Известие

Collapse
No announcement yet.

Италианец подготвя български пилот

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Италианец подготвя български пилот

    Италианец подготвя български пилот
    "ДНЕВНИК" 20/4 - 18:53 ч.

    Джандоменико Басо, шампион на Италия по рали и фирмен пилот на италианския клуб "Прокар", заедно с навигатора си Митя Дота и шеф-механика на екипа Джанпаоло Гори пристигнаха в България по покана на българския отбор "Z&M рали тим", чийто фирмен екипаж Илия Царски и Лазар Тевекелов ще се състезава в българския шампионат с автомобил "ФИАТ пунто абарт супер 1600".


    Първенството се открива тази събота в Костенец със старта на рали "Траянови врати", по време на което Басо, Доти и Гори ще бъдат консултанти на българите. Досега Царски караше само автомобили с четири предавателни колела, което прави по-трудно привикването към поведението на кола с предно предаване.


    Българският пилот, който спечели първия старт от първенството на затворен маршрут миналата неделя в Русе, изрази задоволство от новия си автомобил. "Удивен съм от качествата на колата, чието поведение в завоите е направо фантастично", коментира Царски.
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

  • #2
    много се радвам че един от добрите пилотi в бг ще кара италиянка Определено ще бъде интересен този сезон! Жалко че няма Алфи само в БГ рали шампионата!
    Тази година ще стартира и една делта от Пещера! Ще има интрига
    Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
    ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
    ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

    Comment


    • #3
      Илия Царски стана рекламно лице на - АУТО ИТАЛИЯ - официален вносител на ФИАТ и Ланча за България.

      "Договорът за рекламно лице с Царски е част от нашата стратегия за възраждане имиджа на италианските автомобили в България. Вярвам, че много скоро хората, които са решили да се сдобият с нов автомобил, ще се убедят в качествата и уникалността на италианските автомобили, като вземат предвид историята на ФИАТ, безбройните инженерни иновации, неповторимия италиански дизайн, десетките награди автомобил на годината в Европа и спортните шампионати, които марката ФИАТ безапелационно печели. В тази връзка смятам, че партньорството ни с Илия Царски е идеална комбинация за успех: уникален автомобил с перфектен пилот", каза господин Васил Славов - Изпълнителен директор на АУТО ИТАЛИЯ.

      АУТО ИТАЛИЯ от пет години е представител на италианските марки ФИАТ и Ланча. От миналата година компанията е с нов собственик - Авто Юнион Холдинг.

      Специално за официалното представяне на FIAT Punto Abarth, от Италия пристигна и Джандоменико Басо заедно с навигатора си Митя Дота, за да сподели с Илия Царски тънкости за управлението на спортния звяр FIAT Punto Abarth Rally Super. Басо и Дота са победители в различни европейски и италиански шампионати (победи с FIAT Punto Abarth през 2004 Mille Miglia, челни места в кръгове на рали Alpi Orientali, San Martino di Castrozza и др.). В петък и събота Царски и Басо ще направят демонстрационна тренировка с цел подготовка и спойка с автомобила в базата в Панагюрище.

      Илия Царски е Вицешампион за 2003 г. в националното първенство по рали, печелил е титли в планинския шампионат и първенството на писта от 1997 до 2004 г. "Вярвам, че със съвместната подготовка с официалния пилот на FIAT – Джандоменико Басо, екипът ще се представи успешно на първия кръг от националния шампионат по спортен автомобилизъм", сподели Царски




      Технически характеристики Fiat Punto Abarth Super1600

      Двигател
      4 цилиндъров редови, напречно разположен
      Обем 1579 куб.см.
      Диаметър на цилиндъра и ход на буталото: 82,5 x 74,7 мм
      Степен на сгъстяване: 12,5 : 1
      Газоразпределителен механизъм: два горни разпределителни вала, задвижвани от верига, глава с 4 клапана на цилиндър
      Електронно впръскване на горивото: интегрирана система за впръскване на горивото Marelli MF4, дроселова клапа с диаметър 60 мм
      Максимална мощност: 225 к.с. при 8.900 оборота/мин.
      Максимален въртящ момент: 196 Nm при 6.500 оборота/мин.
      Рама
      Купе: 3 врати с вградена тръбна конструкция rollbar
      Окачване: Предно независимо тип McPherson, задно с винтови пружини и напречна торсионна, амортисьори Ohlins
      Кормилен механизъм: зъбна рейка с електроусилвател
      Спирачки: предни със спирачни апарати Brembo с четири бутала, задни спирачни апарати Brembo с две бутала. Предни вентилирани дискове с диаметър 355 mm за асфалт, 300 mm за макадам. Разпределител на спирачните усилия, управляем от купето
      Трансмисия: секвенциален предавателен механизъм ZF с 6 скорости и задна, самоблокиращ диференциал Hewland, съединител с металокерамичен диск с диаметър 200 мм
      Предаване: предно
      Размери
      Дължина: 3800 мм
      Широчина: 1788 мм
      Междуосие: 2460 мм
      Следа: предна 1600 мм, задна 1580 мм
      Джанти: 7Jx17" (асфалт), 6Jx15" (макадам)
      Гуми: Michelin
      Тегло: 1000 кг.


      Състезания от Спортния календар на БФАС за 2005 г., в които екипът на Царски ще участва.


      ДАТА ПРОЯВА ВАЛИДНО ЗА:
      23-24 април Рали “Траянови врата” Нац. ш-т-1 кр.
      07-08 май Рали ”София” Нац. ш-т-2 кр.
      14-15 май Затворен маршрут ”Кюстендил” Нац. ш-т-2 кр.
      17-18 юни Рали ”Стари столици” Нац. ш-т-3 кр.
      15-17 юли Рали ”България” Евр. ш-т, Нац. ш-т-4 кр.
      05-07 август Рали ”Хеброс” Евр. ш-т, Нац. ш-т-5 кр.
      20-21 август Планинско “Пещера” Нац. ш-т-5 кр.
      02-04 септември Рали ”Сливен” Ев. ш-т, Нац. ш-т-6 кр.
      01-02 октомври Затворен маршрут “София” Нац. ш-т-4 кр.
      '91 Alfa 33 1.3 VL

      Comment


      • #4


        http://clubf1.net/new/novina.php?n=1276

        http://www.giandomenicobasso.it/

        http://www.autopress-bg.com/index.php?cat=6&sub=68
        '91 Alfa 33 1.3 VL

        Comment


        • #5
          Ето го и Punto-то...




          '91 Alfa 33 1.3 VL

          Comment


          • #6
            а за членовете на клуба не може ли да се измислят някакви пропуски за да можем да видим туй чудо на живо

            и в сайта на въпросният пилот пише, но аз като гледам разни снимки задвиждането на ангренажа е с назъбен ремък а не с верига

            а и евала за новата рекламна кампания, днес като се шматках из софия видях реклами само на италянки
            ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


            :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

            Comment


            • #7
              рали “Траянови врати”

              http://www.autopress-bg.com/index.php?cat=6&sub=82
              '91 Alfa 33 1.3 VL

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от hf hpe
                а за членовете на клуба не може ли да се измислят някакви пропуски за да можем да видим туй чудо на живо
                аз вече го видях на живо това чудо даже два пъти ама при скорост около 60км/ч разминах се със камиончето което го караше на съсътезание и след това отново когато се прибираха от него
                ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                Comment

                Working...
                X