Известие

Collapse
No announcement yet.

Първата ми 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първата ми 155

    Здавейте,

    Намерих една хубава 155 в мобиле (сигурно я знаете от форума, с оранжеви 17ки на О Зи) и реших да я взема. Карал съм преди 155, но не бях сядал в някоя, която така добре да се държи и да се шофира.

    Маслото с гарнитурa и филтри ги смених и двигателя направо мърка, което си е малко странно за туинспарк

    Бая е шумно гърне има за моя вкус и мисля да си сложа обратно оригинална генерация. Джантите също мисля са и големи и чак сега разбирам колко са неравни в София пътищата. Не съм засичал разход, но за сега харчи по-добре от очакваното.

    Всичко си има май като екстри. Доволна машинка е, обаче шумна и бая друса с тея джанти, но пък и стоят страхотно

    Две снимки откакто е в ммен
    http://tusara.snimka.bg/automobiles/155.5124933
    "When driving be aware of the delightful power of what moves under and around you." Lama Ole Nydahl
    Alfa Romeo 75 3.0 V6

  • #2
    Ами честита да ти е колега,ако решиш да продаваш 75та ми се обади
    ALFA ROMEO 75 2.0 ts
    sigpic
    Нещо което работи - не се пипа!

    Comment


    • #3
      75 още не е станала... Аз затова взех тази. Иначе, да, ще ти кажа ако реша да я продам.

      Между другото, този 2.0 туинспарк много икономичен се оказа... Само градко в София, с нормално даване на газ (и понякога влизане в червеното), днес я засякох и даде 10 на 100 (или една идея по малко може да е)
      "When driving be aware of the delightful power of what moves under and around you." Lama Ole Nydahl
      Alfa Romeo 75 3.0 V6

      Comment


      • #4
        Честито и само безаварийни от мен!

        Първоначално публикувано от alfonso_90 Покажи съобщение
        Ами честита да ти е колега,ако решиш да продаваш 75та ми се обади
        Аз се нареждам на опашката за 75цата
        Now: 156 2.5 V6 24V
        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от PetarD Покажи съобщение
          75 още не е станала... Аз затова взех тази. Иначе, да, ще ти кажа ако реша да я продам.

          Между другото, този 2.0 туинспарк много икономичен се оказа... Само градко в София, с нормално даване на газ (и понякога влизане в червеното), днес я засякох и даде 10 на 100 (или една идея по малко може да е)
          Аз сложих на моята 75- 2.0 8 клапана от 155 и наистина разхода е супер Какво имаш за довършване по твоята ?
          ALFA ROMEO 75 2.0 ts
          sigpic
          Нещо което работи - не се пипа!

          Comment


          • #6
            Електрониката по двигателя трябва да се донавърже. После табло, салон, от джантите едната май беше леко крива и общо взето е това от по главните неща. А, също ми трябва една ключалка за врата, защото моите ги изгубхме. Иначе като тръгна да я карам ще излезат още неща сигурно. Генерацията и е доста правена и снаждана и като цяло грозна работа...
            "When driving be aware of the delightful power of what moves under and around you." Lama Ole Nydahl
            Alfa Romeo 75 3.0 V6

            Comment


            • #7
              колата е много гледана беше моя преди 10 години когато я внесох от италия, беше от първи собственик с 3 ключа и тн...много истинска 155ца а и много пари са дадени по нея през годините за обслужане и поддръжка
              честито и безаварийно
              Last edited by PE4E; d.m.y г., 16:54.
              AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
              AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
              sigpic

              Comment


              • #8
                Благодаря! Никак не е перфектна, но си личи че не е изпускана до толкова, че да не си заслужава да се спаси. За тея пари си е ок. Най-важното е, че не е удряна и купето не е криво. Ръждата е на нормалните места около калниците отзад, обаче за това вече налях пари и сега е перфектна, с чисто нови панели около калниците отзад. Двигателят също никога не беше отварян, което e добре и даже има шанс да е на оригинални 200 000 км. Навих се да му правя основен ремонт, защото е имала газ и гореше много масло като я понатисна. Бутала и всичко имаха много нагар по тях. Обаче коляновият вал и гърбиците са перфектни и си казах и без това сме го отворили- ще сменим всичко поне да пази оригиналната компресия. Някакви семеринги на скоростите бяха за смяна също, защото губеше течност. Ремъци, ролки, водна помпа, гарнитури на капака, свещите- всички тея неща също трябваше да се сменят и така...
                Накрая колата ми излиза на парите на една 159 в "перфектно състояние" от Горубляне. Само че от тея 159 не мога да си харесам двигател, който да ми допада и може някой да си помисли, че съм луд, или лъжа, но 155 според мен се кара по-приятно от 159, някак по честна и директна е. А и се усеща по-лека.
                В крайна сметка, резултатът е, че от две Алфи пак нямам такава в движение
                "When driving be aware of the delightful power of what moves under and around you." Lama Ole Nydahl
                Alfa Romeo 75 3.0 V6

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от PetarD Покажи съобщение
                  Благодаря! Никак не е перфектна, но си личи че не е изпускана до толкова, че да не си заслужава да се спаси. За тея пари си е ок. Най-важното е, че не е удряна и купето не е криво. Ръждата е на нормалните места около калниците отзад, обаче за това вече налях пари и сега е перфектна, с чисто нови панели около калниците отзад. Двигателят също никога не беше отварян, което e добре и даже има шанс да е на оригинални 200 000 км. Навих се да му правя основен ремонт, защото е имала газ и гореше много масло като я понатисна. Бутала и всичко имаха много нагар по тях. Обаче коляновият вал и гърбиците са перфектни и си казах и без това сме го отворили- ще сменим всичко поне да пази оригиналната компресия. Някакви семеринги на скоростите бяха за смяна също, защото губеше течност. Ремъци, ролки, водна помпа, гарнитури на капака, свещите- всички тея неща също трябваше да се сменят и така...
                  Накрая колата ми излиза на парите на една 159 в "перфектно състояние" от Горубляне. Само че от тея 159 не мога да си харесам двигател, който да ми допада и може някой да си помисли, че съм луд, или лъжа, но 155 според мен се кара по-приятно от 159, някак по честна и директна е. А и се усеща по-лека.
                  В крайна сметка, резултатът е, че от две Алфи пак нямам такава в движение
                  нормално за кола на тези години да не е перфектна но има база ...тези коли заслужават реставрация и пазене защото са на изчезване
                  Километрите са реални давам гаранция за това на 100% Браво за ентусиазма който имаш за колата,почти не останаха хора който да имат желание да възстановяват такива коли
                  Поздрави
                  Петър
                  AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                  AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X