Известие

Collapse
No announcement yet.

Шофьорските курсове и тяхното качество

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Аз случих на много добър инструктор.
    Курсовете ги карах на един Космич - покойник преди 100 години, но още са ми в главата съветите му:

    - Ако десният ти крак не е на газта, мястото му е над спирачката.......Основното ти занимание по време на шофиране трябва да е размишляването над пътната обстановка.......Никога не се предоверявай на предимството си.....
    Тук съм съгласен с тоя дърт русофоб.Това нещо оценяване на пътната обстановка изглежда никой не го споменава на курсистите.Вали гърми мъгла няма кой се сети да намали скоростта или минаваш бясно покрай паркирани коли с новия си китайски ремус с усещането че всички ученички по тротоара са припаднали подмокрени по особатата ти.Поне на новото ни кръгово да си използваш предимството самоуверено си е сигурно посещение на тенекеджия най-малкото.Нещо в манталитета ни и липсата на контрол са в основата на инцидентите.Например, на кръстовището на "Проектантска" поради наличието на полицейска кола непрекъснато, не се минава на червено, жълто и секакви други цветови вариации изключая зеленото. На всяко друго кръстовище червеното е сигнал отчайващо да прелетиш щото повече светофара няма светне зелено.Също иска се минимум 50-годишен стаж зад волана за да се светнеш че дори да ти свети зелено не е неоходимо да навлизаш в кръстовището при положение че изхода е задръстен.Ма друго си е като се навреш/щото е зелено/ и блокираш и тези на които впоследствие им светва зелено.Некъф спицялен куррррс си требе че когато има заграждение и знак не преминавай да съобразиш че не трябва да слизаш и да местиш заграждението, щот изкопа пред теб не е по силите даже за руски танк.После връщането на назаде си е ебало мамата щото зад тебе още двама трима са се набутали и продължават да се набутват и други.Най -добре е по малките часове на нощта щото тогава сам си свидетел на нараненото или унижено его, в зависимост дали си в дупката или даваш назаден.На някои неща инструктора не може те научи ама си требе поне една гънка между ушите.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #32
      С две ръце съм да върнат полигона! Нагледал съм се на маневри, от които страдат брони, калници и врати.
      Дали са 67к.с. или 167к.с. дали са 20г. бараки, важно е ЗВУ-то.

      Едно време, преди да изкараме книжка, баща ми ме води 20,30-пъти на полигона, набиваше ни в главите основните неща от ЗДвП. После като видя, че имаме сиво вещество, даде да караме в квартала самостоятелно. но с хиляди условия. Естествено на полигона веднъж го прегряхме москвича, ама после да видиш как се помага за смяна на гарнитура.

      Моя инструктор не ме пусна в колата преди да му покажа дали съм запознат с основните възли на една кола. Та повечето нямат никаква предварителна подготовка и и дректно ги мятат по колите, ама за месец какво ще научиш...
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • #33
        Блондинка на шоферски курс.Инструкторът и казва да погледне в огледалото за обратно виждане.Тя - що, да не ми е излезнала пъпка?
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment

        Working...
        X