Известие

Collapse
No announcement yet.

До рацерите - не правете така

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от jblmusic
    ..май първо ги избиват тук пред компютъра и после излизат на улицата...
    А някой цял живот не могат да ги избият.. и става още по-зле

    == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от jblmusic
      ..май първо ги избиват тук пред компютъра и после излизат на улицата...
      а трябва да е обратното....навън да го събират и пред компютъра да го изливат... затова си имам волан на ПЦ-то и като реша мога да посасипя чифт задни гуми , но това да се подиграваш с живота си и този на другите на пътя - трябва затвор да има!!!


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #18
        Според мен най реално ще е да идеш на каринтг писта да си платиш и да си излееш яда и комплексите там или пък ако не те задоволи иди на писта Калояново или на Божурище и квото щеш прави ..
        не е насочено конкретно към никого това да отбележа или по точно само към тези с комплексите които са решили да ги избиват по улиците кадето има невинни хора
        sigpic
        punto GT '96

        Comment


        • #19
          Мир на прахта им на тези момчета

          Ако може да се прави какъв то и да било анализ на ситуацията, то водача на БМВ се опита да направи нещо като лосов тест с над 200км/ч...няма нормална кола коята да остане стабилна след подобна маневра.

          В рали състезанията подобна маневра само, че с пъти по-малка скорост се използва за влизане в обратни завой...целта е да се постигне ефекта на камшика (ако може така да се нарече на БГски)...въртиш рязко но леко на едната страна и после завиваш яко на другата (по този начин се създава огромно странично ускорение ...ефекта е невероятен, но и много труден за овладяване особено с нормални коли. От записа виждате, че дори с огромна скорост от над 160км/ч колата направи обратен завой...


          Тук мога да ви дам един съвет, особено на тези на който тъпия инструктор ги е учил да си държат осевата линия на пътя и да си карат по нея.

          Когато карате на извънградски път, особено като наближите хълмче и нямате видимост на колите от другата страна, карайте максимално В ДЯСНО!!!...Защо?

          Представете си отсреща някой изпреварва (естествено в нарушение) не ви вижда, вие него също....в един момент го виждате пред вас и се стряскате....навъртате волана рязко на ляво...колата в над 80% от случеите отива в банкета където малко преди това вие сте почнали да въртите волана на обратната страна в стремежа си до останете на пътното платно, НО вече сте задействали законите на физиката и се получава същия ефект като от злощастната катастрофа...където шанса да ви застигни същата съдба е голям. Дано на никой не му се налагат резки маневри.

          Така, че като сте на изнвъградско, карайте си в крайно дясно или поне централно в лентата, а не по осевата линия, както са ви учили.

          И когато някой ви изпреварва, направето му път, мръднете в дясно....дори да е в нарушение...по добре живи да стигнето от колкото да не го пуснете или засечете и да се избиете.

          Леко и без аварийно на всички.

          Лека им пръст на тези момчета
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #20
            KGB
            Най-важното е да не забравяме какви коли караме и колко добри шофьори сме... внимавайте за всичко около вас, и мислете какво правите !
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #21
              Добрият шофьор не се познава по това какво прави в екстремна ситуация а по това че не я създава ...
              Виж Алфата ...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от KGB
                ...Тук мога да ви дам един съвет, особено на тези на който тъпия инструктор ги е учил да си държат осевата линия на пътя и да си карат по нея.

                Когато карате на извънградски път, особено като наближите хълмче и нямате видимост на колите от другата страна, карайте максимално В ДЯСНО!!!...
                Петко, инструкторът не е толкова тъп, просто идиотите са много и не се вслушват в съветите, които са им дали инструкторите Иначе съм абсолютно съгласен за ситуацията, която описа, даже аз инстинктивно намалям в подобни ситуации, както и като видя бавнодвижещ се насреща камион да излиза от завой - в 40% от случаите зад него има бързак, дето е тръгнал вече да го изпреварва насреща ми
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от odisey
                  Добрият шофьор не се познава по това какво прави в екстремна ситуация а по това че не я създава ...
                  Точно така!
                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #24
                    http://www.rally-club.net/articles/bezop.htm

                    мисля че това е една много хубава книга и ще е полезно за всеки любител на автомобилите да я прочете това е мое мнение де ..
                    Виж Алфата ...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от trustworthy
                      Петко, инструкторът не е толкова тъп, просто идиотите са много и не се вслушват в съветите, които са им дали инструкторите Иначе съм абсолютно съгласен за ситуацията, която описа, даже аз инстинктивно намалям в подобни ситуации, както и като видя бавнодвижещ се насреща камион да излиза от завой - в 40% от случаите зад него има бързак, дето е тръгнал вече да го изпреварва насреща ми
                      За инструкторите не съм съгалсен. Огромна част от тях си нямат и понятие от нормално каране, не знам как им се дават тапии за инстуктор, ама явно си плащат. Това за осевата линия, съм го чувал от огромен брой хора при които съм се возил и като ги попитам защо карат там, отговора винаги е един и същ. Ма тебе инстурктора не те ли е учил, че там трябва да се кара



                      За второто и аз така...може да направиме една тема със съвети за каране.
                      sigpic
                      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                      Comment


                      • #26
                        баси, тая тема със съветите колко време я разискваме да се направи .. наистина мисля, че ще е полезно ...
                        Виж Алфата ...

                        Comment


                        • #27
                          мен за осевата линия не са ме учили, а са ме учили за "отваряне на ъгъла на завоя" при което и най-острият завой не е толкова остър и в най-кривия момент си най-далеч от насрещните и колата е най-стабилна, а не се килва на обратната страна на завиването

                          май наистина има нужда от такъв раздел
                          Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
                          AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

                          Comment


                          • #28
                            Аз съм твърдо "за" да се направи такъв раздел. Като карам из България, виждам толкова много хора, които си нямат и идея как се кара безаопасно, културно и т.н.
                            Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
                            Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
                            Alfa Romeo 90 2.0 '87
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от mim
                              мен за осевата линия не са ме учили, а са ме учили за "отваряне на ъгъла на завоя" при което и най-острият завой не е толкова остър и в най-кривия момент си най-далеч от насрещните и колата е най-стабилна, а не се килва на обратната страна на завиването

                              май наистина има нужда от такъв раздел
                              това е съвсем различно...

                              В този случей завиваш винаги в една посока...
                              sigpic
                              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от KGB
                                Първоначално публикувано от odisey
                                Добрият шофьор не се познава по това какво прави в екстремна ситуация а по това че не я създава ...
                                Точно така!
                                напротив,понякога се изсисква да си много добър шофьор когато се получи екстремна ситуация в която ти нямаш участие

                                Comment

                                Working...
                                X