Известие

Collapse
No announcement yet.

да се похваля с новата си Алфа:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Честито ти возило с здраве да си го караш и да му се радваш
    145 1.6 ТС '97 ех.
    145 1.9 JTD '00
    307 CC 2.0 '04

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Crusader

      Да ти честита, много безаварийни километри!
      Alfa Romeo 155 просто не е автомобил за "средностатистическия" шофьор, а за спортно амбицирани "шпорачи" и маниаци на италианската марка. АЛФА РОМЕО 155 Silverstone

      Comment


      • #48
        Ха!

        Първоначално публикувано от wrc
        Честитутка и от мен бате Валко ,да се слушате взаимно,мммммного да й се кефиш/ то на кюмюр къф кеф ама........ /и най-големия ти проблем да е мястото за паркиране например ,пък аз ще си чакам реда за нещо дето завършва на 9
        Много има да чакаш Скоро 169 няма да се разработва
        Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

        Comment


        • #49
          За сметка на това пък 149 е в напреднал стадий на разработка
          2011 Giulietta MA-ex
          1995 155 1.8 TS 8V
          2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

          Comment


          • #50
            Re: Ха!

            Първоначално публикувано от JORDI
            Първоначално публикувано от wrc
            Честитутка и от мен бате Валко ,да се слушате взаимно,мммммного да й се кефиш/ то на кюмюр къф кеф ама........ /и най-големия ти проблем да е мястото за паркиране например ,пък аз ще си чакам реда за нещо дето завършва на 9
            Много има да чакаш Скоро 169 няма да се разработва
            Айде бе, ти ще кажеш...

            Почти официална информация - ще бъде представена през 2009 г. на автосалона в Женева. Най-вероятно ще се сглобява в заводите на Мазерати - вече се появиха шпионски снимки на 169 именно в двора на Мазерати.

            Alfa Romeo's flagship 169 sedan is anticipations on the Alfa Romeo 169 scheduled to replace the ageing 166 in 2009, but conflicting speculation has suggested that the luxury sedan could be based on either a stretched 159 chassis or on the upcoming Maserati Quattroporte successor. The latest reports coming out of Italy suggest it'll be sharing with the larger trident rather than the smaller Alfa.
            The Fiat Group that dominates the Italian automotive industry has traditionally kept their brands separate, refusing to share most components, let alone platforms, in a bid to keep the marques distinct from each other and steer well clear of the increasingly popular trend of badge engineering. But in recent years, that trend has been reversing even in Turin. Maseratis started sharing components with Ferrari and now with Alfa Romeo, Fiat has been partnering with PSA and Suzuki on new models, and an upcoming Alfa hatchback will be based on the Fiat Punto. So with Maserati still lagging in profitability and Alfa trying to regain its prestige, it's no wonder they've decided to go this route for the upcoming 169 and Quattroporte sedans.
            Together with the thrilling 8C Competizione sports car, the 169 marks Alfa Romeo's return to rear-drive after 15 years of horses pulling from the front.



            The always excellent ItaliaSpeed has published some anticipations on the Alfa Romeo 169. The new Alfa flagship, codename Progetto 941, should be positioned in a higher segment than the current Alfa 166, with the objective of stealing sales from cars such as the Mercedes CLS. The 169 should be one of the centerpieces for Alfa Romeo's returno to the US.
            The Alfa 169 should arrive in 2009, and will not use the Premium platform: it will share the next Maserati Quattroporte platform. Alfa Romeo aficionados are rejoicing for the return of a car with rear wheel drive and transaxle transmission. High torsional rigidity, a balanced weight distribution and RWD should make the marketing playing field a bit more level for Alfa in its assault on big german saloons.

            For Progetto 941, Alfa Romeo and Maserati have jointly developed a transaxle, clearly with the economies of scale related to parts sharing in mind. The two makes are also expected to share a 4-litre V8 Alfa Romeo VM Diesel engine, derived from the modular 3-Litre VM VR630 V6 Diesel unit.

            Fitted with Multiair, this impressive engine will serve as the Diesel option for both Progetto 941 and the Maserati GT Wagon. A Maserati V8 will also be available for Progetto 941.


            The 169 will have dimension similar to those of the CLS: 4,95 meters long, 1,4 meters hight. New gearboxes from Getrag are expected (including a 7 speed dual clutch). Under the hood it's strictly a V6-V8 party: gasoline engines start from the 2.8 V6 (250 hp) and go on to a 3.2 V6 (285 hp) and a 4.3 V8 (400 hp and 500 Nm). The 3.0 V6 turbodiesel should have 275 hp and 620 Nm.
            Prices should start a bit under 50.000 ? for the 2.8, grow to about 50.000 ? for the 3.0 diesel e go up to 75.000 ? for the 4.3 V8. The hypothetic GTA 5.0 V8 (more than 500 hp) should cost about 100.000 ?.


            Vital statistics: Project: Alfa Romeo 941; Platform: Next Generation Quattoporte E/F; Wheelbase: 2.950 mm; External Dimensions (L x W x H): 4.950 mm x 1.900 mm x 1.400 mm

            Debut range (Prices are indications only): 2.8 V6 (250 bhp) ?47,500, or 3.2 V6 (285 bhp) ?50,000; 3.6 V6 (320 bhp) ?55,000 (May be cancelled); 4.3 V8 (400 bhp @ 6300 rpm, 500 Nm) ?75,000; 3.0 V6 Diesel (275 bhp / 620 Nm) ?50,000


            Additional engine range: 4.0 V8 Diesel (380 bhp, 800 Nm) ?75,000 (May be cancelled); GTA 5.0 V8 (515-530 bhp @ 7000 rpm, 600 Nm) ?100,000






            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • #51
              Re: Ха!

              Айде бе, ти ще кажеш...
              Струват ми се две неща:1.Че 2009г. няма да е Алфа 169 и цифрите ще отпаднат, а ще е Рацер! 2.Бат Наско си кара самурайчето и се кефи на икономия и не ми се вярва че ще яхне 180 коня респ.230 щото зоба е скъп , ама само ми се струва може и да си прав
              ОК! Паживьом...Увидем
              Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

              Comment


              • #52
                а честито и безаварийно
                Alfa Romeo 145 1.6TS - бившата
                Audi A4 Avant 1.8T 00'- настоящата

                Comment


                • #53
                  Браво!Браво!Само Алфи да взимаш и да им превърташ километражите
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #54
                    Голяма красавица е!Да ти е честита,много безаварийни километри!Наслаждавай се на звяра!
                    Алфа Ромео 155 1.7 8V T.S'96
                    Hyundai Coupe 1.6i 16V '03-следващата,много скоро
                    Kawasaki ZX9R 154 к.с '01г

                    Имам две фръцли,една италианка и една българка!
                    Всеки сантиметър в теб е секси,метър и деветдесет-жесток си,само тази нощ не стига...

                    Comment


                    • #55
                      Честито!Хубавица е!Скъпо удоволствие....ама за манекенки всеки е готов да бърка по-надълбокичко
                      Alfa 156 1,6 T.S.'99
                      Omega 2.5 TDS '97
                      Alfa 156 2.0 T.S. '97
                      Alfa 146 2.0 T.S. '97

                      Comment


                      • #56
                        Страхотна кола ,а и номера си го бива.
                        sigpic
                        Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
                        BMW E30
                        BMW E36

                        Comment

                        Working...
                        X