Известие

Collapse
No announcement yet.

Opel Zafira

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Opel Zafira

    Привет колеги,

    Мисля да купя такъв Опел, но не знам за какво да следя, какъв двигател да избера, дали имаме колеги от форума които са имали такава и могат да ми дадът акъл? Говорим за стария примерно 2002година. Форумът на Опел не бе много от помощ.

    Мерси,
    Гриша

    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

  • #2
    Ще се връщаш назад във времето с Опела, но все пак си има предимствата гоУЕмото комби. Относно мотора, ако говорим за Зафира Б, то само 1.9тдци (1.9мултиджет фиатов здрав мотор). Добре познатите болежки, дпф, егр, евентуално вихрови клапи (ако има че не съм чел подробно).
    Ако говорим за Зафира А, там всичко е куцо и сакато, по-добре бензин/метан, тъй тъй няма да върви, поне да е икономично. Наскоро разпърках една 2.2 дизел, чат пат се стряска, ама то и коша не е малък, пък и не е кола за гонки, колкото да изпревариш прилично някой камьон когато е натоварено движението. Като цяло биваше.

    Пс Форума на Опел е пълна скръб. Едно време имах една Вектра Б, ама кой знае каква помощ не получих по въпросите които питах. Общо взето викаш Неволята там.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Ще се връщаш назад във времето с Опела, но все пак си има предимствата гоУЕмото комби. Относно мотора, ако говорим за Зафира Б, то само 1.9тдци (1.9мултиджет фиатов здрав мотор). Добре познатите болежки, дпф, егр, евентуално вихрови клапи (ако има че не съм чел подробно).
      Ако говорим за Зафира А, там всичко е куцо и сакато, по-добре бензин/метан, тъй тъй няма да върви, поне да е икономично. Наскоро разпърках една 2.2 дизел, чат пат се стряска, ама то и коша не е малък, пък и не е кола за гонки, колкото да изпревариш прилично някой камьон когато е натоварено движението. Като цяло биваше.

      Пс Форума на Опел е пълна скръб. Едно време имах една Вектра Б, ама кой знае каква помощ не получих по въпросите които питах. Общо взето викаш Неволята там.
      Мне аз 59ката няма да я сменям, искам да купя семейно ванче за баща ми и понеже аз ще го поддържам, не ми се иска да взема нещо по-ново и тежко за поддръжка. Него принципно не го бърка дали е спортна колата или мудна ) Та идеята ми беше бензин с газ ама нямам никаква идея за какво да следя, а и както каза ти форума им е пълна скръб..

      Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Обичайното което се гледа при покупка на кола, мотора да работи добре, да не духа от щеката, изгорелите газове да не миришат на масло/бензин, къде отделя съединителя, да работят екстрите (то не че има много ама все пак) и задължително преглед на канал за ръжди.
        1.6 имаха и фабричен метан с малък резервоар и бутилки под задните седялки.
        1.8 става за газифициране, ако е газифицирана вече, обърни внимание дали пали добре, как работи на газ и как на бензин.
        За другите бензинови мотори нямам представа.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
          Обичайното което се гледа при покупка на кола, мотора да работи добре, да не духа от щеката, изгорелите газове да не миришат на масло/бензин, къде отделя съединителя, да работят екстрите (то не че има много ама все пак) и задължително преглед на канал за ръжди.
          1.6 имаха и фабричен метан с малък резервоар и бутилки под задните седялки.
          1.8 става за газифициране, ако е газифицирана вече, обърни внимание дали пали добре, как работи на газ и как на бензин.
          За другите бензинови мотори нямам представа.
          Еее супер си човек, благодаря много!!!!

          Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Личните ми убежденя са, че дизелов Опел се купува, само ако дизела не е на Опел.
            Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
            Alfa Romeo 164 3.0 V6

            Comment


            • #7
              Колега, тук може да отсееш инфо.
              http://forum.opelclub-bg.net/index.p...#1098;т/
              Преди, време се бях засилил да сменям алфонси със Зафира А. Насочих се към 1.8 поради причината, че разхода на по-малките е същия, а газифицирането на 1.8 литровия е лесно и безпроблемно.
              При дизеловите вариантина Зафира А има драми с помпите и е тото дали ще запалиш.
              Зафира Б е друга бира, там за дизелов агрегат бих препоръчал 1.9/120CDTI има ги същия вариант със 150 коня,но при него има вихрови клапи.
              Притеснително е цената на Зафира А. Някоя сравнително запазена бройка спокойно стига до 4к лв. Лично мен това ме спря да сменя алфата със Зафира.

              Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                Колега, тук може да отсееш инфо.
                http://forum.opelclub-bg.net/index.p...#1098;т/
                Преди, време се бях засилил да сменям алфонси със Зафира А. Насочих се към 1.8 поради причината, че разхода на по-малките е същия, а газифицирането на 1.8 литровия е лесно и безпроблемно.
                При дизеловите вариантина Зафира А има драми с помпите и е тото дали ще запалиш.
                Зафира Б е друга бира, там за дизелов агрегат бих препоръчал 1.9/120CDTI има ги същия вариант със 150 коня,но при него има вихрови клапи.
                Притеснително е цената на Зафира А. Някоя сравнително запазена бройка спокойно стига до 4к лв. Лично мен това ме спря да сменя алфата със Зафира.

                Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
                Ами честно казано аз съм се насочил към зафира а, струва ми се ако инвестирам 4 сега и после евтина поддържака и газова уредба, бих могъл да се справя но с зафира б ми се струва, че няма да смогна с 59ката и другата

                Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Чувал съм че всмукателния колектор при Опел се вади без да се разглобява ангренажа, за 150коньовия мотор става дума.
                  Иначе Исузу мотора е пълна скръб, бягай надалеко от това изчадие. Колегите ми имат Астра Ж и Мерива, а шефа има Зафира Б чисто нова купувана с 17цдти (Исузу), таралясници всичките. Карах наскоро Зафирата, половината коне отпускари, пък на 100на хл км реални.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщение
                    Ами честно казано аз съм се насочил към зафира а, струва ми се ако инвестирам 4 сега и после евтина поддържака и газова уредба, бих могъл да се справя но с зафира б ми се струва, че няма да смогна с 59ката и другата

                    Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
                    От изчетеното в интернет пространството, двигател Z18XE който е 1.8/125 конски сили е доста сполучлив и няма проблемите с похапването на масълце.Газта не е проблем за този мотор. Щом имаш бюджет от 4к лв. може и да намериш, добър екземпляр. За окачването няма какво да говорим. Колата е практична.
                    Аз се бях насочил към този мотор, но не ми стигнаха силите и си търкалям откупената 306 с парите от скрапирания алфонси.

                    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
                    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря за съветите колеги.

                      Видях един автомат... За такава стара кола, автомата да го изключвам от списъка, нали?

                      Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        ,
                        Проблема е, че неизвестните са много при автомата. Там нещата са като със всичко останало:
                        -Съм таймс уин, съмтаймс люн.

                        Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #13
                          Ако искаш ван насочисе към Фиат Улисе или производните му. Имам комшия със Зафира и постоянно по нея има проблеми. Обслужването е скъпо, а резултатът плачевен.
                          На жената гальотата е едно Улисе 2.0 8В. Дали Мурждев го прорече, но моторът е чук Много здраво добиче от хубавите времена на Пежо. Окачването е Ситроен. Безктайно дълги амортесьори и вози...ами като Ситроен, ама от старите.Сменил съм му едни носачи, които бяха около 50+лева бройката. Това преди 60 000 км. Обемът му е два пъти по-голям от на Зафирата и не че нашата не е кенеф, но Опелът и за това не става.
                          Съветвам те на там да се загледаш, но не по дизелови или 16В или турбо простотии! Търси с 2.0 8в. Моторът върви добре, без да блести, но и не е рахитичен.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment

                          Working...
                          X