв малеят до моята) и не е практична за града .. почти 3 години съм в София и вече е изнервящо с парко местата... возията е хубава .. но разхода и поддръжката са леко скъпички. Пък е и стара кола (97-ма година). Твърдо съм решил да е Алфа Ромео много се колебаех между GT и 156 ... сега след като споделихте мнение за 2.4 мотора... твърдо решавам 1.9 (150) ... двоумя се... и двете са красиви на външен вид, но има и друго.... Тъй като съм млад и ме влече музиката.... обема на 156 сякаш е една идея по-голям и това ще влияе на музиката. Но това не е от толкова голямо значение .... благодаря Ви за отделеното време. До октомври месец ще се похваля какво съм взел... въпреки, че за съжаление разполагам с едва 3500 лв... но ще се измисли и нещо за някой друг лев ... незнам как вървят цените (реалната) съобразно със състоянието ... но предполагам че за тези паир ще се намери нещо читаво (или поне евтино ще се оправят бакиите ако е нов внос)
          Ако бюджета ти е само 3500лв по-добре 156, ГТ за тия пари трудно ще намериш читаво или без забележки. Успех в търсенето и дано случиш!
          Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

          Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
            Не искам да правя реклама, но сега съм с Е класа 4 врати. Колата е огромна (дори комбитата на ауди и бмв малеят до моята) и не е практична за града .. почти 3 години съм в София и вече е изнервящо с парко местата... возията е хубава .. но разхода и поддръжката са леко скъпички. Пък е и стара кола (97-ма година). Твърдо съм решил да е Алфа Ромео много се колебаех между GT и 156 ... сега след като споделихте мнение за 2.4 мотора... твърдо решавам 1.9 (150) ... двоумя се... и двете са красиви на външен вид, но има и друго.... Тъй като съм млад и ме влече музиката.... обема на 156 сякаш е една идея по-голям и това ще влияе на музиката. Но това не е от толкова голямо значение .... благодаря Ви за отделеното време. До октомври месец ще се похваля какво съм взел... въпреки, че за съжаление разполагам с едва 3500 лв... но ще се измисли и нещо за някой друг лев ... незнам как вървят цените (реалната) съобразно със състоянието ... но предполагам че за тези паир ще се намери нещо читаво (или поне евтино ще се оправят бакиите ако е нов внос)
            Проблем с паркоместата... Тогава си купи 147-ца, 156-цата си е големшка.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Ами мой колега кара 156.. като спра до него моята с около 40/50 съм стърчи ... И двете са седани но немеца е прекалил ... Тогава я взех за да се нарадвам на возия и чак сега ми идва акъла да търся компактност икономичност и ниска поддръжка. За 147 четох тук че окачването е скъпо и след зимния сезон има проблеми с тампоните ... Не мога да си позволя всяка година да я вкарвам в бокса и за това питах за 156 и GT ... Иначе се продава едно Gt до централен софийски затвор (нов внос ) за 3800 и все се каня да ида да го видя

              Comment


              • #8
                GT-тата ги гледам от няколко месеца и под 6000 лева свестно няма.
                Дори и тея за 6000 са съмнителни

                Окачването е едно и също на 156, 147 и ГТ. И не е скъпо. Не е и здраво.

                147 не си заслужава според мен. По-скъпи са от 156, а не предлагат нищо повече, даже са по-долен клас.
                За тея пари дето имаш търси 156.
                1.9 115 , 140 или 150 коня.
                Може и бензинова 1.8 / 2.0 с газ - 144 или 155 коня. Като пари излиза по-евтино от дизел.
                156 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
                  Не искам да правя реклама, но сега съм с Е класа 4 врати. Колата е огромна (дори комбитата на ауди и бмв малеят до моята) и не е практична за града .. почти 3 години съм в София и вече е изнервящо с парко местата... возията е хубава .. но разхода и поддръжката са леко скъпички. Пък е и стара кола (97-ма година). Твърдо съм решил да е Алфа Ромео много се колебаех между GT и 156 ... сега след като споделихте мнение за 2.4 мотора... твърдо решавам 1.9 (150) ... двоумя се... и двете са красиви на външен вид, но има и друго.... Тъй като съм млад и ме влече музиката.... обема на 156 сякаш е една идея по-голям и това ще влияе на музиката. Но това не е от толкова голямо значение .... благодаря Ви за отделеното време. До октомври месец ще се похваля какво съм взел... въпреки, че за съжаление разполагам с едва 3500 лв... но ще се измисли и нещо за някой друг лев ... незнам как вървят цените (реалната) съобразно със състоянието ... но предполагам че за тези паир ще се намери нещо читаво (или поне евтино ще се оправят бакиите ако е нов внос)
                  Първоначално публикувано от Niki96 Покажи съобщение
                  Ами мой колега кара 156.. като спра до него моята с около 40/50 съм стърчи ... И двете са седани но немеца е прекалил ... Тогава я взех за да се нарадвам на возия и чак сега ми идва акъла да търся компактност икономичност и ниска поддръжка. За 147 четох тук че окачването е скъпо и след зимния сезон има проблеми с тампоните ... Не мога да си позволя всяка година да я вкарвам в бокса и за това питах за 156 и GT ... Иначе се продава едно Gt до централен софийски затвор (нов внос ) за 3800 и все се каня да ида да го видя

                  Под секрет ще ти кажа, че 147,156 и GT ползват еднакво окачване, така че каквито болежки има 147 ще ги имат и другите два модела, но някой е прекалил като те е излъгал, че всяка зима сменяш тампони и тн. Изобщо не им е толкова слабо окачването на количките, но зависи и как я караш.
                  Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

                  Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

                  Comment


                  • #10
                    По принцип ги карам като крадени ... Буквално .. има нали, пътища по които минавам, съобразявам дупките ... Но няма да сравнявам окачването на мерца с това на алфа .. ще я жаля доста .. а именно заради това искам да си взема още една ... По представителна ... На приятелката бала наближава и тя не че е фенка на Алфите. .. но съм я забелязал че също им е кефи като мен ...

                    Comment


                    • #11
                      За здравината на окачването най-важното е да е с читави амортисьори и пружини и кой е производителя на носачите,мойте карат двайстата си година и освен с гумените втулки други ядове няма, а и аз я карам като за последно,но по гадните пътища тръскането в някъв момент ти идва в повече( тия коли са си с такава возия ) и щеш не щеш връщаш газта.Иначе пък по някой криволичещ път кефа от поведението на колата е наистина голям,просто комфорта е на заден план. И да знаеш това не са маневрени автомобили.Бърза рейка,но с голям радиус на завиване,абе нищо общо с мерца,даже може да се каже ,че са обратното.
                      Last edited by 546; d.m.y г., 22:53.

                      Comment


                      • #12
                        Пределно ми е ясно ... Но алфата ще ми бъде 3-та кола и е време да започна да се грижа не само с качествени масла ... А и с акъл докато карам ... Иначе мерца го обслужвах с носачи на Febi Bilstein може би най добрите(спорна е работата между Фебито и TRW) но при TRW има много ментеливи. Незнам алфата дали ще я обслужвам с оригиналното окачване или с билстейн но трябва да го тествам първо. Иначе филтрите са задължително на Bosch а маслото на Bardahl... И старата и сегашната ги обслужвам с консумативи на тези марки .. и доста тихо работи .. а и съм забелязал горивни и маслени филтри които хем са скъпи хем се разпадат когато ги вадиш
                        Last edited by Niki96; d.m.y г., 23:17.

                        Comment


                        • #13
                          Човеко,аз даже не знам каква марка масло са ми сложили в сервиза,има в съответния раздел изброени доволно много "форумни " или " клубни" сервизи в които хората си бачкат съвсем коректно и са наясно с тези коли много повече отколкото предполагаш,,оставяш я там,обслужват ти я с квото се полага по устав,без излишни набутвации и нямаш грижи.Успех с избора ти желая и дано не попаднеш на някоя тотално занемарена колица с приятен за окото външен вид.
                          Last edited by 546; d.m.y г., 05:07.

                          Comment


                          • #14
                            По принцип е така ... Но е от значение и марката на консумативите .. аз лично предпочитам да ги изгладувам тия 20/30 лева отгоре за дадено нещо отколкото да тръгна на път и колата да влезне в авариен режим или по- лошото ... Да се скапе някъде. Иначе четох за някакъв Румен, той е нещо като поддръжник на вашите Алфи (и не само на алфите) и много го хвалите ... Което си е плюс да знаеш че има на кой да разчиташ

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              2.4 може да е 136, 140, 150, 175
                              1.9 може да е 105, 110, 115, 140, 150 и 170

                              2.4 има хубав звук (за дизел), но и гори повече. Според мен звука не си заслжава 3-4 лева в повече на 100км, затова ти препоръчвам да си вземеш 1.9. 140 или 150 коня, няма голямо значение. 170 са твърде скъпи, иначе са хубави.

                              2.4 136 те съветвам да го избягваш. Много стар е вече и почти всички екземпляри са убити от каране, горят ужасно много, тракат им веригите и не вървят.
                              175 не е лош, но из форума пишат че му е слаба кутията.
                              ))...така и не разбрах, кой вериги им тракат на 2,4...136к.с.....

                              ---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 10:40 ----------

                              Моят съвет е.... най добри са 8- винтила, независимо дали 1.9 или 2.4........разликата е макс 1 литър в разхода.....ако е читава колата...
                              п.п...много ми е интересно някой, който не е карал такава кола да дава мнение.........то затова и Алфата е набедена от кибици, който повтарят като латерна едно и също чуто на мегдана....
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment

                              Working...
                              X