DIESEL IS NEVER COOL!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дизелови размисли и страсти (извадка от тунинг&рацинг те
Collapse
X
-
Дизелови размисли и страсти (извадка от тунинг&рацинг те
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."Тагове: Няма
-
Първоначално публикувано от ne0DIESEL IS NEVER COOL!Преди бях фен на нафтичките, а вече само бензина ме блазни...Незнам да ти благодаря ли или да ти се сърдя
Иначе фиатката не е лоша...И все пак бих карал ламбоAlfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
-
Първоначално публикувано от ne0DIESEL IS NEVER COOL!
ДИЗЕЛА НИКОГА НЕ Е ХЛАДНИЧЪК - баси тъпотиите пишеш.Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от vladuПървоначално публикувано от ne0DIESEL IS NEVER COOL!
ДИЗЕЛА НИКОГА НЕ Е ХЛАДНИЧЪК - баси тъпотиите пишеш.
Comment
-
Аз не съм сигурен дали е от термостата, но колата загравя много бавно на място не може даже и 50 градуса да качи, вдига 70-80, а 90 само ако е вкарам в яките обороти и на всичко отгоре като стои на едно място температурата падаТа Пинко е прав, че нафтата си хладна раута
1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp
Comment
-
Първоначално публикувано от MainaCoreАз не съм сигурен дали е от термостата, но колата загравя много бавно на място не може даже и 50 градуса да качи, вдига 70-80, а 90 само ако е вкарам в яките обороти и на всичко отгоре като стои на едно място температурата падаТа Пинко е прав, че нафтата си хладна раута
на едно място горивото, което се изгаря е твърде малко (+ факта, че гори при има няма 400 градуса, а бензиновото горене стига 1000), за да поддържа температурата в блока и при минусови външни температури се забелязва точно споменатия от теб ефект - не загрява. А ако вече е загряла ще изстине.
Има супер яка статия в answers.com по темата. Човека там е обяснил подробно, защо дизела не бива да се държи запален на едно място. Също така е обяснил, че сутрин да чакаш 5 мин "да загрее" при студ е на практика безсмислено, защото няма да загрее. Ако вече е загряла пък и трябва да чакаш на едно място нямало смисъл да не я гасиш с цел да я държиш "топла" - само хабиш нафта.
при бинзина - например ТС - при стартиране налягането в рейката е само 2 бара, което и се забелязва от народа сутрин - колата е мудна. След достигане на определени нива на параметри като температура например налягането скача на 3 бара ... и колата полита. Т.е. там има см. да се чака да загрее. Също така има и смисъл да се дърйи на едно място запалена, за да не изстива - горенето е с много висока температура. Такива фатки нема у дизела(за тва и писах, че е елементарен) - палиш и караш. Помпата на моята е директно вързана на ангренажа - налягане на празен ход 1.4 и колкото повече газиш толкова се вдига.
ПП а иначе с буквалния си превод на неновия постулат само се заяждах с него от ми е приятел.Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от vladuПървоначално публикувано от ne0DIESEL IS NEVER COOL!
ДИЗЕЛА НИКОГА НЕ Е ХЛАДНИЧЪК - баси тъпотиите пишеш.Иначе Фиатката кърти
Казвам го,въпреки че не съм фен на дизела.
Comment
-
Първоначално публикувано от vladuПървоначално публикувано от ne0DIESEL IS NEVER COOL!
ДИЗЕЛА НИКОГА НЕ Е ХЛАДНИЧЪК - баси тъпотиите пишеш.
Comment
-
Първоначално публикувано от Kali4aПървоначално публикувано от vladuПървоначално публикувано от ne0DIESEL IS NEVER COOL!
ДИЗЕЛА НИКОГА НЕ Е ХЛАДНИЧЪК - баси тъпотиите пишеш.
Comment
-
Първоначално публикувано от Kali4aПървоначално публикувано от vladuПървоначално публикувано от ne0DIESEL IS NEVER COOL!
ДИЗЕЛА НИКОГА НЕ Е ХЛАДНИЧЪК - баси тъпотиите пишеш.
иначе се радвам, че има будни читатели за коректив в превода!!Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Re:
Първоначално публикувано от Alexanderbbчудех що рейсовете в градския транспорт зимата са като фризери...Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Re:
Първоначално публикувано от Kali4aПървоначално публикувано от vladuПървоначално публикувано от ne0DIESEL IS NEVER COOL!
ДИЗЕЛА НИКОГА НЕ Е ХЛАДНИЧЪК - баси тъпотиите пишеш.
Първоначално публикувано от vladuПървоначално публикувано от Alexanderbbчудех що рейсовете в градския транспорт зимата са като фризери..._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
Comment