Известие

Collapse
No announcement yet.

Каръщина ли бе да я опишеш

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Каръщина ли бе да я опишеш

    Уффф...чудех се вчера дали да се самоубия или да убия някого...
    Онзи ден сложих зимните гуми и вчера минавайки през един спящ полицай и ...дууум...предна дясна гума се пръсна.Някакво парче ръждясъл винкел се беже забол във външния борд и направо я разпра.
    Айде майната му...ясно ще се купува нова.
    Смених я с резервната след като разтоварих целия багажник а там все още си возих летните,и доволен продължих.
    От около 2 месеца ми виеше лагера на дясната главина.Не ми стига че се бях изнервил ами и той още повече забуча.
    По едно време вечерта взе да ми тресе волана и едва я вкарвах колата в пътя.По едно време дори с 20км/ч неможех да я карам.Направо щеше да ми счупи ръцете.Хидравлика въобще неможеше да я удържи.
    Викам "кво станаааа,кажи кво стана"?!
    Слизам и гледам предна лява гума с някакъв невероятен страничен ъгъл-все едно Мерцедес си е свил гумите.А ся де...Каквото и да стане по окачването неможе гумата да се обърне в отрицателен ъгъл,би трябвало да се прибере към амортисьора.
    Запалих една цигара за кураж преди да се оцапам и по едно време гледам че гумата се държи на 1 болт.Направо сърцето ми падна в петите.
    Трите болта бяха паднали за около няма и километър от когато се получи вибрацията във волана.
    А както ви казах в началото не вчера а онзи ден сменях летните със зимни гуми.
    Ма^ка им и гумаджий смотани не са ми завили хубаво болтовете на предно ляво колело и без малко да падне по време на движение...
    Тръгнах да развивам последния останал болт,а той един крив,крив...Ужас.Джантите са ми лети и конуса на леглото на болта така се е надрало и деформирало че незнам...
    Как да е разви се,свалих от другите гуми по един болт и така с по 3 болта на всяко колело се прибрах до нас.Ама преди това още малко сейр-на единия отвор резбата буквално я нямаше...
    Аре па ся днеска обикалям като идиот да търся главина.Цените в моргите варираха между 90 и 120 лева.Направо ми призля.
    Тия луди ли са кви са?НЯма да им дам толкова пари не заради нещо друго ами за това понеже кой нормален човек сменя главини че да им искат такива пари за нещо което ще продадат веднъж на 5 години...
    Сега ще видя да пренарежа по-голяма резба,бегом при някой стругар да ми стръгне един болт и готово ама защо трябва да правя такива акробатични номера.
    Миналата седмица пък някакъв малоумник ми е смачкал задна дясна врата на паркинга пред блока.Колата си има каско ама се побърках от яд че трябва да се занимавам със застрахователи.
    И сега вечерта пък ми свирна и ремъка на генератора.
    Еииййй е това ако не е каръщина пък на.Че и на жената й дойде...
    MB W123 240D
    Alfa 146 2.0 TD

  • #2
    яя

    Колега .. случват се и такива неща .. Господ е българин и сигурно не те обича много хаха базикам се .. горе главата .. не си хаби нервите за колата все ще я оправиш така или иначе си е твоя и си я караш и нямаш избор. Аз понеже съм много суеверен , ако ти се занимава отиди при някой поп да ти я освети така поне ще ти е по леко

    поздрави
    Диети и отслабване
    www.elenkov.net

    Comment


    • #3
      няма се косиш ..
      и аз съм гърмял чисто нова зиман гума в зверска дупка и съм сменял на -5 градуса гума

      Тва с разлхабването на гайките също ми се е случвало неведнъж на алуминиева джанта . Те си ги стягат нормално с пистолет гайките на гумаджйиниците обаче на алумиева джанта е желателно после още да ги притегне с ключ щото алумиевата джанта ги охлабва след известно каране . Пък ако имаш и скретни болтове те се разхлабват за норматив ...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от SFINKS
        няма се косиш ..
        .
        .
        Тва с разлхабването на гайките също ми се е случвало неведнъж на алуминиева джанта . Те си ги стягат нормално с пистолет гайките на гумаджйиниците обаче на алумиева джанта е желателно после още да ги притегне с ключ щото алумиевата джанта ги охлабва след известно каране . Пък ако имаш и скретни болтове те се разхлабват за норматив ...
        Съгласен съм,ама до сега не ми се е разхлабил един болт на тези джанти камо ли три да ми хвръкнат...
        А и винаги аз съм си ги стягал на ръка с ключ....
        MB W123 240D
        Alfa 146 2.0 TD

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от W123
          Първоначално публикувано от SFINKS
          няма се косиш ..
          .
          .
          Тва с разлхабването на гайките също ми се е случвало неведнъж на алуминиева джанта . Те си ги стягат нормално с пистолет гайките на гумаджйиниците обаче на алумиева джанта е желателно после още да ги притегне с ключ щото алумиевата джанта ги охлабва след известно каране . Пък ако имаш и скретни болтове те се разхлабват за норматив ...
          Съгласен съм,ама до сега не ми се е разхлабил един болт на тези джанти камо ли три да ми хвръкнат...
          А и винаги аз съм си ги стягал на ръка с ключ....
          Затова винаги когато някой ти пипа нещо по колата проверявай след него.
          Било то бензинджия да не ти затегне капачката или някой авер да ти види маслото и да не завие капачката докрай или да не вкара щеката докрай...
          Винаги проверявай


          Иначе да ти се развият болтовете то е било бая хлопане и стържене...
          Хубаво че си спрял ами не си карал докато не падне нацяло...
          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от The_Game
            .
            .
            Иначе да ти се развият болтовете то е било бая хлопане и стържене...
            Хубаво че си спрял ами не си карал докато не падне нацяло...
            Бе да ти кажа хич не стърга нищо че и хлопане нямаше,ама за толкова малко разстояние да усетиш как неможеш да удържиш волана си е бая тръпка.

            За това колеги извода е:
            Заставате зад гумаджийте с една щанга в ръката и ако само се усъмните че не са ви стегнали болтовете,веднага бой по китарата че да им дойде акъла !!!
            MB W123 240D
            Alfa 146 2.0 TD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от W123
              Първоначално публикувано от The_Game
              .
              .
              Иначе да ти се развият болтовете то е било бая хлопане и стържене...
              Хубаво че си спрял ами не си карал докато не падне нацяло...
              Бе да ти кажа хич не стърга нищо че и хлопане нямаше,ама за толкова малко разстояние да усетиш как неможеш да удържиш волана си е бая тръпка.

              За това колеги извода е:
              Заставате зад гумаджийте с една щанга в ръката и ако само се усъмните че не са ви стегнали болтовете,веднага бой по китарата че да им дойде акъла !!!
              Абе ти заеби, и като се стегнат прекалено също е голяма беля.

              Веднъж спуках гума на Капата и 2 часа не можах да отвия 3 от болтовете - така ги бяха затегнали с гайковерта, че добре че спря един тираджия и извади един огромен ключ с една 1,50 метра дълга тръба за удължител - двамата скачахме върху тръбата, докато охлабим болтовете.

              Така че - прекалено силно затегнатите болтове също може да те вкарат в приключение. Затова винаги трябва да се затягат на ръка, щото като спукаш гума на пътя наоколо никой няма да извади пневматичен ударен гайковерт.
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #8
                Брат,само последнотео ще се управи бързо.Другите главоболияя направоо.. Думи неам успех,дано всичко го управиш по бързо и да е океу .Колицата,стискам ти палци !
                Луд Съм МаМо пАрИтЕ нЕпоЗнаВаМ...


                EX`146 2.0 TD
                EX`146 2.0 16v TS

                Comment


                • #9
                  Ей това, на твойто му се вика - не стига, че кравата се разгони, ами и на бика му се счупи к....
                  sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pinko
                    Първоначално публикувано от W123
                    Първоначално публикувано от The_Game
                    .
                    .
                    Иначе да ти се развият болтовете то е било бая хлопане и стържене...
                    Хубаво че си спрял ами не си карал докато не падне нацяло...
                    Бе да ти кажа хич не стърга нищо че и хлопане нямаше,ама за толкова малко разстояние да усетиш как неможеш да удържиш волана си е бая тръпка.

                    За това колеги извода е:
                    Заставате зад гумаджийте с една щанга в ръката и ако само се усъмните че не са ви стегнали болтовете,веднага бой по китарата че да им дойде акъла !!!
                    Абе ти заеби, и като се стегнат прекалено също е голяма беля.

                    Веднъж спуках гума на Капата и 2 часа не можах да отвия 3 от болтовете - така ги бяха затегнали с гайковерта, че добре че спря един тираджия и извади един огромен ключ с една 1,50 метра дълга тръба за удължител - двамата скачахме върху тръбата, докато охлабим болтовете.

                    Така че - прекалено силно затегнатите болтове също може да те вкарат в приключение. Затова винаги трябва да се затягат на ръка, щото като спукаш гума на пътя наоколо никой няма да извади пневматичен ударен гайковерт.
                    Прав си аз съм си кривил ключа с така завити болтове... Но ако трябва да избирам предпочитам да не мога да ги развия, отколкото да ми падне гумата по пътя.
                    Lexus IS200

                    Comment


                    • #11
                      Абе лятото ми беше запецнал секретен болт.
                      В един сервиз се опитаха да го развият за да махнат предна дясна гума и нъцки.
                      Секрета леко се повреди.
                      Отивам на гумаджия, пича почва с пистолета съвсем леко леко - не става -очна да увеличава силата - до карй - пак не става.
                      Извади по- голям пистолет за бусове ( както се изрази) и пак почна от минимум до максимум - неееее не ще и това е.
                      Извади пистолет за камиони ( чудовище) и пак почна от минимум - почна да увеличава силата и пак не , накрая вика ми няма да стане така давай на макс и ако се скъса болта или секрета - ще заваряваме.
                      И накрая се счупи секрета а болта не мърда.

                      След това 2 ЧАСА се заваряваха железа от всякъкав калибър ( притесних се че си отидоха джантите ама всичко беше ок) и с 567 клизми болта се разви. 4 пъти късахме железата заварени за болта ( самата заварка към болта удържа) последното беше с диъметър към 2.5- 3 см плътно желязо, е то удържа и се разви проклетия болт.
                      Та такива приключения няма. Разтакова ми се таковата от един шибан болт.
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pr_00f
                        Абе лятото ми беше запецнал секретен болт.
                        В един сервиз се опитаха да го развият за да махнат предна дясна гума и нъцки.
                        Е начи са ти страхотни секретните болтове - джантетата нямат сваляне
                        Както би казал Бил Гейтс, "This is not a bug, this is a feature!"

                        А по повод кутсузите - аз тръгнах преди месец да си взема нови лети джанти за зимните гуми и по път ме праснаха отзад, та ми почупиха бронята, подкалника и най-вече - кората отдолу. Тая пуста кора нийде не я намерих втора ръка и си зех нова за 220 лева, та ми излязоха златни тея джанти Застрахователят ми по принцип не е мангал, ма отказа да плати тъпата "ненужна" пластмаса на 100%...

                        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                        Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                        Comment


                        • #13
                          Айде да допълня малко мизерийте които ми се случиха...
                          Вчера за капак на всичко сутринта се качвам,паля,загрява колата,тръгвам и след 200 метра-кръц...изненаааада!!!
                          Съединителя си остана долу.
                          ААААААААААААА...ще хвана къра вече
                          За джуката и обратно на паркинга.
                          Дано сега след празниците да се постопли времето че ме чака смяна на помпи.
                          В цялата тази работа жената се кефи най-много понеже за да ходим някъде го правим с Мерцедеса.Не я кефи тая Алфа и това е.
                          MB W123 240D
                          Alfa 146 2.0 TD

                          Comment


                          • #14
                            Еми явно от жена ти идва всичко
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              поне ако недай боже са ти срязани маркучите за спирачките ще знаеш кой го е направил
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment

                              Working...
                              X