Първоначално публикувано от Kuku
С две ръце се подписвам под написаното от Kuku
Стария МЛ, независимо дали е хилавия 230 или 55 АМГ, е един сбъркан автомобил и големите продажби се дължат единствено на това, че е Мерцедес. Качеството е доста зле, в предишния брой на Аутобилд 4х4 в "МЛ на старо" даже шовинистичните немци, дето винаги подкрепят собственото производство, го бяха направили на мармалад.
Проходимост никаква, но какво може да се очаква от 4Matic задвижването - то е правено за лимузините Е и S-класа, нищо офроудърско няма. Като превърти една от гумите, и си дотам, а ако упорстваш, може да подпалиш и спирачките, щото електрониката се опитва да спре превъртащото колело със спирачките.
Абе варел. Ако е с мекото окачване, вътре може да ти стане лошо от люшкане, а ако е със стегнатото, подскача по пътя като гумена топка и щи скъса бъбреците. И пак не може да се кара по завои, щото яко се наклонява и нерядко се обръща.
Виж, новия МЛ е значително по-добър и донякъде си заслужава, нямам сериозни възражения към него. Даже съм карал един ML 320 CDI на пистата в Калояново и дадох време 1:06, което за тоя камион си е великолепно постижение. Верно, на острите завои вдига задно краче, но остава добре контролируем и напълно предсказуем.
Comment