Известие

Collapse
No announcement yet.

За обслужването в Техно-магазините...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от MONI
    ...И още една случка когато си търсех риза за костюма за сватбата в един магазин с доста такива, продавачката каза следното.......Оххххх сега и тази ли риза да отворя,.....ма ще я купите ли щото после аз как ще я сгъна .....no comment
    Това е било знак да не се жениш, ама не си успял да го разтълкуваш навреме явно
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от trustworthy
      Първоначално публикувано от MONI
      ...И още една случка когато си търсех риза за костюма за сватбата в един магазин с доста такива, продавачката каза следното.......Оххххх сега и тази ли риза да отворя,.....ма ще я купите ли щото после аз как ще я сгъна .....no comment
      Това е било знак да не се жениш, ама не си успял да го разтълкуваш навреме явно


      тряяше да видиш уплахата и паниката в погледа ....страшна драма
      98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

      Comment


      • #48
        Аз използвам консултант продавача единствено да ми покаже дали стоката работи и да ми я опакова. Акъл от него не вземам. Иначе от Технополис Русе съм доволен, там един младеж ми смени три кормилца с педали и се мота покраи мене 1 час докато се наканя да си купя нещо, като през цялото време си бърборихме. От Технополис Плевен пак съм доволен, един младеж ми изнесе нокиа 6110 извън магазина само за да го пробваме дали GPS-а работи и надълго и нашироко ми обясни това онова за телефона. Техномаркетите по неучтиви ми се виждат, най трудно е да си намериш консултант ама докопаш ли го... в техномаркет Търново четири пъти съм си сменял мението какъв телевизор ще си купя и то след като ми донесат телевизора и ми го пуснат да го видя че моя TV работи, хората търпеливи излязоха и не ми се разсърдиха .
        Като коментар на горните теми мога да кажа, че и аз се занимавам с продажби, често пъти с доста глумав народ ама се сещам, че съм на работа и че все ще отрая да търча напед назад още няколко часа, така, че колкото и да ти е криво си работиш. Все пак пари чакаш да вземеш, пък за награда може да дойде някои симпатичен клиент и да ти оправи настроението. Не ми харесва някои като ми се обеси на главата и вземе да ми обяснява нещо без да съм го питал, най ми е добре като се помайват около мене и като ссе назяпам и като се озърна тогава да ме пита какво ще обичам. Тук там се срещат такива симпатяги.
        В крайна сметка търговията не е за всеки.

        Сърцата са по-капризни от умовете.

        Comment


        • #49
          в тоя ред на мисли съм по-скоро доволен от обслужването в Плесио и Мултирама... може би защото са единични магазини и могат(все още) да държат под контрол персонала си. от плесио си взимам редовно разни неща и там като ги питаш обясняват.
          Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

          Comment


          • #50
            Зависи какво очакваш

            Сърцата са по-капризни от умовете.

            Comment


            • #51
              Аз пък мисля, че 75% от клиентите и също толкова от продавачите са мега ограничени и прости, без каквото и да е възпитание и за тва е така. Все пак замислете се колко прост народ има из България и ще си отговорите на всичко. Тук доброто възпитание се счита за лузърско и мекушаво. Ако не си нагъл и прост и не парадираш с горните две, начи не си вървежен. Тъжно но факт.жалкото е, че обикновено 25те % опират пешкира от останалите...Няма как да не видим, че нацията ни изпростява
              (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ivo_red
                Аз пък мисля, че 75% от клиентите и също толкова от продавачите са мега ограничени и прости, без каквото и да е възпитание и за тва е така. Все пак замислете се колко прост народ има из България и ще си отговорите на всичко. Тук доброто възпитание се счита за лузърско и мекушаво. Ако не си нагъл и прост и не парадираш с горните две, начи не си вървежен. Тъжно но факт.жалкото е, че обикновено 25те % опират пешкира от останалите...Няма как да не видим, че нацията ни изпростява
                За съжаление си адски прав


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #53
                  Аз незнам защо въобще се занимавате с некви пичове дет зимат по 300лв и искате да са учтиви да работят със желание и да знаят какво става. Аз си търса инфо от приятели и от интернет отивам в магазина директно взимам каквото съм решил и изчезвам. А на бензиностанция гледам сам да си сипа а не да ми олеят колата да не затворят капачката или да стане друга грешка и после много да "съжаляваме господине". Принципно схемата не трябва да е такава но все пак сме в България и най добре да си се оправяме сами става без нерви

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ivo_red
                    Аз пък мисля, че 75% от клиентите и също толкова от продавачите са мега ограничени и прости, без каквото и да е възпитание и за тва е така. Все пак замислете се колко прост народ има из България и ще си отговорите на всичко. Тук доброто възпитание се счита за лузърско и мекушаво. Ако не си нагъл и прост и не парадираш с горните две, начи не си вървежен. Тъжно но факт.жалкото е, че обикновено 25те % опират пешкира от останалите...Няма как да не видим, че нацията ни изпростява
                    Хората в Молове пазаруват , ти викаш,че са тъпи (само не ги карай да ти обяснят от къде идва думата Мол,че да не надминем 75% ,ама тва между нас) . Ако бяха тъпи щяха ли да купуват "плазми" ? И два метра сняг не ги спира да отидат до Мола . Качват се в "новата" кола,вероятно купена с кредит , който доста тежи на семейния бюджет , но и тва между нас , и газ към Мола.Ама не с много газ,че нали има сняг вънка и много кофти се пързаля с летните гуми, и в тези задръствания е направо ужас, ама кво да се прави , кредита трябва да се изплаща , няма пари сега за гуми. А и като говорим за задръствания, слагат телефона с GPS-а да гледат на къде карат, обаче той е само с карта свалена от някой сайт за торенти, и който изобщо не е вклучен в интернет , че да бъде GPS (и тва между нас) ,и давай към Мола за "плазма" . Сега сигурно се чудиш защо пиша плазма в кавички? Ако не се сещаш чети и ще разбереш. Караш към Мола, на първа, на втора където може...дразниш се ,че не е като на село да има две коли и 10 каруци (задължително без светлини да може вечер да им е кофти на тея с колите като не ги видят) , ама кво да се прави решил си да ставаш баровец, ще се буташ в задръстванията. Пускаш музиката по-силно и да не ти пука, хем да пробваш новата бас каса, пък и да ти е кеф някой като се обърне да види от къде идва тази дива чалга,а и да не забравяме,че така не се чуват разни скърцания в колата. Тя уж е нова ама скърца мама и стара...кола 1999-2000 година, преди два месеца вкарана от Германия ...хм като се замислиш вече сме 2008ма, заеби не са впрягай , газ към Мола , ама не много,че нали се сещаш,че си с летни гуми, пък и с тези дупки ще изкривиш някоя джанта, 20 лева за изправяне и довечера ще останеш само с 5лв за кръчмата.
                    След два часа си в Мола, отиваш при "плазмите" , гледаш ...гледаш...гледаш, все едно не си минавал 100 пъти преди това и не си обсъдил с всички познати , и по форумите кой модел е най-добър.Най-накрая решаваш - от тези не много скъпите "плазми" ,че с тоя кредит за колата си е....ло мамата. Следва 1 час търсене на продавач, опа Консултант - има голяма разлика. Продавача знае какво продава, Консултанта му се налага да се консултира защото рядко знае за какво става въпрос и не е много заинтересуван да ти продаде нещо, за това е Консултант а не продавач.В най-добрия случай е някой студент , на който му се налага да поработи, че в София са скъпи наемите, не като на село. Недай боже да попаднеш на някой друг (студентите уж са млади и по-умни), тогава навлизаш в "елита" на тези 75% за които говорим от началото , и става една не ми говори, така се изнервяш,че като звъннеш утре на някой познат от кафето да се похвалиш за "плазмата" и 5 часа ще имаш ра разправяш как си щял да го пребиеш тоя Консултант (нали ходиш на зала и си як ) Но да не се отклоняваме.
                    Намираш Консултант и след още един час си на опашката. Бре баси опашката, много голяма бе и всички с "плазми" , а уж е беден тоя народ . Звънкаш на приятел от мрежата,че е безплатно- нали се сещаш за кредита, не е шега работа .Разправяш му за "плазмата" и как си щял да набиеш продавача , грешка Консултанта, но по-силно да те чуят другите и да разберат ,че не трябва да са ебават с теб. Идва твой ред на касата - "Ей тука тая плазмичка да ви платя" , с небрежен тон , все едно си купуваш дъвки, и плащаш с кредитна карта...лелееееее баси гъзара, другите малоумници да плащат в брой.И тя чисто нова тая кредитна карта бе, ама на село даже нямат апарати, къде да я ползваш. Както и да е, взимаш плазмата, айде в колата , Джи Си Ема за Джи Пи Ес и газ (ама не много ) към вкъщи.Сваляш "плазмата" от колата и нагоре, ама много внимателно,че пред блока от тоя сняг се хлъзга мама... си е..... Две , три псувни,че плащаш данъци я няма кой да изчисти и забравяш...ама за малко - тока спрял, пак заради снега. Айде до шестия етаж пеша. Добре ,че не взе голямата "плазма" , пак се уреди Прибираш се , махаш стария телевизор, ама не го хвърляш, ще го носиш на село,че там е чернобял. Точно на време идва тока да пробваш новата придобивка. Лелеее баси картината вади... "Толкова пари , а никва разлика" си мислиш, ама не бе то от снега,че нали кабела за телевизията виси от блок на блок и нещо се е прецакало пак. След малко се оправя и почваш да сменяш каналите. "Кво е тва?" Дискавъри , някакво предаване за разликата между Плазма и Течни кристали. А сега де, ми ти кво си си купил , нали "плазма " си взе? Заеби, тея от Дискавъри са баси тъпаците. На другия ден на кафето , вадиш телефона ,не тоя с Джи Пи Ес-а , а друг,звънкаш на някой от мрежата (че е безплатно) и разправяш на висок глас к'ва плазма си си взел и как си щял да биеш Консултанта. След около час разговор " Мойто момиче, шъ мое ли още една Количка, ама без лимон този път" - еее баси лимона а? Ще им плащаш 50 стотинки за едно резънче

                    Това са за мен тези 75% ...дано никой не се засегне,че ще се окаже,че са повече от 75.
                    http://www.thegamefactory.fr/

                    Comment


                    • #55
                      Хем off, хем право в целта Как стават тез работи?
                      Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Aquila
                        Първоначално публикувано от ivo_red
                        Аз пък мисля, че 75% от клиентите и също толкова от продавачите са мега ограничени и прости, без каквото и да е възпитание и за тва е така. Все пак замислете се колко прост народ има из България и ще си отговорите на всичко. Тук доброто възпитание се счита за лузърско и мекушаво. Ако не си нагъл и прост и не парадираш с горните две, начи не си вървежен. Тъжно но факт.жалкото е, че обикновено 25те % опират пешкира от останалите...Няма как да не видим, че нацията ни изпростява
                        Хората в Молове пазаруват , ти викаш,че са тъпи (само не ги карай да ти обяснят от къде идва думата Мол,че да не надминем 75% ,ама тва между нас) . Ако бяха тъпи щяха ли да купуват "плазми" ? И два метра сняг не ги спира да отидат до Мола . Качват се в "новата" кола,вероятно купена с кредит , който доста тежи на семейния бюджет

                        Това са за мен тези 75% ...дано никой не се засегне,че ще се окаже,че са повече от 75.
                        Лиричeският герой може да е някой консултант от технополис, който отива да си купи плазма На мен едно не ми е ясно само.. Явно героят от твоя разказ не е толкова зле, защото за този начин на живот, който си описал трябва да взимаш едно 1500-2000 лв. Все има малко акъл в главата, за да му плаща някой толко пари
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • #57
                          [quote=Mind_Control]
                          Първоначално публикувано от Aquila
                          Първоначално публикувано от "ivo_red":22rknswe
                          Аз пък мисля, че 75% от клиентите и също толкова от продавачите са мега ограничени и прости, без каквото и да е възпитание и за тва е така. Все пак замислете се колко прост народ има из България и ще си отговорите на всичко. Тук доброто възпитание се счита за лузърско и мекушаво. Ако не си нагъл и прост и не парадираш с горните две, начи не си вървежен. Тъжно но факт.жалкото е, че обикновено 25те % опират пешкира от останалите...Няма как да не видим, че нацията ни изпростява
                          Хората в Молове пазаруват , ти викаш,че са тъпи (само не ги карай да ти обяснят от къде идва думата Мол,че да не надминем 75% ,ама тва между нас) . Ако бяха тъпи щяха ли да купуват "плазми" ? И два метра сняг не ги спира да отидат до Мола . Качват се в "новата" кола,вероятно купена с кредит , който доста тежи на семейния бюджет

                          Това са за мен тези 75% ...дано никой не се засегне,че ще се окаже,че са повече от 75.
                          Лиричeският герой може да е някой консултант от технополис, който отива да си купи плазма На мен едно не ми е ясно само.. Явно героят от твоя разказ не е толкова зле, защото за този начин на живот, който си описал трябва да взимаш едно 1500-2000 лв. Все има малко акъл в главата, за да му плаща някой толко пари [/quote:22rknswe]

                          Туй за плащането хич не е така.... нямаш си на идея едни хора на едни места за какви неща какви заплати взимат... има да ги гоним години!


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Aquila
                            Първоначално публикувано от ivo_red
                            Аз пък мисля, че 75% от клиентите и също толкова от продавачите са мега ограничени и прости, без каквото и да е възпитание и за тва е така. Все пак замислете се колко прост народ има из България и ще си отговорите на всичко. Тук доброто възпитание се счита за лузърско и мекушаво. Ако не си нагъл и прост и не парадираш с горните две, начи не си вървежен. Тъжно но факт.жалкото е, че обикновено 25те % опират пешкира от останалите...Няма как да не видим, че нацията ни изпростява
                            Хората в Молове пазаруват ...баси лимона а? Ще им плащаш 50 стотинки за едно резънче

                            Това са за мен тези 75% ...дано никой не се засегне,че ще се окаже,че са повече от 75.
                            Ей тва е яко представяне на действителността....От моя страна, мога да кажа, че клиентите обичат да бъдат глезени да се чувстват като царе и собственици на магазина в който влизат...оставям ги да си правят каквото искат...нали важното е да се усмихваме ..а нека клиента си остави парите в магазина. Глезете го бе, консултанти...Говорете му каквото той иска да чуе....та дори и да не е вярно. За консултантите: ама хич да не ви пука, че е прост или дебил, вземете му парите... За клиентите: носете си повечко пари де, ква е тая стиснатост. И не забравяйте всички да се усмихвате.....
                            П.С. Не можах да изчета всички мнения, но някой от клиентите в тоя сайт беше назовал някви заплати за продавачите и така ги беше изкарал едва ли не някви свине работещи на мизерна заплата а смеещи да се отварят.....Не така господа клиенти....Някой от така наречените продавачи взима 2 пъти повече от вас заплата и не е мизерно същество....Аз не работя нито в ТехноМ нито в ТехноП. а в друг тип магазин, но и при мен идват хора и направо ми казват....ти си прост продавач без образование, стой си и не ме занимавай...Ех как си мечтая за ония 25% винаги да идват в магазина....Хем те доволни хем и аз....Не че ми дреме за ония 75%, те нали са си оставили парите...Театър мога да играя винаги...Извода знаете ли какъв е: Оставете клиентите да ви говорят глупости....вие му измъкнете парите. А на клиентите мога да кажа.....Ей много обичате да ви лъжем (тези 75%)... ...Ама търговия..трябва да се оцелява...И не забравяйте..Клиента винаги има право....не забравяхте да се усмихвате!
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                            Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                            Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                            Comment


                            • #59
                              ами пич - смятай го като на бар. всяка една уважаваща себе си барманка може(и го правят през вечер) да ми измъкне парите до последото левче. дори често ходя до банкомата да тегля още.

                              това е така защото умее да ми завърти главата, успива ме лека полека, вкара ми некой филм - и на мен ми е кеф с две думи знае как да си продаде стоката.

                              другия път се хващате за ръчичка и водите обслужващия персонал в син сити. и си водите записки че каките няма да повтарят
                              Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                              Comment


                              • #60
                                Аз и в Технополис и в ТМ съм виждал много хубави каки ..даже се зарибих с едно момиче от лизинга...Винаги ходя да си кандидатствам на лизинг и винаги ме одобряват ама никога не си взимам стоката...сигурно вече ме пише в тяхната червена книга. Требва да върви бизнесъ !
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                                Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                                Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                                Comment

                                Working...
                                X