Подгрява се дизела, само че в белите държави, тук НЕ за да се пестят пари. Даже някой скъпи коли имат система за подгряване на дизеловото гориво преди да влезе в горивния филтър.
П.С. В края на крайщата логично е да се продава на литри, тъй зависи от темепературата на въздуха варира коефициента на даденото гориво. Тоест ти искаш да си купиш 1 тон ама всеки път литрите варират зимата излиза, че ще получаваш по-малко, лятото повече, а пък литрите са си постоянна величина без значение от времето и получаваш толкова, колкото си поръчал и съответно по това си преценяваш цената на която ще го продаваш. Иначе друг вариант е да ти го доставят за 1 тон и ти да си го подгряваш, което в БГ ме съмнява да става, а пък и доста шашми могат да ти спретнат доставчиците ако е така, понеже трябва да знаеш на каква температура са товарили говирото и още ...
П.С. В края на крайщата логично е да се продава на литри, тъй зависи от темепературата на въздуха варира коефициента на даденото гориво. Тоест ти искаш да си купиш 1 тон ама всеки път литрите варират зимата излиза, че ще получаваш по-малко, лятото повече, а пък литрите са си постоянна величина без значение от времето и получаваш толкова, колкото си поръчал и съответно по това си преценяваш цената на която ще го продаваш. Иначе друг вариант е да ти го доставят за 1 тон и ти да си го подгряваш, което в БГ ме съмнява да става, а пък и доста шашми могат да ти спретнат доставчиците ако е така, понеже трябва да знаеш на каква температура са товарили говирото и още ...
Comment